Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

 

גלגל ההגה העשוי מזמש , אחריי תקופה נדבק אליו לכלוך ועשה את גלגל ההגה "חלק" בגלל הלכלוך שהצטבר .

עם איזה חומרים מנקים את הלכלוך בגלגל ההגה ?

תודה רבה.

פורסם

איזה סוג גלגל זה? יש תמונה?

 

ניסית עם מים חמים לגרד/לשפשף את הבד ולאחר מכן חומר ניקוי ביתי מהול במים

לעבור על זה? אני לא יודע איך זה נראה ומה הנזק -אבל נראה לי שעדיף לשים כיסוי הגה איכותי (יש כמה דברים יפים)

להערכתי גם אחרי נקוי (לפי התאור שלך) יישאר לך הגה דביק ולא נעים למגע. (אבל שווה לנסות לנקות)

פורסם

אין לי מושג האמת , יכול להיות שאני טועה כי אני לא מבין בחומריי בד .

החומר\בד העשוי בגלגל ההגה הוא כמו בתמונה :

b47884506-ac-6647xf7x0600x0450-m.jpg

פורסם

זה נראה כמו הגה של נארדי , תעבור על האתר שלהם ותנסה למצוא אותו .

נכנסתי לכמה מהמוצרים באתר שלהם והיה אזכור לזמש (suede) ולא לאלקנטרה או ורסיה אחרת של זמש סינטטי .

עולם הרכב ממזמן שכח מה זה זמש , אז אם זה אכן זמש אני לא מכיר פתרונות ניקוי שמותאמים לרכב .

נעליי זמש אני יודע שמנקים מכאנית עם מברשת , או אפילו נייר שיוף עדין , ומרססים להגנה עם תרסיס מיוחד - לא יודע איך זה יעבוד עם הגה , ולא הייתי מנסה גם (סכנה שיהיה מחליק לידיים או לא נעים לאחיזה) .

 

עריכה : בעצם עכשיו אני מבין שזה לא ההגה שיש לך?

חשוב לאבחן איזה חומר כן יש לך , זמש ואלקנטרה זה לא אותו הדבר .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אני חושב שזה לא זמש , אלא משהו אחר , אולי מה שציינתים האלקנטרה , עם מה מנקים ?

זה לא ההגה שלי , אבל החומר אותו חומר לפי המראה . הלכלוך בגלגל ההגה מתחיל כבר לכסות את כל "הפרווה" של ההגה .

HELP

×
×
  • תוכן חדש...