Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שעבדתי בתחנת דלק אז איזה נהג משאית חסם את הכביש והלך לאכול. מישהו {קצת מטורף} שהמשאית חסמה אותו יצא מהאוטו עם מקוש נתן לו 2 חורים בגלגלים הקדמיים ויצא משם ברוורס, כנראה שרק ככה מלמדים אנשים.

 

אכן מטורף. עם מקוש?... : )

si vis pacem, para bellum

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהחלט לא נעים, אין כל כך מה לעשות לגבי האנשים האלה, זה עניין של חינוך, להבא במקום להתקשר לכל העולם, הכי פשוט שתעבור ליד החנויות שיש לשאול של מי אותו הרכב, כמה שזה נראה מסורבל זה כנראה עדיף.

רוצה לשמוע משהו באמת חצוף? חניתי בסינמה סיטי לפני חודשיים בערך, אני חוזר לרכב, מתיישב בכיסא וסוגר את הדלת.

לאחר חצי דקה אני רואה חבורה של צעירים (אם אני לא טועה 3 חבר'ה) פתחו בפראות את הדלתות על הרכב שלי. מה היית עושה במצב כזה? להתחיל לריב איתם? לצערי לרוב לא יעזור עצבים וצעקות.

סיגריה אלקטרונית + מטען ב100 ש"ח, אנא צרו קשר בהודעה פרטית.

פורסם

אני מניח שאם זה היה ערס לא היית נפתח עליו כמו שהרשיית לך כשראית שזאת פרחה. בחיפה לפני כמה שנים דקרו למוות מישהו שחסמו לו את החניה והוא התלונן עליהם. לא יודע למה אבל בחניונים זה טיפול של המשטרה ולא של העירייה.

פורסם
בהחלט לא נעים, אין כל כך מה לעשות לגבי האנשים האלה, זה עניין של חינוך, להבא במקום להתקשר לכל העולם, הכי פשוט שתעבור ליד החנויות שיש לשאול של מי אותו הרכב, כמה שזה נראה מסורבל זה כנראה עדיף.

רוצה לשמוע משהו באמת חצוף? חניתי בסינמה סיטי לפני חודשיים בערך, אני חוזר לרכב, מתיישב בכיסא וסוגר את הדלת.

לאחר חצי דקה אני רואה חבורה של צעירים (אם אני לא טועה 3 חבר'ה) פתחו בפראות את הדלתות על הרכב שלי. מה היית עושה במצב כזה? להתחיל לריב איתם? לצערי לרוב לא יעזור עצבים וצעקות.

 

כן זה מה שתעשה נכון? תהיה מנומס, תמצא אותה ושונטל הפרחה תענה לך בנימוס "אבל אני באמצע עושה גוונים, חיכית עשרים דקות אז תחכה עוד קצת, מה קרה!?"

והערסים שפתחו לך את הדלת, קוראים את שפת הגוף שלך ויודעים שלא תעשה להם כלום.

אתה לא יכול להכנס איתם לעימות. אתה תמיד תפסיד והחיים שלך יהיו בסכנה.

אבל אם כל אחד מאלה היה חוזר לאוטו ורואה שריטה יפה לאורך, בסופו של דבר הערס לומד שגם האזרח הפשוט יכול לרדת לרמה שלו ולגרום לו לשלם.

במצב הנוכחי, הערסים חוגגים על הנימוסים שלך.

אין מה לעשות נגדם אה? יש הרבה מה לעשות. הכל חוץ מלהסתובב ולהתכופף.

si vis pacem, para bellum


×
×
  • תוכן חדש...