Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאט לאט רואים בארץ יותר ויותר עניין... כיף לראות דברים מתקדמים (אפילו אם ממש לאט)

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
פורסם

מה שנקרא, "בסדר גבר..."

ערי בירה בכל העולם רבות על אירוח המירוץ, התאריכים נקבעים שנה+ קדימה, מסלולים מהטופ העולמי נדחקים החוצה - וברקת יצליח להביא לפה את הסבב?

אולי מירוץ ראווה עם רכבי השנה שעברה וכמה נהגי עבר + כמה נהגים מקומיים.

לא יותר.

 

מירוץ סופרמוטו בנמל ת"א לא מצליחים לארגן כאן, מירוצי אופנועים עושים במגרש חניה של אצטדיון פ"ת - איפה אנחנו איפה F1...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אולי מירוץ ראווה עם רכבי השנה שעברה וכמה נהגי עבר + כמה נהגים מקומיים.

לא יותר.

 

אנחנו לא צריכים יותר. אנחנו צריכים את האירועים האלה שיתנו לגיטימציה לספורט.

שברגע שתגיד שאתה אוהב נהיגה ספורטיבית לא יסתכלו עליך כמו על ערס ממהיר ועצבני.

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
פורסם

כפי שנאמר מעליי ,אולי יהיו פה כמה רכבי f1, מפה לבין להגיד שמירוץ f1 רשמי יערך פה בישראל זו פשוט בדיחה.

 

קודם כל שיהיו נהגי פורמולה ישראלים :lol: , אח"כ נדבר על אירוח אירוע בסדר גודל כזה פה בארץ.

מי ייתן שבעתיד יינתן לנו הכבוד הזה, לא יהיה מאושר ממני.

פורסם
כפי שנאמר מעליי ,אולי יהיו פה כמה רכבי f1, מפה לבין להגיד שמירוץ f1 רשמי יערך פה בישראל זו פשוט בדיחה.

 

קודם כל שיהיו נהגי פורמולה ישראלים :lol: , אח"כ נדבר על אירוח אירוע בסדר גודל כזה פה בארץ.

מי ייתן שבעתיד יינתן לנו הכבוד הזה, לא יהיה מאושר ממני.

 

אבל היה איזה משהו לא ?

זכור לי שהיו פרסומים לרישיון פורמולה בווינגייט והיה אמור להיות מירוץ באילת זה היה בסוף לא ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

איזה פורמולה 1 ואיזה נעליים.

היה כבר שרשור בנושא, ואני שוב אזכיר שהכבישים בירושלים, באזורים המדוברים בכתבה, הם... לא אופטימלים למרוץ במהירויות של פורמולה 1. אא"כ אנחנו מדברים על סוג של קארמגדון, ואז דווקא לא תהיה בעיה.

לא מדובר פה על כבישים עם עיקולים כמו במונקו, מדובר על כבישים צרים יותר, שמתוחזקים בשיטת בור על טלאי על בור.

 

מרוץ ראווה? כן. סוג של ראלי? למה לא. פורמולה 1? ב-ס-ד-ר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לא משנה מה זה יהיה ומי ישתתף בזה, כל מרוץ כזה ליד העיר העתיקה יכול להיות מאוד מגניב ולעורר את המודעות לספורט המוטורי כאן. נחייה ונראה מה יהיה שם...

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

חברים, ברור שמדובר במירוץ ראווה אבל זה גם מעניין אם יביאו כמה דגמי רכבים של F1 לפה.

 

גם לא יהיו הנהגים התותחים כי הם בסבב עונתי בתקופה הזו ובשביל סבב צריך קומפלקס אדיר כמו גם את אישורו של ברני אקלסטון,

 

מה שכן, מירוץ ראווה עם מכוניות F1 אמיתיות זו גם אטרקציה לא רעה בכלל, אני אומר שווה להגיע בתקווה שזה אכן יקרה.

פורסם

אתם מפספסים את החלק הכי חיובי בכל העסק, מכונית F1 בעלת מתלים קשיחים מאד ומרווח גחון אפסי, כבישי ירושלים הולכים להשתדרג משמעותית לקראת המירוץ =)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אשרי המאמין. אם זה יקרה, אני אשמח מאוד. יש כבישים בירושלים שגורמים לך לחשוב איך יכול להיות שלתושבים פה אין מענק לרכישת 4x4 :|

 

בכ"א, אני בעד שיקימו כל אירוע מוטורי, אני פשוט לא מצפה לראות מרוץ פורמולה 1 פר-אקסלנס.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מרוץ מספר 10 יערך עפ"י התוכנית ב TBA, זה איזה שם שם מדינה שאני לא מזהה או שזה מה שנקרא באנגלית "יפורסם במועד מאוחר יותר" (TO BE ANNOUNCED) מה שיותר מאשש את זה שאולי יש דברים בגו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה אכן קיצור של "יוכרז בקרוב". אני סקפטי (עוד מפולניה) ואשמח להתבדות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מניסיון עם פרסומים כאלה, זה בדר"כ נובע מבורות או של הכתב, או של העירייה או סביר יותר של כולם.

לא מדובר על מרוץ רשמי של פורמולה 1, ואל תצפו לראות את זה בשום מקום שכזה. מדובר על ארוע ראווה של מכוניות פורמולה 1 (סביר להניח שגם זה לא מדוייק) עם נהגי ראווה, שאין לו ולטורניר הפורמולה 1 שום קשר מלבד מכוניות שנראות דומה.

אם טורניר הפורמולה 1 היה מקיים מרוץ בישראל, זה היה פותח מהדורות חדשות, לא מופיע במקומון.

 

שלא יובן לא נכון, גם זה לכשלעצמו חביב, אבל לא צריך להתרגש כי אין ממה.

×
×
  • תוכן חדש...