Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ראשונות של סדאן חדש של Bentley


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לקרוא לרכב הזה "אל תאמין לעיניים שלך".גריל קדמי נראה זהה לזה של מרצדס S-קלאס.כמו-כן הפנסים...אך למרות זאת זוהי Bentley,סדאן החדש אשר מבוסס על פלטפורמת Bentley Continental GT.

53950_p1.jpg

53950_p2.jpg

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

אני באמת לא מאמין עדיין.

גם החלק הקדמי וגם האחורי זהים 2 טיפות מים למרצדס!!!!

 

גם בנטלי החלו לעשות חיקויים?

פורסם

הפרונט פשוט נלקח מ E קלאס ! בושה לבנטלי .

 

התחת עוד איכשהו אפשר לחשוב שהוא לא מועתק אבל גם דומה למרצדס ... פשוט חבל .

 

אבל אם מסתכלים על זה לעומק היא גם מאוד דומה ל GT :

 

bcontgt5.jpg

 

8362_image.jpg

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
נראה שיש שוטפות בין שני החברות ולכן נוצרו שני מכוניות זהות.

נראה לי שאתה לא יודע על מה אתה מדבר. בנטלי שייכת לפולקסואגן. היא מתחרה במאייבאך של מרצדס.

הצלע השלישית אגב היא הרולס-רויס של ב.מ.וו.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אם מסתכלים על זה לעומק היא גם מאוד דומה ל GT

היא דומה לGT שכן היא אמורה להיקרא גם כן קונטיננטל (בדרך כלל יוצאת קודם גרסאת ה4 דל' ורק אז הקופה אבל במקרה הנ"ל זה יהיה להיפך). אני מעריך שבסופו של דבר בנטלי יחליפו לה את השם בשביל שלא ליצור בילבול אבל נכון להיום שמה צפוי להיות קונטיננטל (רק ללא ה-GT בשביל ליצור בידול עם הקופה). היא אמורה לצאת ב2005 ורוב הסיכויים הם שישכון בה מנוע W16 (כנראה שגם הארנאג' צפויה לשאת את המנוע הזה לפני שיצורה יפסק).
פורסם

אל תהיו בטוחים שמה שאתם רואים זה מה ש.. ממ.. הטחונים של אירופה וארה"ב יקנו..

הגריל יכול להשתנות לגריל של הGT בלי הרבה בעיות..

יכול להיות שזאת רק הסוואה מתוחכמת? שיחשבו שזאת מרצדס? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
היא דומה לGT שכן היא אמורה להיקרא גם כן קונטיננטל (בדרך כלל יוצאת קודם גרסאת ה4 דל' ורק אז הקופה אבל במקרה הנ"ל זה יהיה להיפך). אני מעריך שבסופו של דבר בנטלי יחליפו לה את השם בשביל שלא ליצור בילבול אבל נכון להיום שמה צפוי להיות קונטיננטל (רק ללא ה-GT בשביל ליצור בידול עם הקופה). היא אמורה לצאת ב2005 ורוב הסיכויים הם שישכון בה מנוע W16 (כנראה שגם הארנאג' צפויה לשאת את המנוע הזה לפני שיצורה יפסק).

אני יודע ...

 

מה שהתכוונתי זה שבנטלי השתמשו בעיצוב של ה GT וזה לא בהכרך העתקה ממרצדס ,

למרות שיש דימיון מאוד גדול .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

אני אומר שבנטלי יתרכזו במה שהם טובים

 

 

ואת העתקת המכוניות ישאירו לסינים כי הם באמת יותר טובים בזה....:lol:

פורסם

לפי דעתי האוטו מכוער ובמיוחד הפנסים האלה

עדיף שיחזרו לדגמים הישנים שלהם יותר טוב מהברווז הזה

פורסם

אפשר לדעת למה אתם חושבים שבנטלי יעתיקו ממרצדס? זה הסוואה כמו ש-DISCOVER אמר.

באיזה סרט אתם חיים שבנטלי, אחד ממותגי היוקרה המוערכים והוותיקים, יעתיקו משהו?

קצת הגיון אנשים...

×
×
  • תוכן חדש...