Jump to content

Osherlugasi48

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Osherlugasi48

  1. יש הבדל ביניהם מבחינת ביצועים אני מחפשוטו קצת מהיר ו75 סוסים חחח לא נשמע חזק בכלל
  2. אני מעוניין ליקנות איביזה ידנית מודל 2000 ראיתי שיש איביזה דגם סטלה נפח 1.4 ו1.6 מה ההבדל ביניהם וכשראיתי בתפריט של האוטו ביד 2 זה מראה שיש להם אותו כמות של כח סוס וזה לא הגיוני , כמה כוחות סוס יש לדגם סטלה 1.6 וכמה ל1.4 ביד 2 רשום שלשניהם 75 ואני מחמש את הדגם של המאה , השאלה אם הם טעו והאיביזה 1.6 זה הדגם החזק ...
  3. על איזה רכב אתם ממליצים מבין השתי מכוניות שרשמתי בכותרת , מבחינת אמינות וכמובן מה שחשוב לי מאוד המהירות , יש לציין גם סיאט איביזה מודל 2000 מה דעתכם ?
  4. חחחח סירטונים קטלניים
  5. תחפש באינטרנט באתרי יד 2 וכאלה אתה תמצא נראלי
  6. אהלן גבר אני מוכר סובארו גראנד ליאונה משופרת אוטו מהמם במחיר מצחיק , שמור מאוד 220 קילומטר נוסעי בו רק בית ספר ובית אוטו אמין וחסכוני מאוד , אם אתה מעוניין זה המספר שלי 0532767794
  7. שלום לכולם , אני מתלבט בין שלושה סוגי רכבים שנתונים יחסית נמוכים אבל זה התקציב לי מאפשר לי אותם , אני נהג חדש צעיר כפי שאתם מתארים וחושבים טיפה מתלהב וזה נכון , אני צריך רכב שישרת אותי שיהיה חסכוני אמין אבל גם חזק ומהיר . האפשרויות שלי הם כאלה : הונדה סיויק שנת 96 , מיצובישי קולט מצאתי אחת שמורה מאוד , סיאט איביזה מנוע 1600 מודל אלפיים גם שמורה אני כעיקרון אוהב את הסיאט אבל אבא שלי לא כל כך הוא כמו שאומרים לא מאמין במכוניות האלה ואוהב סובארו מציבושי טויוטה מכוניות אמינות , אשמח לחוות דעת על האיביזה ומה לדעתכם הכי טוב בישבילי .
×
×
  • תוכן חדש...