Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

סוף סוף ההורים החליטו להחליף את הקורולה 93', שמסרבת למות.

הם מחפשים רכב משפחתי (העדפה ל 5 דלתות), אמין, בטיחותי וחסכוני מבחינת דלק, עלות טיפולים וכו'...

העדפה שלהם היא לרכב ידני, למרות שאני לא מקיר רכבים ידנים שנכנסים לקטגוריית המשפחתיות 1.6 ליטר, לכן לא תהייה להם בעייה להסתדר עם אוטומת.

המחשבה כרגע היא על קורולה 06/07 או מאזדה 3 משנתון דומה.

האם יש טעם לבדוק מכוניות מחברות ליסינג כמו אלדן?

 

תודה.

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

אני לא בטוח שקורולה מהשנתונים שציינת נכנסת בתקציב, המחירון שלה גבוה במעט ומדובר ברכב סחיר.

 

בהחלט כדאי לשקול לקנות רכב מליסינג, שכן עם הקניה הינך מקבל אחריות ותיקון כל הליקויים, כלומר אתה קונה לעצמך שקט נפשי לתקופה די ארוכה.

 

מבחינת רכבי ליסינג - כדאי לבדוק שתי אופציות:

1) ניסאן טידה - קיימת בתצורת 5 דל', אך רובן סדאן 4 דל'. הטידה אמינה מאוד ותהיה חסכונית מרוב המתחרות שלה.

2) מיצובישי לנסר - בתקציב ניתן לרכוש אחת ממודל 2009. מדובר ברכב אמין, אך מעט פחות חסכוני.

3) רנו מגאן - בתקציב ניתן לרכוש מודל 2009 עם קילמוטראז' מאוד נמוך, ואפילו להישאר עם עודף. אצלנו בקרסו טרייד אין מקבלים אחריות מלאה לשנה הראשונה ושנתיים נוספות על הגיר והמנוע, כך שגם אם יתגלו בעיות אמינות (ובכל רכב יש) - בהחלט יתכן שיתוקן במסגרת אחריות.

 

 

בהצלחה.

פורסם

הן הקורולה והן המאזדה 3 (בעיקר יוצאות ליסינג) תכנסנה בתקציב. משפחתיות ידניות בתקציב הזה כמעט ולא תמצא.

 

אופציות מחומשות דלתות ששוות מתיחה קלה בתקציב הן יונדאי i30 / קיה סיד משנת הדגם 2008.

 

הדגמים הללו (ובוודאי מאדה 3/טויוטה קורולה) כבר סיימו את שירותן כרכבי ליסינג/השכרה מזמן, ולכן לא תמצא אותן בד"כ למכירה בחברות הליסינג הגדולות.

 

i30 / קיה סיד - יש סיכוי למצוא - אך הוא לא גדול.

 

תוכל מצוא כלי רכב כאלה במגרשי הטרייד אין של היבואנים דוגמת לובינסקי-טרייד או קרסו טרייד אין.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום Lucifer66,

 

חברות הליסינג הגדולות עבודות במחזורים של שנה עד 3 שנים. כלומר כיום עיקר הרכבים שניתן למצוא אצלנו או בחברות הליסינג האחרות הם רכבים ממודל 2008 עד 2011, לצד רכבים חדשים לחלוטין ממודל 2012. כך שבאופן כללי רכבים כמו מאזדה 3 או טויטה קורולה ממודל 2006-7 כמעט ולא תמצא בחברות הליסינג, אלא במקרים חריגים במיוחד.

עם זאת, כפי שציינו כאן כמה מחברי הפורום, כן תוכל למצוא בחברות הליסינג רכבים אחרים שיתאימו למסגרת התקציב שלך. מיצובישי לאנסר, סיטרואן C4 או ניסאן טידה יוכלו אולי לקלוע לטעמך ובוודאי יקלעו לדרישות שהצבת ולסכום שאתה מעוניין להוציא.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

פורסם

התבלבלתי בהודעה המקורית, הכוונה היא למרכב סדאן, 4 דלתות.

 

קפצתי היום לסניף של אוויס הנמצא קרוב לביתי,

קיבלתי הצעה לקרוז 09' LS 1600, יוצאת ליסינג תפעולי (00 ברישיון) עם 82,000 ק"מ ב 55,000 ש"ח לאחר טרייד אין על הטויוטה.

מבחינת הבדיקות ( לפי הדוח של אוויס), אין ברכב ליקויים למעט שריטות ופגיעות קטנות בטמבונים, כאשר גם הן בקושי נראות לעין - בכל זאת הרכב לא חדש מהיבואן.

אפשר להסתמך על הבדיקה הזאת?

כמובן שהרכב מגיע עם שנה, או 10,000 ק"מ אחריות והבטחה לעסקת טרייד אין עתידית ( שנתיים עד חמש).

 

הרכב מאוד מרווח ומאובזר יחסית למתחרות, מבחינת ביצועים מדובר בשילוב הישן ( גיר 6 הילוכים + 112 כ"ס) שנחשב ל "חלש", אבל בסופו של דבר לא מדובר ברכב ספורט, והוא מיועד לנסיעה מנקודה א' לנקודה ב'.

מבחינת מראה חיצוני, אין מה להתווכח, הרכב בין היפים בקטגוריה.

 

מבחינת שער המכוניות, כמו שהוזכר כאן, חברות הליסינג לא מחזיקות שנתונים נמוכים, וכל המאזדות, טיוטות שעברתי או שהיו מעבר לתקציב או עם קילומטרז גבוה ( 120-130).

 

מה דעתכם על הקרוז בכללי?

 

בימים הקרובים נקפוץ לאלדן ונירא מה יש להם להציע

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם
התבלבלתי בהודעה המקורית, הכוונה היא למרכב סדאן, 4 דלתות.

 

קפצתי היום לסניף של אוויס הנמצא קרוב לביתי,

קיבלתי הצעה לקרוז 09' LS 1600, יוצאת ליסינג תפעולי (00 ברישיון) עם 82,000 ק"מ ב 55,000 ש"ח לאחר טרייד אין על הטויוטה.

מבחינת הבדיקות ( לפי הדוח של אוויס), אין ברכב ליקויים למעט שריטות ופגיעות קטנות בטמבונים, כאשר גם הן בקושי נראות לעין - בכל זאת הרכב לא חדש מהיבואן.

אפשר להסתמך על הבדיקה הזאת?

כמובן שהרכב מגיע עם שנה, או 10,000 ק"מ אחריות והבטחה לעסקת טרייד אין עתידית ( שנתיים עד חמש).

 

הרכב מאוד מרווח ומאובזר יחסית למתחרות, מבחינת ביצועים מדובר בשילוב הישן ( גיר 6 הילוכים + 112 כ"ס) שנחשב ל "חלש", אבל בסופו של דבר לא מדובר ברכב ספורט, והוא מיועד לנסיעה מנקודה א' לנקודה ב'.

מבחינת מראה חיצוני, אין מה להתווכח, הרכב בין היפים בקטגוריה.

 

מבחינת שער המכוניות, כמו שהוזכר כאן, חברות הליסינג לא מחזיקות שנתונים נמוכים, וכל המאזדות, טיוטות שעברתי או שהיו מעבר לתקציב או עם קילומטרז גבוה ( 120-130).

 

מה דעתכם על הקרוז בכללי?

 

בימים הקרובים נקפוץ לאלדן ונירא מה יש להם להציע

 

הי

 

בתור התחלה תודה שבחרת אוויס,באופן כללי בין אם תבחר לקנות רכב מאיתנו או מחברת ליסינג אחרת ,אנחנו מעודדים וממליצים לבצע בדיקה מטעמך במכון

 

אמין ואיכותי ששונה מטופס הבדיקה שהחברה מראה לך(יש שאפילו ממליצים על מכון בדיקה במיקום גיאוגרפי שונה מזה של מכון הבדיקה של החברה ,לשיקולך...)

 

ואם אתה מעוניין ברכב כלשהו ועדיין לא בטוח גם לאחר הבדיקה מומלץ לקחת את הרכב למוסך אמין שאתה מכיר לפי בחירתך כדי לקבל החלטה נבונה.

 

בהצלחה."

פורסם

ירדנו מהקרוז, וכניראה גם מרעיון הליסינג, אין מה לעשות, אבא רוצה קורולה.

לאחר סינון קצר של ההצעות שיש ביד2, נשארתי עם שני רכבים:

 

 

1. GLI שנת 2005, יד 1, 100,000 ק"מ - שמתי לב שהמספר שלה נגמר ב 14, כאשר רכבים מהשנתון הנ"ל אמורים להיגמר ב 5X, שמעתי איפשהו בעבר שרכבים שנגמרים בספרות הנ"ל היו רכבי משטרה לשעבר, אבל הרכב הנ"ל הוא יד 1, יש איזה הסבר אחר?

 

2. GLI שנת 2006, יד 2, 116,000 ק"מ.

 

אני אישית מעדיף את האפשרות הראשונה, למרות השנתן הנמוך יותר, היד וגם הקילומטרז נמוכים יותר, ובוסופו של דבר זה אותו הרכב.

 

נוסעים לראות את שני הרכבים בשישי.

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

×
×
  • תוכן חדש...