Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט CC 4/5 מקומות ? DSG או לא ? אני משתגע !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר בבקשה הסבר פעם אחת ולתמיד על האוטו המעורפל הזה ? עכשיו דיברתי עם מישהו והוא אומר לי "קח בחשבון האוטו שלי הוא בין היחידם שהוא 5 מקומות, כל השאר 4" האם זה אמיתי או קשקוש ?

עוד משהו האם קיים פאסט CC שהיא לא DSG ? האם זה בדגם ה 2000/1800 ?

תודה רבה.

פורסם

לא חושב שיש דגם בלי DSG. 5 מקומות זה ״על הנייר״ מה שנקרא. יש מושב באמצע, אבל מי שישב שם לא יהיה מבסוט

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

עד כמה שזכור וידוע לי (אני מדבר על שנת 2009-2010) ומכיוון שה cc מיועדת להיות מכונית מנהלים אז מאחורה יש שני מושבים בלבד שהם כמו המושבים הקידמיים, לא זוכר אם הם מחוברים אבל אני יודע שמאחורה יש רק 2 חגורות וברישיון הרכב כתוב 1+3

 

עריכה: מבדיקה הcc מגיעות עם 5 מושבים רק בדגם ה-2.0 לא יודע אם זה מעיד על העבר או שזה החלטה חדשה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

ה CC מגיעה בסטנדרט עם 2 מקומות ישיבה מאחורה. איפשהו במהלך שנת 2010 או 2011 התווספה האופציה לקנות את הרכב עם 3 מקומות ישיבה.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

מה ההבדל בין הפאסאט סי סי לפאסאט רגילה ? ( חוץ מכמובן המראה החיצוני המדהים של הסי סי ).

תכלס לא עדיף לחסוך 50 K ולקנות פאסאט שמגיעה עם כמעט כל הפינוקים שמגיעה הסי סי ( סאנרוף, מערכת מולטימדיה...)

אוטו-מאניה :-)

פורסם

אני חושב שלCC יש תוספות "ספורטיביות". נדמה לי שיש בקרת שילדה או משהו כמו בדגמי הR.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מה ההבדל בין הפאסאט סי סי לפאסאט רגילה ? ( חוץ מכמובן המראה החיצוני המדהים של הסי סי ).

תכלס לא עדיף לחסוך 50 K ולקנות פאסאט שמגיעה עם כמעט כל הפינוקים שמגיעה הסי סי ( סאנרוף, מערכת מולטימדיה...)

 

תחשוה על ההבדלים בין גולף לשירוקו או בין אאודי A4 ל-A5 ספורטבק....עיצוב עולה כסף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הCC מכויילת להתנהגות ספורטיבית , מעוצבת יפה יותר מבפנים וגם ממתוגת גבוה יותר.

 

אנא הסבר. :?:

אני תמיד חשבתי ש-CC זה בעצם פאסאט רגילה בתחפושת מעוצבת .

מה יש בה שעוזר להתנהגות ספורטיבית ?

זמין 8)

פורסם

בקרת שלדה אקטיבית, אולי גם בורר מצבי ספורט כלשהו

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

את הcc החדשה אני לא מכיר.

את הקודמת אני מכיר מצויין כבר 4 שנים (עם 200 כ״ס וגיר פלנטארי).

אין כלום ספורטיבי ברכב הזה.

יש מנוע חזק ובולמים שניתן לכייל לשני מצבים - רכים פחות ורכים יותר.

יופי של אוטו לגמוע מרחקים בנוחות וברוגע, גם אם המהירות מעל לממוצע.

החסרונות הגדולים שלו הם הגה נוראי (אילם ורך בתחושה באופן מעיק), גג שמש עם כיסוי מחורר שלא לגמרי מכסה ותא מטען עמוק ונמוך. מיועד בעיקר לנשיאת ספרים דקים.

מצד שני האבזור מכובד מאוד.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
מה ההבדל בין הפאסאט סי סי לפאסאט רגילה ? ( חוץ מכמובן המראה החיצוני המדהים של הסי סי ).

תכלס לא עדיף לחסוך 50 K ולקנות פאסאט שמגיעה עם כמעט כל הפינוקים שמגיעה הסי סי ( סאנרוף, מערכת מולטימדיה...)

אפשר לחסוך עוד ולקחת סופרב, מקבלים אפילו יותר מטר לשקל. וברצינות, מי שקונה את הרכב מחפש (בנוסף לתכונות הפרקטיות) בעיקר את העיצוב החיצוני שבטח לא יגיע בקופסאות המרובעות המקבילות של VW וסקודה.

×
×
  • תוכן חדש...