שלום לכולם , אני מתלבט בין שלושה סוגי רכבים שנתונים יחסית נמוכים אבל זה התקציב לי מאפשר לי אותם , אני נהג חדש צעיר כפי שאתם מתארים וחושבים טיפה מתלהב וזה נכון , אני צריך רכב שישרת אותי שיהיה חסכוני אמין אבל גם חזק ומהיר . האפשרויות שלי הם כאלה : הונדה סיויק שנת 96 , מיצובישי קולט מצאתי אחת שמורה מאוד , סיאט איביזה מנוע 1600 מודל אלפיים גם שמורה אני כעיקרון אוהב את הסיאט אבל אבא שלי לא כל כך הוא כמו שאומרים לא מאמין במכוניות האלה ואוהב סובארו מציבושי טויוטה מכוניות אמינות , אשמח לחוות דעת על האיביזה ומה לדעתכם הכי טוב בישבילי .