Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אחרי שסיימתי לימודים, אני ניגש לחנייה ורואה שאיזה רכב בשיא החוצפה חוסם אותי,

התקשרתי למשטרה ואמרו שיטפלו, אחרי 10 דקות התקשרתי לעירייה לנסות לאתר פקח שיבוא להושיע אותי

אחרי 10 דקות נוספות שוב התקשרתי למשטרה ויש אמרו שתוודא שיוצאת ניידת אלי, לאחר כמה דקות חזר אלי פקח וניסה לעזור לי באיתור הבעלים,

אחרי 20 דקות שאני מחכה כמו איזה מפגר ועוד בחום שהיה, התקשרתי שוב למשטרה רק שהפעם צעקתי קצת ואמרתי לו שיבוא מצידי שלא יזיז רק יביא דוח, ככה ככה ומנתק לו, פתאום יורדת איזה פרחה מהבניין ליד, ואומרת :"אה אני חוסמת אותך?"

באותו רגע עלו לי כל העצבים ויצאתי עליה,

כלכך מעצבן שאנשים לא מתחשבים..

חוץ מכל מה שעשיתי מה עוד אפשר לעשות להבא ? בשביל לזרז את העניין ?

IMG_5334.jpg

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממש מתנכלים לך.

אני מזהה גם שהדביקו לך פסים שחורים משונים על האוטו בכוונה. פנה למשטרה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הדבר הכי יעיל הוא להתקשר למשטרה ולבקש שיצרו קשר עם בעל הרכב. לקרוא לפקח, לא יעזור הרבה.

 

מה עוד ניתן לעשות? לנסות להפעיל את האזעקה, אבל זה יכול לגרום רק לכאב ראש ובעל הרכב בכלל לא ישים לב לכך.

פורסם

אין מה לעשות. לא כל דבר מצריך תלונה למשטרה, הגשת תביעה וכדומה. עדיף לשכוח, לזכור כי בחיים עוברים אירועים קצת יותר קשים ומסיימים את הפרשה.

פורסם

ליבי איתך. שמעתי שיש קבוצות תמיכה בקרבנות חסימות חניה, אולי תפנה לאחת כזו?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
חוץ מכל מה שעשיתי מה עוד אפשר לעשות להבא ? בשביל לזרז את העניין ?

 

אם אתה כל כך חושש מזה אתה יכול לשים על השמשה האחורית הודעה ברורה שאומרת שמי יחסום אותך יתבע על ידך. לא נראה לי שמי שיראה את ההודעה יחסום אותך.

פורסם

זו בהחלט בריונות כביש/חניה. חבל שהמשטרה לא מתיחסת לכך ברצינות. לרוב זה אותם נהגים שיגלו ברינות כביש אחרת.

נהג מנוסה
:roll:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לעמוד על הצופר ולהפריע לכל מי שנמצא בבניין הסמוך. פיתרון מעולה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לבריונות אתה יכול לענות בבריונות.

לפי התמונה, דחיפה קלה עם האוטו והיית יוצא. היא היתה רואה את השפשוף ולומדת שלחסום לא משתלם.

בשביל הטכניקה הנ"ל נדרש טנדר / ג'יפ badass עם מגינים.

si vis pacem, para bellum


×
×
  • תוכן חדש...