Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זכרונות 1,600MHz מזוהים כ-1,333MHz , למה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי זכרונות Kingstone HyperX blu .

הם 1,600 מגה הרץ , והביוס מזהה אותם כ-1,300 מגה הרץ .

 

 

הלוח אם GIGABYTE GA-B75M-D3V , אמור לעבוד עם 1,600 .

 

בביוס ההגדרות אוטומטיות , לא ניסיתי לכפות כלום .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

מצאתי רק האצת ביצועים והעברתי מטורבו לאקסטרים , עדיין במכפלה אוטומטית תקוע על 1,333 (נראה לי 10.3) .

אפשר לכפות תדירות ידנית ל-1,600 .

יותר מאוחר אני אהפוך יותר טוב את הביוס לראות אולי פיספסתי XMP ואעדכן .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

לא , רק 2x4 שהוזכרו .

המחשב המדובר לא לידי אז לא יכול להמשיך לשחק בביוס כרגע , אם יש כיוונים נוספים אשמח לשמוע בינתיים .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

בכדי להפעיל את הזיכרונות ב1600 אליך להפעיל פרופיל XMP ובכך גם לעשות OC למערכת- רבים לא ממליצים להישתמש בXMP עקב כל מיני בעיות ומעדיפים לעשות הכל ידני.

אפשרות שניה היא לאלץ ידנית תדר 1600 ולהגדיר בהתאם את התיזמונים.

 

אם אתה לא בקטע של OC ותיזמונים ושיפורי מערכת- עזוב ואל תיתעסק עם זה- כי ההבדל בביצועים בעולם האמיתי בין זיכרונות 1333 ל1600 שואפים לאפס.

 

העיקר היציבות.

 

תהנה- ןאם בעתיד תירצה להישתעשע עם המעבד בOC אתה מוזמן ליפתוח דיון ואשמח לעזור.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא שיש בעיה עם אובר קלוק , יש כבר מחשבים שרצים ככה אצלי , אבל המחשב הזה חשוב לי "סטנדרטי" בלי שיפורים :lol:

השאלה למה אני צריך בכלל להגיע ל-OC , אם קניתי חומרה שמוגדרת כ-1,600?

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אצלי בקונפיגורציה דומה זה עובד.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אין שום קשר בין XMP לאוברקלוק, XMP מאפשר לך להשתמש בתזמונים הטובים ביותר שהחברה של הזכרונות שלך מצאה שהזכרונות יעבדו בהם בלי בעיה. אתה יכול גם בלי שום קשר לXMP להכנס לביוס ולשים את המכפלה של הזכרונות על AUTO או על כמה שתצטרך בשביל שהם יעבוד ב1600 (כנראה 16) . אין שום קשר לאוברקלוק.

פורסם

נשמע יותר הגיוני , אבל השאלה שאני עדיין לא מבין היא למה באוטו' הם לא רצים כבר על 1,600?

לא מתעצל להגדיר ידנית , אני מנסה להבין אם יש היגיון מאחוריי זה כמו מרווח ביטחון או סתם צירוף מקרים .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אם מדובר בקיט אחד, אין צורך להגדיר שום דבר ידנית. להכנס לביוס, להפעיל את ה XMP (שזה בסופו של דבר עובד לפי מפרט של החברה שייצרה את הזכרונות, ככה שלא אמורות להיות בעיות בכלל במצב של Stock + XMP) ולסוע לשלום. אם מדובר ב-2 קיטים שונים, או אפילו ב2 קיטים של אותו הדגם (משמע שתי זוגות של 2X4 במקום קיט אחד של 4X4) אז XMP רוב הסיכויים שלא יעבוד וצריך לעשות עבודה ידנית.

 

למה לא מגיע מהתחלה 1600? כי אינטל. וכמו שאמרו - הבדלים זניחים עד לא קיימים. בסופו של דבר למדתי חוק חשוב מאוד - כמות עדיפה על מהירה. בתחום ההגיון כן? למשל העדפתי ללכת עם 12GB זכרון של 1333 במקום 4GB במהירות 2000.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

תתקין את זה:

http://download.gigabyte.asia/FileList/Utility/motherboard_utility_gbttools_gbt_atbios.exe

 

ותעדכן את הביוס של הלוח, רוב הסיכויים שיפתור את הבעיה, שים לב שעדכון ביוס מחזיר את הגדרות הלוח לברירת מחדל, לכן אם שינית את הגדרות הSATA - לAHCI או RAID תצטרך להגדיר שוב ידנית אחרת לא יעלה הוינדוס (מסך כחול וריסטרט)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...