Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

נניח שיש לי שתי מכוניות זהות, לאחת גלגלים רגילים ולאחת ג'אנטי סגסוגת ("מגנזיום"). האם ניתן להחליף ביניהם בלי חשש, או שיש לזה השלכות בטיחותיות או חוקיות?

 

תודה.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

במידה ומידות הצמיגים הן זהות בשני הרכבים - איני רואה בעייה.

אם המידות אינן זהות - יש לבדוק שניתן להתקינן (מבחינת חוקיות המידות של הצמיגים שמורשים לרכב הנ"ל).

alfa 156 2.5.

פורסם

המידות זהות.

השאלה אם קיים נתון כזה ברשיון של הרכב כך שזה לא חוקי, או שזה מהווה סכנה בטיחותית כי הצמיג עובר מאוטו לאוטו אחר...

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

ברשיון הרכב מצויינות המידות של הצמיג. לא רשום אם הג'אנט הוא מסגסוגת או רגיל.

בהנחה שמערכת ההיגוי בשתי המכוניות תקינה , הצמיגים תקינים ואין שחיקה לא סימטרית של הצמיגים, אין בעיה בטיחותית.

פורסם

בשום מקום ברישיון הרכב לא מצויין סוג חישוק.

 

מצויינת רק מידת הצמיגים.

 

 

 

מעבר למידת הצמיג, לחישוק עצמו יש מספר מידות:

 

*רוחב החישוק.

*היסט (offset) - מיקום מרכז החישוק ביחס למשטח שבא במגע עם הנאבה - או במילים אחרות, עד כמה החישוק בולט פנימה או החוצה.

*מרווח ברגים.

 

אם מדובר ברכבים זהים עם מידת צמיג זהה, סביר להניח שכל הנ"ל זהים גם כן, ואין בעיה להעביר את החישוקים.

 

כמובן לבצע איזון לאחר העברת צמיגים ועל הדרך לבדוק שהחישוקים ישרים וללא סדקים.

 

 

פורסם

המפקד צודק.

אוסיף ואומר שתבדוק חזותית את הג'אנטים שאתה מייעד לשים ברכבך (מאוד עדיף לאחר פירוקם מהרכב כך שתראה את שני הצדדים של החישוק).

עריכה - בוקי הקדים אותי.

alfa 156 2.5.

פורסם
שלום.

נניח שיש לי שתי מכוניות זהות, לאחת גלגלים רגילים ולאחת ג'אנטי סגסוגת ("מגנזיום"). האם ניתן להחליף ביניהם בלי חשש, או שיש לזה השלכות בטיחותיות או חוקיות?

 

תודה.

 

שלום וברכה,

במקרה כמו שלך רוב הסיכויים כי הגאנטים יתאימו. אין חשש להחליף מג'אנט רגיל למגנזיום. גם בטיחותית וגם חוקית זה אפשרי.

נשמח לעמוד לשרותך

×
×
  • תוכן חדש...