Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG מכה שנית [גיר התקלקל פעמיים ותוקן פעמיים תחת אחריות מורחבת]


alonjp
שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין שום בעיה, עד שהוא מתקלקל.

בשבילי תמיד עדיף ידני. גם יותר כיף לי וגם העלויות שונות מבמקרה של תקלה וכשאין אחריות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כנראה שאף אחד, וכנראה שמי שיצטרך בפועל לשלם, ישלם הרבה פחות, או כי ימצאו פתרון או כי יהיו תחליפים או כי הם יוותרו קצת כדי לא להרוס לגמרי את השוק של עצמם.

 

 

 

וזו בדיוק הבעיה בשרשור מסוג זה. אין שום בעיה ב- DSG6 שמורכב ב- GTI, ובדגמים אחרים. היו בעיות בדגמי 2009/10 ב- DSG7. בחדשות לא שמעתי על שום דיווח בעל עיה של DSG7 ואני מכיר לפחות שלושה כאלה מקרוב. אבל מה, ההמון קורא ואומר לעצמו - יש בעיה עם כל הגירים של VAG. אז יודע מה? עכשיו גם אני מתחיל לקחת את זה אישית ;-)

אנשים מלכלכים כל עוד הם יכולים, לצערי פותח השרשור מיצג את הישראלי הטיפוסי שבגללו אנשים נורמלים מקבלים שרות גרוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מעניין כמה אנשים מהפורום, מהתנסות אישית שילמו עשרות אלפי ש"ח על תיקונים ל DSG? לא חברים ולא "שמעתי מחברים", התנסות אישית.

אני מכיר אישית כמה בכירים בצ'מפיון והתמונה היא כזאת.

אף אחד לא שילם על החלפת מצמדים או/גם מוח ברכבים עם DSG 7.

אני מכיר כמה נהגי מוניות עם DSG7 שגמעו יותר מ-150K ללא שום תקלה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים,

הוצאתם שרשור מהקשרו.

סה"כ שיתפתי אתכם במקרה של תקלה חוזרת בגיר (ואף מחמירה?).

 

השרשור לא בא בכדי לתת חוו"ד על שירות צ'מפיון.

אז כן, השרות ניתן בסופו של דבר, אך תוך הצגה של "עושים לך טובה", והם ממש לא עושים טובה.

אך זו לא הייתה הנקודה, עיקר השרשור היה לשתף במקרה של תקלה חוזרת בגיר ה- DSG7 האלוהי (חברה, סה"כ גיר אוט', מה עשיתם ממנו?).

 

 

תגובתי לדניאל הייתה אולי בוטה, אך לא יותר מאשר תגובתו שלו.

 

עד כאן,

יותר לא אתייחס לשטויות אשר מועלות כלפי ולא אתן לכם להסיט את השרשור ממקורו.

אם למישהו יש שאלה ספציפית לגבי מהות ואופי התקלות אשמח לשאול את החבר ולענות בפורום.

לגבי שם המוסך, אני אשאל אם הוא מסכים לפרסם.

 

 

לגבי השרשור,

אני מניח כי בעתיד, קוראי השרשור אשר מתעניינים ברכב ידעו להסיק ממנו מה שצריך.

כל אחד יחליט בעצמו מה טוב לו, מה לא טוב לו, אם אני שקרן או לא..

כל אחד גם יכול להבין מאוד במהרה מי כאן בעל אינטרס מובהק (רמז, מי שבבעלותו רכב שהמחירון שלו ניזוק מהתדמית..) ומי כאן בעל אינטרס דימיוני (רמז, מישהו שאין לו כל קשר ליבואן ולא המליץ על אף רכב אחר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר אישית כמה בכירים בצ'מפיון והתמונה היא כזאת.

אף אחד לא שילם על החלפת מצמדים או/גם מוח ברכבים עם DSG 7.

אני מכיר כמה נהגי מוניות עם DSG7 שגמעו יותר מ-150K ללא שום תקלה.

 

אותי המידע הזה לא מפתיע. בכלל. חוש הריח שלי עדיין סביר...

 

 

איזה באסה. הלך השירשור...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעריך שבארץ נמכרו כמה אלפי יחידות של רכבים עם תיבה מסוג DSG 7 ובעולם כמה מיליונים, התלונות של קומץ אנשים עם בעיות ב-DSG 7 אינו מייצג את אמינות התיבה.

 

היום ברשותיי גולף דור 5 מנוע 1.6L שנת 2006 עם תיבה מסוג 09G (טיפטרוניק). אם בזמנו הייתה אפשרות לרכוש את הרכב עם תיבה מסוג DSG 6 או DSG 7 הייתי רוכש רכב עם התיבה הזו מבלי לחשוב פעמים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאף אחד, וכנראה שמי שיצטרך בפועל לשלם, ישלם הרבה פחות, או כי ימצאו פתרון או כי יהיו תחליפים או כי הם יוותרו קצת כדי לא להרוס לגמרי את השוק של עצמם.

 

 

 

וזו בדיוק הבעיה בשרשור מסוג זה. אין שום בעיה ב- DSG6 שמורכב ב- GTI, ובדגמים אחרים. היו בעיות בדגמי 2009/10 ב- DSG7. בחדשות לא שמעתי על שום דיווח בעל עיה של DSG7 ואני מכיר לפחות שלושה כאלה מקרוב. אבל מה, ההמון קורא ואומר לעצמו - יש בעיה עם כל הגירים של VAG. אז יודע מה? עכשיו גם אני מתחיל לקחת את זה אישית ;-)

 

מאחר ואי אפשר לערוך את ההודעה המקורית, אדגיש זאת כאן שוב.

 

רציתי להביא לידיעתכם את סיפורו של חבר לעבודה.

החבר בעלים של ג'טה 1.4 TSI DSG שנת 2009.

 

אין לי מושג קלוש אם זה קורה במודלים חדשים יותר.

אין לי מושג אם זה קורה בכל דגמי החברה (עדויות מהפורום אומרות שכן).

אין לי מושג לגבי DSG6 (שוב, עדויות מהפורום אומרות שלפי שעה לא, וככל הנראה גם לא יהיו).

 

אם ההמון קורא מאומר לעצמו יש בעיה עם כל הגירים של VAG זה בעיה שלו.

אל תיקח אישית :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפורים דומים ואפילו כמעט זהית אני גם חוויתי ושמעתי,בן דודי הספיק להחליף מוח גיר וחודש אחרי זוג מצמדים,

חבר עם פאסאט גם החליף את אותו הסט בדיוק כמו הבן דוד.

 

היום לצערי אני חושב שהגרמנים הספציפיים האלה רחוקים מאמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי המידע הזה לא מפתיע. בכלל. חוש הריח שלי עדיין סביר...

 

 

איזה באסה. הלך השירשור...

 

אתה טוען שהתקלות לא היו ולא נבראו?

האם היסטורית הרכב תספק את כבודו?

זה יהיה לי מאוד לא נעים לבקש מהחבר לצלם בשבילי את הסטורית הטיפולים של הרכב, אך אני מוכן לעשות את זה רק בכדי לסתום פיות ולמנוע תגובות כשלך.

האם זה הכרחי?

 

 

רק זכור, בפעם הבאה שאתה תשתף באיזו חוויה או דיעה, גם אני אבקש ממך הוכחות.

ואם לא תספק אז כנראה שלפוסט שלך יהיה ריח לא טוב..

חבל שאתם מדרדרים שרשורים לרמה כזו.

פשוט עלוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מצחיק לראות שאנשים לא באמת מתבגרים. בגיל 13 אתה הולך לפורומים ואומר שאקסבוקס זה קקה ושפלייסטיישן זה פיפי, ואז בגיל 35 אתה הולך לפורומים וכותב שDSG זה קקה וטויוטה זה פיפי.

 

לי יש DSG7 ואני מרוצה והוא (טפו טפו טפו) לא עושה לי בעיות, מי שרוצה לנהוג בקאמרי שיהנה ומי שרוצה לנהוג בBMW בת 12 שיהנה גם הוא. זריקת הרפש כמו שנראתה בשרשור הזה לא מוסיפה לאף אחד, אבל מצד שני מקריאת הכותרת המגמתית וכמו גם הפוסט הראשון המגמתי יש לי תחושה שלשם כיוון הכותב.

 

שיהיה יום טוב וגדישה נעימה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים,

הוצאתם שרשור מהקשרו.

סה"כ שיתפתי אתכם במקרה של תקלה חוזרת בגיר (ואף מחמירה?).

 

השרשור לא בא בכדי לתת חוו"ד על שירות צ'מפיון.

אז כן, השרות ניתן בסופו של דבר, אך תוך הצגה של "עושים לך טובה", והם ממש לא עושים טובה.

אך זו לא הייתה הנקודה, עיקר השרשור היה לשתף במקרה של תקלה חוזרת בגיר ה- DSG7 האלוהי (חברה, סה"כ גיר אוט', מה עשיתם ממנו?).

 

 

תגובתי לדניאל הייתה אולי בוטה, אך לא יותר מאשר תגובתו שלו.

 

עד כאן,

יותר לא אתייחס לשטויות אשר מועלות כלפי ולא אתן לכם להסיט את השרשור ממקורו.

אם למישהו יש שאלה ספציפית לגבי מהות ואופי התקלות אשמח לשאול את החבר ולענות בפורום.

לגבי שם המוסך, אני אשאל אם הוא מסכים לפרסם.

 

 

לגבי השרשור,

אני מניח כי בעתיד, קוראי השרשור אשר מתעניינים ברכב ידעו להסיק ממנו מה שצריך.

כל אחד יחליט בעצמו מה טוב לו, מה לא טוב לו, אם אני שקרן או לא..

כל אחד גם יכול להבין מאוד במהרה מי כאן בעל אינטרס מובהק (רמז, מי שבבעלותו רכב שהמחירון שלו ניזוק מהתדמית..) ומי כאן בעל אינטרס דימיוני (רמז, מישהו שאין לו כל קשר ליבואן ולא המליץ על אף רכב אחר).

לא קראתי את כל התגובה אבל יש לך טעות אחת יסודית, אתה כבר לא באחריות וכן עושים לך טובה, אם תבין את זה אתה פתאום תהייה מאוד מרוצה מהשרות שקיבלתה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון אני מאמין לכל מילה שלך מנסיון אישי עם רכב שלי ושל חברים, הגרמניות של היום הן הצרפתיות של פעם, אם אתה רוצה אמינות אל תחפש שם.

 

הפאנבויז של VAG כלכך דומים לפאנבויז של אפל, לא משנה כמה ירקו להם בפנים וכמה המוצר כושל הם ימשיכו לקנות ולהגן על המוצר עם כל מיני סיפורים הזויים פרי דמיונם.

 

בסופו של יום אני שמח שוויתרתי על התואר המפוקפק ''וואגיסט'', מאז אני חי באושר ועושר. עליי שטיפת המוח לא תפסה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעריך שבארץ נמכרו כמה אלפי יחידות של רכבים עם תיבה מסוג DSG 7 ובעולם כמה מיליונים, התלונות של קומץ אנשים עם בעיות ב-DSG 7 אינו מייצג את אמינות התיבה.

 

היום ברשותיי גולף דור 5 מנוע 1.6L שנת 2006 עם תיבה מסוג 09G (טיפטרוניק). אם בזמנו הייתה אפשרות לרכוש את הרכב עם תיבה מסוג DSG 6 או DSG 7 הייתי רוכש רכב עם התיבה הזו מבלי לחשוב פעמים.

 

לא שזו הייתה מטרת השרשור אבל אם כבר..

האם אתה טוען שאין בעיה בגיר?

אם כך, למה היצרן האריך אחריות ל-5 שנים, סתם ככה?

כי קומץ אנשים בישראל "ליכלכו" על הגיר?

יש בעיה והיא קיימת אגב בכל העולם, לא רק בישראל "החמה".

 

אם יש לך חברים בכירים בצ'מפיון, האם יואילו בכבודם לתת לנו נתון אמיתי של מספר הרכבים אשר טופלו בגיר מאז תחילת שיווקו?

זה מעניין באמת, ואני לא ציני.

אולי זה באמת יצא מפרופורציה?

ואולי לא?

 

אשמח לקבל תשובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טוען שהתקלות לא היו ולא נבראו?

האם היסטורית הרכב תספק את כבודו?

זה יהיה לי מאוד לא נעים לבקש מהחבר לצלם בשבילי את הסטורית הטיפולים של הרכב, אך אני מוכן לעשות את זה רק בכדי לסתום פיות ולמנוע תגובות כשלך.

האם זה הכרחי?

 

 

רק זכור, בפעם הבאה שאתה תשתף באיזו חוויה או דיעה, גם אני אבקש ממך הוכחות.

ואם לא תספק אז כנראה שלפוסט שלך יהיה ריח לא טוב..

חבל שאתם מדרדרים שרשורים לרמה כזו.

פשוט עלוב.

 

אתה פשוט תקוע. תשתחרר...

לא טענתי - "לא היה ולא נברא".

אני מקווה שתבין את תגובתי מס' 77. שם שורש העיניין.

ואגב מתגובת מרק10 אשר אמינה עלי, אני לומד שאף אחד לא שילם עד היום. אז מן הסתם כל התאורים שלך על התחושה שהעבירו לחברך כאילו הוא עומד לשלם סכום ענק, הופכים למופרכים.

בשבילך צריך לפתוח פורום מספרי סיפורים של חברים.

אשמח מאוד לקרוא את חוויותיך מהרכב שלך ומהנהיגה שלך. לא מה שאחרים סיפרו לך.

 

ואם בא לך לסגור איתי חשבון בשירשורים שאני אפתח - אהלן וסהלן ! הכוונות שלך כבר ממילא שקופות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את כל התגובה אבל יש לך טעות אחת יסודית, אתה כבר לא באחריות וכן עושים לך טובה, אם תבין את זה אתה פתאום תהייה מאוד מרוצה מהשרות שקיבלתה .

 

אז זהו, שהרכב (לצורך הדיוק, הגיר) כן באחריות שהוארכה ע"י היצרן ללא שום טובות של צ'מפיון (למיטב ידיעתי).

אז אתה יכול לומר ש-VAG עשו לנו טובה, יכול להיות, לדעתי הם עשו בעיקר לעצמם טובה ובחרו בדרך הזולה ביותר לשמר את המוניטין שלהם עד כמה שניתן.

לדעתי, עדיף היה באם היו מורידים את עלות החלפים למחירים שפויים.

אם עלות תיקון הגיר הייתה עולה 3-5K ש"ח לשיפוץ מלא התקלה הייתה נראית הרבה יותר "קלה".

אך ברגע שהם מצהירים על מחירים כאלו מפוצצים, למה זה טוב?!

 

אבל שוב, זה לא העיקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...