Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אם חשבתם חניה בגוש דן זה עסק יקר...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה ממהר לנסוע. ויש בעיה במעלית.. מה........ אתם הייתם עושים?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
גם במקרה בו יש Queue של חמישה מיליונרים שבדיוק רוצים להכניס/להוציא את הרכב שלהם...

 

יש מילה עברית תקנית ומקובלת: תור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפי העובדה שלא היה רשום בשום מקום US $ אז אני מניח שהמחיר האמיתי הוא בדולר הונג קונגי, שזה אומר כשני שקלים ישראלים ולכן מחיר החניה הוא סביב ה320,000 שקל ואז זה כבר לא הזוי כפי שרצה הכתב שתחשבו..

 

מעצבן אותי שהעיתונאים מעוותים כל דבר כדי שיראה מעניין יותר!

פורסם

אני גם נוטה לשער שהמחיר המדובר בכתבה הינו בדולר הונג קונגי.

 

יחד עם זאת, בהחלט יש מקומות מאוד יקרים בהונג קונג בהם יש חניות שמחירן תואם את האמור בכתבה, בדולר אמריקאי, אבל אלה מקרים יוצאי דופן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לפי העובדה שלא היה רשום בשום מקום US $ אז אני מניח שהמחיר האמיתי הוא בדולר הונג קונגי, שזה אומר כשני שקלים ישראלים ולכן מחיר החניה הוא סביב ה320,000 שקל ואז זה כבר לא הזוי כפי שרצה הכתב שתחשבו..

 

מעצבן אותי שהעיתונאים מעוותים כל דבר כדי שיראה מעניין יותר!

 

קודם כל, כנראה התכוונת לומר שדולר הונג קונגי שווה לחצי שקל ישראלי, לא לשני שקלים.

דבר שני, אני מסכים איתך שככל הנראה מדובר בדולר הונג קונגי, אך כל עוד אתה לא בטוח בכך, אני לא חושב שיש לך מה להלין על העיתונאים במקרה הזה.

ודבר אחרון, גם אם המחיר בדולר הונג קונגי, לי זה נראה הזוי באותה המידה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם
קודם כל, כנראה התכוונת לומר שדולר הונג קונגי שווה לחצי שקל ישראלי, לא לשני שקלים.

דבר שני, אני מסכים איתך שככל הנראה מדובר בדולר הונג קונגי, אך כל עוד אתה לא בטוח בכך, אני לא חושב שיש לך מה להלין על העיתונאים במקרה הזה.

ודבר אחרון, גם אם המחיר בדולר הונג קונגי, לי זה נראה הזוי באותה המידה.

 

צודק, התבלבלתי. אכן דולר הונג קונגי = כחצי שקל ישראלי ועל כן המחיר הסופי כפי שציינתי נע סביב ה320,000 ש"ח.

 

לגבי הנושא השני, הרי שעיתונאי טוב חייב לדעת כיצד "למשוך" יותר קוראים ולגרום להם להפיץ את אותה הכתבה אליה הגיעו (הרי כיצד הגיע הכתבה לפה? בזכות המחיר החריג), עצם העובדה שלא מופיע המטבע בכל הכתבה, דיי מסגיר את העניין.

 

בכל אופן, זה לא עניין של חיים ומוות ולכן אני מרשה לעצמי לשער ולהפיץ את משנתי...

×
×
  • תוכן חדש...