Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבועיים היה לי מקרה זהה, נכנסתי לרכב ומאחורי הגיעה בחורה עם מאזדה 6, עמדה מאחורי באלכסון תוך חסימה שלי ושל 2 רכבים נוספים , יצאה , נעלה והלכה. (ואני כבר עם הרברס בפנים כן?)

 

ראיתי שהחוצפה כזאת גדולה , לא חשבתי יותר מדי. טלפון למוקד העירוני מתריע על כך ותוך דקות הגיע פקח והעניק לה דו"ח שמן, שסיים, התקשרתי לתחנת המשטרה (נמצאית בכביש ממול) , תוך כעשר דקות הגיעה ניידת , בדקו את המס' של הרכב - רשמו דוח על הפרעה לתנועה וחיכו לבעלת הרכב שתגיע.

 

אתם יכולים לנחש איך היא השתוללה שם ועוד אמרה "כולם מחנים ככה , למי זה מפריע?" .. קחבה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני שבועיים היה לי מקרה זהה, נכנסתי לרכב ומאחורי הגיעה בחורה עם מאזדה 6, עמדה מאחורי באלכסון תוך חסימה שלי ושל 2 רכבים נוספים , יצאה , נעלה והלכה. (ואני כבר עם הרברס בפנים כן?)

 

ראיתי שהחוצפה כזאת גדולה , לא חשבתי יותר מדי. טלפון למוקד העירוני מתריע על כך ותוך דקות הגיע פקח והעניק לה דו"ח שמן, שסיים, התקשרתי לתחנת המשטרה (נמצאית בכביש ממול) , תוך כעשר דקות הגיעה ניידת , בדקו את המס' של הרכב - רשמו דוח על הפרעה לתנועה וחיכו לבעלת הרכב שתגיע.

 

אתם יכולים לנחש איך היא השתוללה שם ועוד אמרה "כולם מחנים ככה , למי זה מפריע?" .. קחבה.

 

 

היה לך מזל שהרשויות תפקדו. כמה מאתנו באמת נהנים מהיענות כזאת..

si vis pacem, para bellum

פורסם
לעמוד על הצופר ולהפריע לכל מי שנמצא בבניין הסמוך. פיתרון מעולה.

 

לדעתי האישית זו לא הפרעה מכוונת.

כי מטרתה היא לאתר את בעל הרכב כמה שיותר מהר.

צפירות חוזרות ונישנות אשר מטרידות את מנוחת השכנים בדרך כלל תגרום לנהג לצאת החוצה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה גם יגרום לעוד אנשים לצאת החוצה אחרי שהם ניסו במשך שעות להרדים את הילד/ ללמוד למבחן/ להרגע במיטה.

אני נגד עונשים קולקטיביים :-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
היה לך מזל שהרשויות תפקדו. כמה מאתנו באמת נהנים מהיענות כזאת..

 

מדובר בעיר קטנה מאוד, כך שהתגובה חייבת להיות מהירה. שלא לדבר שהפקחים פה די רעבים לדוחות והשוטרים די משועממים כנראה 8) הבאתי להם תעסוקה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
זה גם יגרום לעוד אנשים לצאת החוצה אחרי שהם ניסו במשך שעות להרדים את הילד/ ללמוד למבחן/ להרגע במיטה.

אני נגד עונשים קולקטיביים :-)

 

זה לא עונש, וזה ממש לא נעים לשמוע צפירה של רכב.

אבל אם הרכב אינו מוכר ואינו שייך למישהו שאתה מכיר אז צפירה בצופר אמורה עורר את בעל הרכב,

(כן גם בדרך עוד כמה נפגעים מהרעש) .

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

פתאום נפל לי האסימון ... זה בקרית מלאכי נכון ? מאחורי לב הקריה? :lol: :lol: :lol: :lol:

 

החוסמת שסיפרתי עליה כמה הודעות למעלה , היא בחנייה במרחק 500 מטר מזאת שצילמת (ליד ורסאי)

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

נראה לי ששניכם נפלתם קורבן לשונטל. ועכשיו נשארת השאלה, מי מכם עוקב אחריה, חוסם אותה בחנייה בבית, ושם לה מדבקה של קארספורום על האוטו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
פתאום נפל לי האסימון ... זה בקרית מלאכי נכון ? מאחורי לב הקריה? :lol: :lol: :lol: :lol:

 

החוסמת שסיפרתי עליה כמה הודעות למעלה , היא בחנייה במרחק 500 מטר מזאת שצילמת (ליד ורסאי)

 

נו אז אתה מכיר את אוכלוסיית קרית מלאכי...

ולשאלה מעלי, עכשיו שיש לי שותף נמצא מה לעשות :lol:

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
נראה לי ששניכם נפלתם קורבן לשונטל. ועכשיו נשארת השאלה, מי מכם עוקב אחריה, חוסם אותה בחנייה בבית, ושם לה מדבקה של קארספורום על האוטו.

 

לצערי יש יותר מדי "שונטל" בעיר הזאת.

 

 

נו אז אתה מכיר את אוכלוסיית קרית מלאכי...

ולשאלה מעלי, עכשיו שיש לי שותף נמצא מה לעשות :lol:

 

מכיר גם מכיר , לא חסר נבלות במקום הזה

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אני הייתי לוקח דף רושם עליו: חסמת שילמת,ומדביק את זה על השימשה

הקידמית בעזרת צבע של טמבור. :twisted:

אבל בשביל זה אתה צריך להיצטייד בקצת צבע,דף לבן וטוש לורד אדום בוהק.

סתם אני צוחק לא לקחת זאת ברצינות. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

שעבדתי בתחנת דלק אז איזה נהג משאית חסם את הכביש והלך לאכול. מישהו {קצת מטורף} שהמשאית חסמה אותו יצא מהאוטו עם מקוש נתן לו 2 חורים בגלגלים הקדמיים ויצא משם ברוורס, כנראה שרק ככה מלמדים אנשים.


×
×
  • תוכן חדש...