Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי מצא לי סוזוקי סדאן 94, יד ראשונה, אוטומט, 1300, 74000 ק"מ

רוצים עליו 18,000

 

מה אתם אומרים על האוטו? שווה?

(חיפשתי בפורום ולא מצאתי עליו תגובות)

פורסם

זבל מאיזו בחינה ?

אני בטוח שהמכונית שלך רואה יותר מוסך מרוב הסויפטים. אין צורך להעליב כל מי שמחפש אמינות \תחבורה בסיסית.

 

בכל אופן ניגר, מה המחירון שלה ?

האם המחיר תואם למחירון\גבוה ממנו\נמוך ממנו ?

איך הרכב נראה ונוסע ?

 

חג שמח !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

עדיין לא ראיתי אותו, אבא שלי ראה אותו.

אני מקווה שמחר אני יראה ויעשה עליו סיבוב.

 

מחירון 21,000

 

יש למישהו מושג איך הסדן נראות? היא כמו הסוויפט?

פורסם

הסאדן שאתה מתאר היא סוויפט עם תא מטען -

 

הרכב מאד אמין וחסכוני בדלק - אבל הוא אינו נוח לנסיעה.

 

באם אתה נדרש לתחבורה בסיסית במינימום אחזקה - הסאדן היא הרכב בשבילך.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

יצא לך פעם לנסוע בריאו (משאית) צבאי בשטח?

 

אם כן אז אתה בטח מבין מה זה נוחות נסיעה!!!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
זבל מאיזו בחינה ?

אני בטוח שהמכונית שלך רואה יותר מוסך מרוב הסויפטים. אין צורך להעליב כל מי שמחפש אמינות \תחבורה בסיסית.

 

 

וואלה, קרעת אותי, האוטו שלי רואה יותר מוסך, איזה באסה.

 

אז תבין, נסעתי בסוויפט, זה זבל של אוטו. גרוטאה אמיתית, גם כחדשה. אמינות ותחבורה בסיסית? 'תפדל. אבל זה לא משנה את העובדה שזה זבל מוטורי. וזאת לא העלבה, בסה"כ אמירת אמת. אם זה מספיק טוב בשבילו, שיהנה.

 

לפי הנתונים אני רואה שהק"מ נמוך מאוד, שהרכב 1.3 אוטומט=עגלה מארץ העגלות, וכן שמבקשים מתחת למחירון (הגבוה בצורה היסטרית - 21000 לרכב כזה שנת 94? פשוט מטורף)

. בקיצור - הקנייה עצמה בתור דיל משתלמת. המכונית - לא.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היום בעלת הרכב גילתה לנו שיש דפיקה בשאסי, בגל זה היא הורידה מהמחירון.

לפחות היתה כנה...

 

נהיה ממש קשה לקנות רכב, או ק"מ גבוה, או 10 בעלים או דפיקה או סוחרים

אוףףףףףףףף

פורסם
הרכב מאד אמין וחסכוני בדלק - אבל הוא אינו נוח לנסיעה.

 

באם אתה נדרש לתחבורה בסיסית במינימום אחזקה - הסאדן היא הרכב בשבילך.

ירון, גם אני חשבתי שהוא חסכוני בדלק, עד שיעצתי לחבר (לא כל-כך קרוב) לקנות כזאת חדשה מיורופקאר במחיר היצף.

 

אחד הפרמטרים החשובים לבחור היה חסכון בדלק - בכן לאחר הקניה הסתבר שהגיר האוטומטי בעל שלושת המהירויות גורם לרכב לצרוך 7.5 ק"מ לליטר בממוצע.

 

ואגב - השיחה בה הוא סיפר לי עובדה זו - היתה השיחה האחרונה ביננו....:|

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום צבי - אני מודה שהנסיון שלי עם סוזוקי סדאן היה עם הדגם הידני - אז כנראה שהגיר האוטומט בדגם זה אינו מוצלח.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

×
×
  • תוכן חדש...