Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש בשביל אמא, לאחר שבדקתי ושקלתי והרהרתי , בגלל המגבלה התקציבית (40 אלף) החלטתי לבדוק כמה סיטרואנים...

מצאתי C4 במחיר של 33000 עם קילומטרז' של 100000 ואני חושב שזה בסדר... מה גם שאמא אהבה את החזות של הרכב.

 

השאלה איך הרכב הזה מבחינת אמינות? בטיחות ואלקטרוניקה?

אני מכיר את הסטיגמה כלפי הצרפתיות, השאלה אם משהו השתפר בשנים האחרונות בפועל או שהסטיגמה מוצדקת גם היום?

 

תודה רבה.

פורסם

יש ל- C4 אמינות סבירה. תיבת ההילוכים האוטומטית AL4 סובלת מתקלות ידועות.

תצרוכת דלק ממוצעת 10.5 ק"מ/ליטר במנוע 1.6 אוט'.

האם הרכב הספציפי טופל היטב?

האם יש לו עבר של השכרה/ ליסינג?

בדוק האם בוצעו כל הטיפולים לפי הוראות הייצרן.

פורסם

בתקציב הזה אני ממליץ לך לקפוץ לטריידאין של לובינסקי. הם נותנים גם שנה אחריות ועוד כל מיני הטבות.

 

ה-C4 בטיחותית מאוד, והתקלה בתיבת ההילוכים פשוטה לתיקון (יש פה באתר פרוייקט מצולם) וגם במוסך המרכזי לא עולה יותר מ-3000 ש"ח.

 

הרכב עצמו נוח מאוד ומאובזר מאוד.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

תודה על התשובה המהירה,

בעלת הרכב טוענת שהיא ובעלה טיפלו ברכב כמו שצריך, הרכב יד ראשונה פרטית.

ואני מבין מהתיאור שלך שהסטיגמה עדיין תקפה, מה הבעיה עם הגיר בדגמים האלו?

בעבר אני נמנעתי מצפרתיות בעיקר בגלל בעיות החשמל הידועות לשמצה שיש להן, אז בחדשים גם בעיות מכניות לא חסר?

 

יש עוד אלטרנטיבה - באתר של לובינסקי טרייד יש את הרכבים האלה גם במחירים של 40-45 אלף ש"ח, עם קילומטרז'ים של 50-100, הם גם נותנים אחריות והכל, טוענים שיש להם כמה רכבים פרטיים שבאו מטרייד-אין, השאלה כמה זה שווה יותר מאשר לקנות ישירות מאדם פרטי?

אני מניח שהם דיי "שטחו" אדם פרטי שמכר להם וכעת הם בטח מוכרים במחיר גבוהה יותר?

 

 

ל-Arilou - אז אתה אומר בעצם שעדיף כבר לקפוץ ללובינסקי וזהו? (האמת שזה קרוב אליי לעבודה) אולי אקפוץ לשם מחר \ מחרתיים... כי אני לא שולל גם קנייה מסוכנויות כל עוד נותנים אחריות לשנה+.. הייתי כבר בכלמוביל וטריידמובייל וכל האלה אבל בקושי מצאו לי שם משהו בתקציב שיש לי (35-45)...

 

תודה.

פורסם
בתקציב הזה אני ממליץ לך לקפוץ לטריידאין של לובינסקי. הם נותנים גם שנה אחריות ועוד כל מיני הטבות.

 

ה-C4 בטיחותית מאוד, והתקלה בתיבת ההילוכים פשוטה לתיקון (יש פה באתר פרוייקט מצולם) וגם במוסך המרכזי לא עולה יותר מ-3000 ש"ח.

 

הרכב עצמו נוח מאוד ומאובזר מאוד.

אתה מתכוון לשסתומי לחץ?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אכן אני מתכוון אליהם.

 

יש יתרון עצום בלקנות ישירות מלובינסקי (היבואן) והוא שהם מתקנים כל בעיה וליקוי שיש ברכב, גם כאלה שנובעים מבלאי (למשל ברקסים, רצועות אביזרים, מותחנים, תושבות וכו')

היתרון השני הוא שהם מעניקים אחריות מלאה לשנה, וכמובן שקיפות על כל ההיסטוריית טיפולים שהאוטו עבר.

 

לגבי שסתומי הלחץ מדובר על תקלה פשוטה מאוד, זולה שקורית פעם ב-100,000 ק"מ ברוב המקרים.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ok תודה... אז אני מבין שכיום הדיעות בנושא פחות אנטי ויותר נותנות צ'אנס...

אני אקפוץ ללובינסקי מחר-מחרתיים נראה אם יש שם משהו נורמלי עם קילומטרז' נמוך...

 

אגב הרכבים שנמצאים שם בעצם כולם הגיעו מאנשים פרטיים שעשו טרייד-אין?

אם מישהו קנה סיטרואן חדשה מהשקיות ( 0 ברישיון) ולאחר 3 שנים עשה טרייד אין, הרכב עובר לידי היבואן ובטח נחשב יד שנייה לא? כלומר (1 ברישיון) ?

 

כי באתר כתוב להם על הרבה רכבים "יד1" איך זה יכול להיות?

פורסם

יש שם רכבים של אנשים שעשו טריידאין, ויש שם רכבים יוצאי ליסינג מחברת הליסינג שלהם.

 

אתה תהיה יד שניה (01 ברשיון). סוחר רכב לא נספר בתור יד ברשיון.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

וואלה? איך זה בעצם?

אין בפועל העבר בעלות בין מחזיר הרכב לסוחר הרכב \ סוכנות ?

ואני לא מעוניין ברכב שבא מליסינג, מעניין אותי רק רכב שהיה פרטי...

 

באסה, צלצלתי אלייהם ושאלתי אם הם מתחייבים לבדיקה נגיד אם אני לוקח לקומפיוטסט ומתגלה שמשהו לא בסדר האם הם ישלמו על זה, בניגוד לסוכניות אחרות לובינסקי ענו לי בשלילה... מצד שני אמרו לי שהם נותנים אחריות לשנה...

×
×
  • תוכן חדש...