Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

 

בעוד כשלושה שבועות מסתיימת לי תקופת הליסינג והגיע הזמן לקנות רכב.

 

אני מחפש רכב ממוצע לנסיעות של עד 20 ק"מ ביום.

מכיוון שרוב הנסיעות הן בפקקים, עדיף שיהיה אוטומט.

שיהיה אמין בעל תצרוכת דלק סבירה ושיהיה טיפה מפנק. ( לא, לא מדבר על סגנון AUDI A8 )

 

בכל מקרה, קראתי מעט בפורום על הרכבים הבאים:

יונדאי I20

קיה ריו (סדאן)?

סוזוקי סוויפט

סיאט איביזה

אופל אסטרה

קיה פיקנטו (יש מקום לעגלה?)

רכבים נוספים?

אני מחפש שנתון סביב ה2009-2010, האם זה נכנס בתקציב?

 

אם יש לכם חוות דעת עליהם או הכוונה כללית אני אשמח לקרוא.

 

תודה ויום טוב!

פורסם

בתקציב שלך תוכל למצוא יונדאי I20 במצב טוב והייתי מוסיף לרשימה גם את הפורד פיאסטה ,אלו רכבים אמינים עם סחירות טובה בשוק ויחסית חסכוניים בקטגוריית הסופרמיני ,עלות האחזקה שלהם גם תהיה נמוכה ביחס לאופציות האירופאיות שציינת.

 

בהצלחה

פורסם
היי חבר'ה,

 

בעוד כשלושה שבועות מסתיימת לי תקופת הליסינג והגיע הזמן לקנות רכב.

 

אני מחפש רכב ממוצע לנסיעות של עד 20 ק"מ ביום.

מכיוון שרוב הנסיעות הן בפקקים, עדיף שיהיה אוטומט.

שיהיה אמין בעל תצרוכת דלק סבירה ושיהיה טיפה מפנק. ( לא, לא מדבר על סגנון AUDI A8 )

 

בכל מקרה, קראתי מעט בפורום על הרכבים הבאים:

יונדאי I20

קיה ריו (סדאן)?

סוזוקי סוויפט

סיאט איביזה

אופל אסטרה

קיה פיקנטו (יש מקום לעגלה?)

רכבים נוספים?

אני מחפש שנתון סביב ה2009-2010, האם זה נכנס בתקציב?

 

אם יש לכם חוות דעת עליהם או הכוונה כללית אני אשמח לקרוא.

 

תודה ויום טוב!

 

כמה אתם במשפחה?

לדעתי אם אתם לא צריכים רכב משפחתי אז לגמרי הייתי הולך על רכב מיני - ככה בסכום שהקצבת אתה קונה רכב חדש ולא יד 2

פורסם

רשמת פה סוגים שונים של רכבים - אופל אסטרה היא משפחתית לכל דבר..

מכל הדגמים של המיני שרשמת כאן רק לקיו ריו יש מקום לעגלה בודאות (גם הבגז' של I20 קטן יחסית).

היחיד שנחשב מפנק +מקום לעגלה זה האיביזה.

אגב, I20 ו קיה ריו שנת 2010 אתה יכול למצוא בהרבה פחות מ 65K

פורסם

היי,

 

מצטער שלקח לי קצת זמן להגיב.

 

בכל מקרה, אני נמנע מלקנות רכב חדש מסיבה אחת, שאני אפילו לא בטוח אם היא נכונה - ירידת ערך (חדה?) לאחר הקניה..

וחוץ מזה, אני אוכל להרשות לעצמי רק רכב 'מיני', ולדעתי, לצרכים שלי כרגע, היא קטנה מידי.

 

אנחנו כרגע זוג, ובעתיד הקרוב גם ילד.

 

נראה שרוב הפורום ממליץ על ה-I20?

מה לגבי הפולסווגן פולו החדשה? שנת 2010?

 

יותר מידי סוגי רכבים.. :?

פורסם

גיא משברולט,ספארק לא תתאים לפותח הנושא כיוון שכככל הידוע לי לא יוצרו דגמים אוטומטיים.

פותח הנושא,אם אתה מוכן להתפשר על סופר מיני קטנה גם דייהטסו סיריון יכולה לבוא בחשבון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
גיא משברולט,ספארק לא תתאים לפותח הנושא כיוון שכככל הידוע לי לא יוצרו דגמים אוטומטיים.

פותח הנושא,אם אתה מוכן להתפשר על סופר מיני קטנה גם דייהטסו סיריון יכולה לבוא בחשבון.

 

אנחנו זוג צעיר עם תינוק ומסתדרים לא רע עם סיריון, לכן אני מצטרף להמלצה.

רק קח בחשבון שלא כל העגלות נכנסות לבגז' שלה. מבחינת גודל בגז הוא זהה ל I20 ולדעתי לא פחות אמינה.

הפולו היא רמה אחת מעל..

×
×
  • תוכן חדש...