Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העניין הוא כזה: אם צריך לכמת את שעות העבודה שהשקעתי במכונית לכסף של מוסך, החזרה לכשירות של מכונית כזו (על אף הבסיס המצוין) הופך להיות בלתי-כלכלי... המסקנה: אם אין לך קשרים, יכולת טכנית וגישה למכוניות ואם אתה בוחן את התחום הזה בהיבט כלכלי ובדרך של חישוב הוצאות ועלויות - מול שווי שוק וכדומה, אל תיכנס לתחום הזה מלכתחילה. אני לא יודע לומר אם זו ברכה או קללה שאני לא מאלו האחרונים...

אין ספק שזה נכון. גם אני תחזקתי פיז'ו 205 ישנה כמה שנים, ואם הייתי מחשב את השעות שהשקעתי בה - ללא ספק זה לא כדאי. אבל מבחינתי זה תחביב, ולכן אני מחשב רק את עלות החלקים - ואז יוצא שהיה לי רכב אמין מאד בהשקעה כספית זעומה, במיוחד אם מחשיבים את ירידת הערך האפסית של רכב ישן.

 

לדעתי לא רק שזה לא חיסרון, יש פה אפילו יתרון מסויים למי שבמילא מחזיק רכב - שהתחביב הזה חוסך הרבה מאד כסף. לעומת זאת, מי שרוצה רכב ספורטיבי/משופר/מירוצים, המשוואה משתנה לגמרי...

 

דני

  • תגובות 207
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מוזר. האוטו שלי - דגם אחר, אותה שנה - ומספר הרישוי שלו 52-646 . כלומר ממש מעט מכוניות אחרי שלך. יש הסבר?

I'd rather walk than drive a Japanese car

פורסם

למיטב זכרוני, כל מכוניות וולבו בשנת 85' התחילו בקידומת 52.

לי היתה 240 GL שמספר הרישוי שלה היה 52-044-85.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מוזר. האוטו שלי - דגם אחר, אותה שנה - ומספר הרישוי שלו 52-646 . כלומר ממש מעט מכוניות אחרי שלך. יש הסבר?

 

לא בטוח שהבנתי את השאלה, אבל מתי האוטו שלך קיבל לראשונה רישוי?

אגב, חבר צילם עבורי בחניון של העבודה שלו וולוו 240, שמספר הרישוי שלה מאוחר במספר אחד בלבד אחרי מספר הרישוי ב-245 שלי.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
למיטב זכרוני, כל מכוניות וולבו בשנת 85' התחילו בקידומת 52.

לי היתה 240 GL שמספר הרישוי שלה היה 52-044-85.

 

במילים אחרות, הקצאת סדרות מספרי רישוי ליבואנים - מעשה מקובל ונפוץ בשנים ההם ועד בכלל.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

שנת 87' היתה שנתה האחרונה של סדרת ה 240 בארץ.

ב 85' הגיעה לכאן ה 740 שיובאה החל מ 86' מבלגיה, שנהנתה מהקלות מיסוי לעומת התוצרת השוודית, ולכן ב 87' ה 240 היתה יקרה יותר מה 740 2.0.

ב 88' הגיעו לארץ 240 בודדות, ואז הופסק היבוא.

דווקא הסטיישן זכתה לעדנה בהתחלת שנות ה 90', ובין השנים 91' - 92' נמכרו כאן לא מעט מכוניות כאלו, רובן בצבע לבן, כחול כהה או זהב מטאלי, מנוע 2.0 מוזרק 118 כ"ס.

"מאיר" היתה בין החברות הראשונות שהפעילה מערך טרייד אין, וזה פעל בהצלחה בעיקר בקרב נכי צה"ל, שהיוו חלק גדול מרוכשי ה 240.

מאיר פטרו את הלקוח מכל טרדות המכירה וההתחשבנות עם משהב"ט, וכך בעצם הנכה היה מבצע עסקת "מפתח מול מפתח", ובצורה הזו שלטו ברוב שוק ה 240 בארץ, מה שהביא לשמירת ערך יוצאת מן הכלל, ובצירוף שירות מעולה ואמינות בסיסית גבוהה, הביאו לוולבו את המוניטין שלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שנת 87' היתה שנתה האחרונה של סדרת ה 240 בארץ.

ב 85' הגיעה לכאן ה 740 שיובאה החל מ 86' מבלגיה, שנהנתה מהקלות מיסוי לעומת התוצרת השוודית, ולכן ב 87' ה 240 היתה יקרה יותר מה 740 2.0.

ב 88' הגיעו לארץ 240 בודדות, ואז הופסק היבוא.

דווקא הסטיישן זכתה לעדנה בהתחלת שנות ה 90', ובין השנים 91' - 92' נמכרו כאן לא מעט מכוניות כאלו, רובן בצבע לבן, כחול כהה או זהב מטאלי, מנוע 2.0 מוזרק 118 כ"ס.

"מאיר" היתה בין החברות הראשונות שהפעילה מערך טרייד אין, וזה פעל בהצלחה בעיקר בקרב נכי צה"ל, שהיוו חלק גדול מרוכשי ה 240.

מאיר פטרו את הלקוח מכל טרדות המכירה וההתחשבנות עם משהב"ט, וכך בעצם הנכה היה מבצע עסקת "מפתח מול מפתח", ובצורה הזו שלטו ברוב שוק ה 240 בארץ, מה שהביא לשמירת ערך יוצאת מן הכלל, ובצירוף שירות מעולה ואמינות בסיסית גבוהה, הביאו לוולבו את המוניטין שלה.

 

באותן שנים הוולו למיניהן היו "הדגם המייצג" של נכי צה"ל והטרייד-אין של מאיר שמר על הערך הגבוה של המכוניות בשוק משומשות.

בשל העובדה שה-740 היה "דגם מייצג" המכס היה נותן פחת נוסף כך שלא היה צורך להחזיר (כמעט) מכס בהחלפת רכב.

 

אישית כשבאתי להחליף 740 91' ב-940 95' אחרי כל החישובים למינהם יצא שהטרייד אין צריך לשלם לי 5000 ש"ח בשביל הזכות להחליף לי את הרכב... לפיכך שידרגתי אותו לדגם הבכיר של ה-940 והוספתי כמה אלפי שקלים... חלפו הימים הללו לבלי שוב...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אוףףף,שיגעתם אותי והעליתם את זיכרה של הוולוו 1979 "אמריקאית" של הוריי.

339-637 (המספר כנראה יועד במקורו לאוטובוסים ושודך לוולוו אחרי 1980 כשגוירה כהלכה בארץ)

מנוע 2.1, קנדית במקורה. נעלמה לבלי שוב. נדמה לי שבצורה הזאת היו רק שתיים או שלוש..

 

Volvo_240_Front.jpg

 

 

היא היתה כסופה וידנית?

פורסם

אמנם בתוך מחלקת הפחחות ולכן לא מספיק אור, אבל בשביל הרושם הראשוני - זה מספיק.

מרץ 3 012.jpg

מרץ 3 013.jpg

מרץ 3 014.jpg

מרץ 3 015.jpg

מרץ 3 016.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

תענוג לראות !

בד המושבים נראה אמנם פשוט למדי, אך הוא עשוי מבד חסין אש.

בדגם ה GL ניתן היה להטות את כל המושב ע"י ידית שהיתה ממוקמת בתחתית המושב, מעניין אם קיים גם כאן.

בנוסף, כמו ב 144, ישנה אפשרות להקשחה של חלקו התחתון של המסעד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אמנם בתוך מחלקת הפחחות ולכן לא מספיק אור, אבל בשביל הרושם הראשוני - זה מספיק.

 

למרות שהתמונות טובות וממחישות את המצב הטוב של הרכב מצבו במציאות ממש מדהים.

חייבים לראות בכדי להאמין.

( לגבי האבק ושאר הליכלוכים ... )

כמו כן החלפת הפח החלוד הסתיימה, לא הספקתי לצלם הייתי טרוד בהכנות אחרונות לקראת היום הגדול של גרוטאתי.

פורסם

לא כולם יודעים, אבל ברכב זה יש מערכת חימום מעולה שכמוה קשה למצוא גם במכוניות חדשות. גם הפעלת פתחי אוורור תחתונים/עליונים בכל מצב, וגם טרמוסטט ששומר על חום קבוע בעליות, ירידות ועקיפות.

 

פשוט ויעיל.

 

דני

פורסם
לא כולם יודעים, אבל ברכב זה יש מערכת חימום מעולה שכמוה קשה למצוא גם במכוניות חדשות. גם הפעלת פתחי אוורור תחתונים/עליונים בכל מצב, וגם טרמוסטט ששומר על חום קבוע בעליות, ירידות ועקיפות.

 

פשוט ויעיל.

 

דני

 

אני בטח לא יודע. כי החימום אצלי מנותק...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

אני רואה שיש לך את ידיות הדלתות היוקרתיות, אלה עם הח״ח בדלת. קשה להשיג כאלה. (אם תמצא בשיטוטך - אני רוצה לקנות) אצלי הח״ח בקונסולה המרכזית, לא אורגינל, אבל נחמד.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900


×
×
  • תוכן חדש...