Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. כי הייתי צריך מכונית שניה בבית. לא תמיד אפשר להסתדר עם האופנוע בלבד וכיום אי-אפשר להשאיר את האישה בלי מכונית צמודה.

2. כי ייקח עוד לא מעט זמן עד שהטנדר שלי יהיה מוכן וגם אז, הוא לא יוכל לשמש למשימות שוטפות, או אוכל להשאיר אותו באיזה חניון בעודי בסידורים, או משהו כזה.

3. אם כבר, אז כבר. אם צריך מכונית נוספת בבית, אז לפחות שהיא תהיה אספנות. או קרובה לכך. לא רציתי למצוא את עצמי באיזו סוזוקי סוויפט ישנה, או סתם מכונית קטנה ומשעממת משנות ה-90 רק כי אין בררה. יש בררה!

4. כי לקנות עוד רום כרמל במצב נסיעה, או קרובה לכך - לא רציתי. אם כבר מכונית נוספת, אז כדאי לגוון.

5. כי הייתי צריך מכונית במצב נסיעה ולא פרוייקט שיפוץ ממושך.

6. כי אמנם אני אוהב להתעסק עם המכוניות שלי, אבל המכונית המדוברת צריכה להיות אמינה מספיק בכדי שהיא תוכל להסתדר גם בלי יחס מפנק בכל שני וחמישי. אז כל מיני מכוניות ספורט נחמדות, או סתם איטלקיות להן אני שומר חסד נעורים - מחוץ לתחום.

7. כי אמנם היה נחמד לנסוע באיזו טו-סיטר נחמדה, אבל יש לי כבר אחד כזה (הטנדר שלי...) וחוץ מזה, התרחבות המשפחה חייבה גם מושב אחורי הולם

8. כי חשבתי למצוא איזו קורטינה, אבל אלו שבמצב נסיעה יקרות יחסית ואלו שזולות - מצבם לוט בערפל.

9. כי התקציב היה מוגבל מלכתחילה.

10. כי אפילו בחלומות הכי פרועים שלי, לא חשבתי שאמצא את עצמי בוולוו 245. מצד שני, למדתי שלפעמים יש דברים שהם "מין אללה". כמו להיות במקום הנכון בזמן הנכון? הוולוו המסויימת הזו "נפלה" לי לידיים בדיוק בנסיבות הללו. לפיכך, החלטתי שנפל דבר ואין בררה: הוולוו הזו תהיה שלי!

וכך היה.

המשך יבוא...

מרץ 1 001.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

  • תגובות 207
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כי כשהייתה חדשה נראתה קצת ישנה ומרובעת שזה חסרון, אך כיום נראית כה ישנה ומרובעת, שעל דרך האבסורד זה מקנה לה חן והופך ליתרון.

כי אדם פרקטי בעל טנדר ואופנוע צריך גם סטיישן. מכונית ספורט יש מהעבודה- זו תמונת הראי של מי שנוהג במסחרי בעבודה וספורט בשעות הפנאי.

כי כנראה יש בה מזגן?

כי היא סטיישן ולכן: למרות שהיא גדולה, ניתן לראות את הקצה האחורי בחניה, אפשר להוביל בה גלשן לונגבורד על הגג ובעת הצורך לפרק ממנו חלקים לצורך שיפוץ סוסיתא, אפשר להוביל רהיט גדול מאיקאה ואם הוא מספיק כבד- לעשות דריפט בכיכר, אם יש בה מושב שלישי מאחור- זו אטרקציה לילדים וגם ניתן לשים שם מקלען נגד מי שנצמד.

תתחדש.

פורסם

כי פעם היא נחשבה בטוחה.

בטוח שהיא נחשבה פעם?

 

 

תתחדש. הרבה פח.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

1 כי היא עדיין בטוחה יחסית.

2 כי היא מפנקת בנהיגה יותר מהרבה מכוניות מודרניות.

3 כי היא יותר אמינה מהרבה ארופאיות מודרניות.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

1. כי אצל כל אחד מסתתר ח"כ קטן.

2. כי צריך תירוץ לאישה למה לקנות עוד גורטאה.

3. כי זה סימפטום של המחלה.

4. כי ככה בא לי, אבל אני חייב לשכנע.

5. כי אני אוהב את להקת אבבא

6. כי מחירי הדלק הם ספין של האוצר והם כבר יורדים.

7. כי מצאו הרבה גז טבעי בארץ.

8. כי אני אוהב מאד לשחק "תפסו את הזנב".

9. כי שלי הכי ארוך.

10 אחד אלוהינו.

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
1. כי אצל כל אחד מסתתר ח"כ קטן.

2. כי צריך תירוץ לאישה למה לקנות עוד גורטאה.

3. כי זה סימפטום של המחלה.

4. כי ככה בא לי, אבל אני חייב לשכנע.

5. כי אני אוהב את להקת אבבא

6. כי מחירי הדלק הם ספין של האוצר והם כבר יורדים.

7. כי מצאו הרבה גז טבעי בארץ.

8. כי אני אוהב מאד לשחק "תפסו את הזנב".

9. כי שלי הכי ארוך.

10 אחד אלוהינו.

 

רן שלך יותר מוצלח...:-D

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

1. כי יכול להיות שיהיו לאון 5 ילדים.

2. כי המכונית במצב נדיר.

3. כי הדגם הזה, 1.8 אוטומטי, יוצר בסדרי גודל של אקזוטיות איטלקיות.

4. כי אי אפשר להרוג את המכוניות האלו, בשום מצב.

5. כי אתה מקבל לוק של עורך דין שפשט רגל.

6. כי הביצועים של הדגם הנ"ל מקנים פוליסת ביטוח מפני מצלמות המהירות.

7. כי עם מנוע נכון, תתקבל דריפטרית מעולה.

8. כי הוא ירגיש כמו שר בדימוס.

מכונית יפה, תתחדש !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

און, תתחדש,

אני די אוהב את דגמי הסטיישן של וולוו, מישום מה הם נאים יותר בעיניי מאשר דגמי הסדאן.

 

היתה אחת ירושלמית מדגם מאוד מיוחד שדווחה בענתיקות, האם בדקת אותה ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
1. כי יכול להיות שיהיו לאון 5 ילדים.

2. כי המכונית במצב נדיר.

3. כי הדגם הזה, 1.8 אוטומטי, יוצר בסדרי גודל של אקזוטיות איטלקיות.

4. כי אי אפשר להרוג את המכוניות האלו, בשום מצב.

5. כי אתה מקבל לוק של עורך דין שפשט רגל.

6. כי הביצועים של הדגם הנ"ל מקנים פוליסת ביטוח מפני מצלמות המהירות.

7. כי אם מנוע נכון, תתקבל דריפטרית מעולה.

8. כי הוא ירגיש כמו שר בדימוס.

מכונית יפה, תתחדש !

9. כי לאון יש הרבה און

10. כי און מתכנן לחזור בתשובה (יש קשר לסעיף 9 )

 

רענן

נ.ב - זה אחלה טנק לתת לילד שמוציא רשיון נהיגה

פורסם
18. כי חשבתי למצוא איזו קורטינה, אבל אלו שבמצב נסיעה יקרות יחסית ואלו שזולות - מצבם לוט בערפל.

10. כי אפילו בחלומות הכי פרועים שלי, לא חשבתי שאמצא את עצמי בוולוו 245. מצד שני, למדתי שלפעמים יש דברים שהם "מין אללה". כמו להיות במקום הנכון בזמן הנכון? הוולוו המסויימת הזו "נפלה" לי לידיים בדיוק בנסיבות הללו. לפיכך, החלטתי שנפל דבר ואין בררה: הוולוו הזו תהיה שלי!

וכך היה.

 

עליך לברך שלוש פעמים;

-גם על הוולוו האיכותית (כך נראה).

-גם על כך שהיא סטיישן.

-גם על כך שזו לא קורטינה.

 

תתחדש ותהנה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

תגיד און, שמת לך איזשהו קו ואמרת "עד כאן הייתי חובב הגה, מכאן...:-) "?

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30


×
×
  • תוכן חדש...