Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני יומיים הבחנתי בנזילת מים מהמנוע , נגשתי למוסך והמכונאי אמר לי לאחר שהסתכל מהמכסה של המנוע שצריך להחליף בפקק מיים הנמצא בגוף המנוע, בחלקו האחורי ואכן יש להסיר את תיבת ההילוכים (גיר) כדי להגיע אליו.

פיאט פונטו ספייס 60 כ"ס מנוע 1242 עם 180 אלף ק"מ .

שאלתי : האם המוסכניק ידע שמדובר בפפק מים רק מלהסתכל מהמכסה של המנוע .

האם צריך להחליף מחזיר שמן , ואיך אדע שהוא מקורי .

מומלץ להחליף שמן גיר אם מפרקים גיר ומה השמן המומלץ עבור פיאט פונטו .

מוסך לא מורשה רק עבודה 400 ש"ח .

פורסם

מצטרף להצעה לבדיקת התקלה במקום אחר,

הלכתי עם הפונטו שלי למוסך בגלל שמצאתי טפטוף של שמן מתחת לרכב, בלי לחשוב יותר מידי, פסקו במוסך מסוים שיש להחליף את מחזירי השמן, וכבר היו להוטים להכניס לי את הרכב לעבודה.

הסבתי את תשומת ליבו של המוסכניק לצינור של הנשם שהיה רופף, והוא סגר לי אותו עם אזיקון.

הנזילה נעלמה לגמרי! וחסכתי הרבה כסף על תיקון תקלה שלעולם לא הייתה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

גם לי יש רכב כזה....בעיה נפוצה אני ניגשתי למוסך שאני מכיר ותר לי את הבעייה ב5 דקות בלי להוציא שום גיר ושום דבר..!

 

אם אתה רוצה את פרטי המוסך דבר איתי...אמין וכמעט בלי כסף...:)

פורסם

איך הוא פתר?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
גם לי יש רכב כזה....בעיה נפוצה אני ניגשתי למוסך שאני מכיר ותר לי את הבעייה ב5 דקות בלי להוציא שום גיר ושום דבר..!

 

אם אתה רוצה את פרטי המוסך דבר איתי...אמין וכמעט בלי כסף...:)

 

איך פתר לך את הבעיה ב 5 דקות , מקווה שהמוסך שלך בצפון

פורסם
מצטרף להצעה לבדיקת התקלה במקום אחר,

הלכתי עם הפונטו שלי למוסך בגלל שמצאתי טפטוף של שמן מתחת לרכב, בלי לחשוב יותר מידי, פסקו במוסך מסוים שיש להחליף את מחזירי השמן, וכבר היו להוטים להכניס לי את הרכב לעבודה.

הסבתי את תשומת ליבו של המוסכניק לצינור של הנשם שהיה רופף, והוא סגר לי אותו עם אזיקון.

הנזילה נעלמה לגמרי! וחסכתי הרבה כסף על תיקון תקלה שלעולם לא הייתה.

יש נזילה של מים מתוך המונע , נזילה ממש רצינית חשוב לציין נזילת המים רק שהרכב מונע

לפני שניגשתי למוסכניק חשבתי משאיבת המים הלך , יש לי ניסיון מר עם המוסכניקים

×
×
  • תוכן חדש...