Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי.

עד עכשיו פשוט זרקית כסף מהלחץ למערכת ומההתלהבות ועכשיו אני רוצה שזה יהיה הכי מחושב שיש והכי משתלם ואין כמו להתיייעץ. אז...

יש לי קומפוננט מורל טמפו חדש שהתקנתי מקדימה

מגבר של אקס סאונד 1500 וואט (נותן 100rms ליציאה ו200 בגישור ככה הבנתי )

אבל הרדיו דיסק ממש פח... חברתsonasi משהו כזה

 

שומעים בסדר לא יותר מיזה האיכות ירודה כנדרה בגלל הרדיודיסק

 

מעוניין לקנות: רדיו דיסק,סאב, רמקולים 6*9

 

מה אתם אומרים 6*9 מאחורה יוסיפו הרבה למערכת . ? המגבר יחזיק את כל אלה .. ? תקציב בערך 1500-1700 אין בעיה לקנות באינטרנט ולמצוא מתקין

פורסם
6X9 זה זריקת כסף :D.

 

תשמע, אני לא כזה מבין גדול במערכות.

עם תסביר לי למה אני אולי יבין את הסיבה לטענה שלך.

 

כרגע מבחינתי התמונה היא כזאת, יש לי קומפוננט קידמי מורל טמפו ומגבר שנותן הספק שמספק תסחורה.

רדיו דיסק וסאב ממש פח אני חייב להחליף

 

והעוצמה לא בשמיים , אני חולה סאונד ועוצמה עם ישמעו או לא ישמעו אותי מ100 מטר זה לא מה שמשנה לי הפוזה , זה עניין של אהבה לעוצמה ואיכות , ואני לא כל כך בטוח שהחלפה לרדיו דיסק תיתן לי פיתרון לבעיית העוצמה. אולי תעזור לי להגיע לגבהים שלא הגעתי קודם מחשש לעיוותים בצליל אבל עדיין לא למה שרציתי .

 

וחשבתי לעצמי שרק 6*9 יכולים להוסיף באמת עוצמה מפוצצת לאוטו ולתת בוסט לבאס.

 

ככה אני רואה את זה. אני טועה ? אני ישמח לדעת למה ולהחכים מחכמים מימני : )

פורסם

בתקציב הזה אתה לא תוכל להביא עוצמה מטורפת ואיכות ביחד, לדעתי אתה נוטה למערכות SPL/SQL, תגיע למפגשים תגבש דעה תרגיש חופשי לשאול ולהתעניין, תקנה את מה שאהבת ותכנס למשחק ;).

JL Audio

פורסם
בתקציב הזה אתה לא תוכל להביא עוצמה מטורפת ואיכות ביחד, לדעתי אתה נוטה למערכות SPL/SQL, תגיע למפגשים תגבש דעה תרגיש חופשי לשאול ולהתעניין, תקנה את מה שאהבת ותכנס למשחק ;).

 

אני לא מחפש משו שיתן איכות של מעודונים אבל שישמעו סבבי והכי מדוייק שאפשר להביא בתקציב הזה ...

למפגשים אני כבר לא יגיע ואני לא מבין את השימוש שלך במושגים spl וכו' ... חחח תוכל לעזור לי פה ?

פורסם

קנה סט קומפוננט מורל

טמפו על מגש האחורי

 

הייתי הולך על סאב GTO1202D JBL

 

על רדיודיסק

Pioneer DEH-8350SD

 

השילוב הזה בערך בתקציב ויתן לך תוצאה יפה מאוד.

פורסם
קנה סט קומפוננט מורל

טמפו על מגש האחורי

 

הייתי הולך על סאב GTO1202D JBL

 

על רדיודיסק

Pioneer DEH-8350SD

 

השילוב הזה בערך בתקציב ויתן לך תוצאה יפה מאוד.

 

 

יש לי מורל טמפו... הם סבבה אבל בוא נאמר שהם לא מפוצצים

ואני רוצה משו מפוצץ.. חשבתי להעביר אותם אחורה ושים מקדימה משו איכותי ועוצמתי

×
×
  • תוכן חדש...