Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מתכוון "לפעמון" צירייה ? אם כן,

הגדר מה זה תקול ?

 

בכול מקרה, אם מתפרק "הפעמון" בנסיעה בעקומה מהירה, אתה עלול לאבד שליטה (סטיה לנתיב הנגדי אם העקומה ימינה.

סטייה מהכביש אם העקומה שמאלה).

 

רענן

פורסם

אכן, פעמון ציריה...

 

 

תקול = "המוסכניק" שעבד על האוטו שבוע שעבר להחליף גומייה הוציא את הציריה לא נכון {היא בשני חלקים} והפעמון נפל והתפרק מעין לגר כזה {שלא ניתן להרכיבו חזרה}, לא היה ניתן להשיג אחד כזה {יום שישי} והוא הורעב בצורה מאולתרת כם כמה חלקים חסרים...

 

עכשיו יש רעשים מפחידים {בעיקר בנסיעה מהירה} שבאים והולכים {גם במהירות נמוכה, רק בצורה שונה קצת} וגם בסרק

פורסם
אכן, פעמון ציריה...

 

 

תקול = "המוסכניק" שעבד על האוטו שבוע שעבר להחליף גומייה הוציא את הציריה לא נכון {היא בשני חלקים} והפעמון נפל והתפרק מעין לגר כזה {שלא ניתן להרכיבו חזרה}, לא היה ניתן להשיג אחד כזה {יום שישי} והוא הורעב בצורה מאולתרת כם כמה חלקים חסרים...

 

עכשיו יש רעשים מפחידים {בעיקר בנסיעה מהירה} שבאים והולכים {גם במהירות נמוכה, רק בצורה שונה קצת} וגם בסרק

אל תיסע כך. אתה מסתכן .

נזק למנוע גיר כמעט שבלתי אפשרי. למעט אם הפעמון יתפרק במהירות גבוהה וחלקים יעופו ויפגעו במכלולים אחרים.

 

כנראה שלא תהיה לך ברירה ותצטרך להזמין ציריה קומפלט. נסה לבדוק בפירוקיות.

 

רענן

פורסם

יצרתי איתם קשר.

 

איתי אמרו לי שהם מתעסקים רק במנועים וגירים

 

ובוילאם אמרו לי שיצרו איתי קשר מחר היינו היום ולא יצרו.

 

בעזרת ה' יתברך אני מאמין שהדבר הסתדר.

 

היום המוסכניק התקשר אלי ואמר לי שהוא יחליף לי ציריה קומפלט עליו {כמו שתכלס אמור להיות}.

 

או שיכול להיות שאני יסדר את זה פה {בצפת} והוא ישלם את התיקון. מחר אני אדע בעזרת ה'.

 

תודה רבה בכל אופן

×
×
  • תוכן חדש...