Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I30CW או סוזוקי SX4 HB - עד 65 אלף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את ה-SX4 HB אפשר להשוות ל-i30 הרגילה, לא לסטיישן, בודאי מבחינת נפח תא המטען. לדגם 4 הדלתות נפח תא מטען דומה מאד לזה של ה-CW.

מבחינת מחיר - ב-65 אש"ח תוכל לרכוש רק דגם 2009 של ה-SX4 עם מנוע ה-107 כ"ס, דגם שכנראה אינו זריז (אני מכיר את המנוע מימי הליאנה, שהיו לה הרבה תכונות טובות, אבל זריזות לא ביניהן). דגם ה-120 כ"ס שהופיע בשנת הדגם 2010 הרבה יותר זריז, וגם הגימור משופר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
את ה-SX4 HB אפשר להשוות ל-i30 הרגילה, לא לסטיישן, בודאי מבחינת נפח תא המטען. לדגם 4 הדלתות נפח תא מטען דומה מאד לזה של ה-CW.

מבחינת מחיר - ב-65 אש"ח תוכל לרכוש רק דגם 2009 של ה-SX4 עם מנוע ה-107 כ"ס, דגם שכנראה אינו זריז (אני מכיר את המנוע מימי הליאנה, שהיו לה הרבה תכונות טובות, אבל זריזות לא ביניהן). דגם ה-120 כ"ס שהופיע בשנת הדגם 2010 הרבה יותר זריז, וגם הגימור משופר.

 

אתה טועה 120 כוחות סוס החל מאמצע 2008

פורסם
אתה טועה 120 כוחות סוס החל מאמצע 2008

ידידי אתה מתכוון שסוזוקי מכרו את הדגם עם המנוע 119 כ"ס מ 2008? אם כן תעשה ש"ב, אתה טועה, כשאבא שלי קנה לאמא שלי את ה SX4 שנת 2010 זה היה בדיוק כשהתחילו לשווק את הדגם עם המנוע החזק יותר.

פורסם

לתצורת ההאצ'בק מנועי ה 120 כ"ס ומערכת ה ESP הגיעו החל מאוגוסט 2009.

תצורת הסדאן זכתה למערכת ESP (ואולי גם למנוע המחוזק) מוקדם יותר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לתצורת ההאצ'בק מנועי ה 120 כ"ס ומערכת ה ESP הגיעו החל מאוגוסט 2009.

תצורת הסדאן זכתה למערכת ESP (ואולי גם למנוע המחוזק) מוקדם יותר.

 

איתמר.

לא המנוע החזק יותר שווק ביחד ל 2 הדגמים ואלו שנמכרו באוגוסט 2009 היו בכמויות נמוכות כך שבשוק המשומשות יהיה קשה יותר למצוא שנת 2009 עם 119 כ"ס

פורסם

פמקין, אתה מוכן להעלות סריקה של רשיון הרכב (הסתר מספר רישוי ופרטים אישיים).

מנוע ה-120 כ"ס הופיע בדגמי 2010 (שמבחינת היצרן מופיעים אי שם באמצע 2009, וניתן לודא את שנת הדגם לפי מספר השלדה). אנמי גם די משוכנע שה-ESP הופיע במקביל למנוע המשופר, בודאי כסטנדרד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזו טחינת מים...

 

ה SX4 האצ'בק קיבלה מנוע 120 כ"ס ו ESP החל מאוגוסט 2009, חתום בדוק ונצור.

ה SX4 סדאן הייתה עם ESP משנת 2008, לגבי מנוע ה 120 כ"ס אני לא בטוח אבל בהחלט יתכן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

119.6.

כמו בקופה בסופר - אני מעגל למעלה.

אוגוסט 2009 הוא, כנראה דגם 2010 מבחינת היצרן. לבדוק ב-VIN.

לגבי ה-ESP - נראה שאיתמר צודק, מסתובבות בכבישים הרבה SX5 סדאן בסיומת 70 עם הכיתוב G.L.X. ו-E.S.P. (עם הנקודות) בשוליים התחתונים של מכסה תא המטען.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...