Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(שאלות על) מקדם המרה בפנסיה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בביטוח המנהלים שלי מופרשים רק 5% מההפקדה לטובת ביטוח למקרה מוות

בהנחה שאתה צעיר, התשלום לצורך ביטוח זה הוא נמוך, ומתיקר מאוד בסוף קרירת העבודה שלך. כדי להשוות, צריך להתיחס לאחוז הממוצע לאורך השנים, שכפי הנראה גבוה בהרבה.

 

הרוצח השקט של הפנסיות

עלות האבדן לכושר עבודה שבגיל 25 עולה לנו רק 53 ₪, הולכת וגדלה ככל שאנו מתבגרים. בגיל 67 גבר ישלם עבור אותו כיסוי ביטוחי לאבדן כושר עבודה כבר 310 ₪, כ- 20% מהפרמיה החודשית שלו.

%D7%94%D7%AA%D7%A4%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%94-300x180.png

 

אמנם מוצג פה ביטוח לאבדן כושר עבודה, אבל לדעתי ניתן להניח שהפרמיה לביטוח חים מתנהגת בצורה דומה.

 

יהודה

פורסם

נכון, אלא שהגרף של פרמית אובדן כושר עבודה הובא כקירוב לפרמיה למות המבוטח, כדי להראות שהפרמיה מתיקרת בשיעור מדהים במחצית השניה של קרירת העבודה.

 

מעבר לזה, זו סיבה נוספת לכדאיות פנסיה מול ביטוח המנהלים. הרי כל ה 2.5% אחוז מהשכר (שזה המון) "מבוזבזים" על ביטוח כזה במקרה של ביטוח מנהלים. לעומת זאת בקרן פנסיה הכסף הזה נכנס לסל הכללי וחלקו תורם להגדלת הקיצבה בגיל זקנה.

 

יהודה

פורסם

והנה גם גרף שמראה שביטוח החיים (הכלול בפנסיה) עולה בצורה דרמטית במחצית השניה של קרירת העבודה. בגיל הזה, המשמעות של ביטוח מאוד יקר ב"ביטוח מנהלים" (לעומת קרן פנסיה) דופקת חזק את מבוטחי ה"ביטוח מנהלים".

wOb3N4ryKTYxwAAAABJRU5ErkJggg==

יהודה

 

המקור הוא קרן פנסיה , עמ' 63

pension-insure2.jpg

פורסם

אם אני מבין נכון, ביטוח מנהלים (שלי לפחות) מאפשר לבטל את מרכיב הריסק בביטוח המנהלים, לטובת החסכון. בהמלצת היועץ שלי אני מתכוון לרכוש ביטוח חיים פרטי במקום זה שכלול בביטוח המנהלים.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...