Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה בטח תכעס עליי אבל לפי דעתי אתה מכניס ראש בריא למיטה חולה וסתם מחפש לעצמך בעיות. לא יודע מי או מה הכניס לך לראש שפילטר פתוח יעשה טוב יותר לאוטו שלך.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין שום קשר לרכב ספורט ומירוצים

הכוונה שלי שהיחס אוויר דלק השתנה? אם אני צריך להעשיר את התערובת ע"י כיוון בורג הקרבורטור?(איפה הוא נמצא לא מצאתי אותו)

 

היחס אוויר דלק לא השתנה, אתה שינית אותו ,על ידי הספקת עודף אוויר.

הקשב היטב להמלצתו הנכונה של,Cerebral Cortex ,ואל תתפתה, להכניס ראש בריא למיטה חולה, המלצתו של Cerebral Cortex , נכונה ובמקומה, ומומלץ שתפעל לפיה.

החזר את המסנן המקורי למקומו, ודאג להספקת אוויר קר וטרי , מפיית הכניסה המקורית למסנן האוויר, האוויר הטרי והקר , הוא "הספקת החמצן" הדושה למנוע, ולא פח נירוסטה , שמשמיע צליל , "ערסמובלי", והמבין יבין!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הפילטר כבר נקנה מכספי ואין לי אפשרות להחזיר אותו חזרה לחנות.

לכן אני ישתדל להשתמש בו ולנסות את כל האמצעים כדי להפיק ממנו תועלת ושיפור,אפילו במאומה.

גם אם זה כרוך בכיוון הקרבורטור.

לא מנסה להפוך את האוטו למוסטנג או לקורבט.

מספיק לי שינשום טיפה יותר טוב וכבר זה שווה את ההשקעה שלי.

חוץ מזה שזה ניראה טוב ותופס פחות מקום במנוע.

אודה לך אם תענה לי על השאלה היכן נמצא בורג כיוון האוויר/דלק בקרבורטור.

אני ינסה עוד כמה וריאציות ואם בסופו של דבר אתייאש אחזיר את הפילטר המקורי.

תודה רבה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי אמנם רכב שונה אבל גם מנוע קרבורטור. החלפתי את הפילטר המקורי באחד פתוח אבל INBOX וחוץ מצליל נחמד (לא מוגזם ומטריד כמו בערסמוביל) לא היה שום שינוי, בלי עשן וקרטועים. לא היה צריך לכוון שום דבר. יכול להיות שפילטר INBOX יתאים לך יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הבעיה היא שכבר קניתי את הפילטר, לא מתוך כווונה לשפר ביצועים אלא מתוך סקרנות, אני לא יודע מהיכן באים הקירטועים.

אני לא בטוח שקיים בכלל אינבוקס לפיאסטה אבל בכל מקרה אני חושב שאתה צודק ,יכול להיות שהוא יותר יתאים,אבל כרגע אני מעדיף להישאר עם הפתוח.

נ.ב : בכל מקרה שבוע הבא הרכב יכנס כנראה לניקוי קרבורטור וכיוון ואז נהיה יותר חכמים.(הוא לא עבר ניקוי כבר כמה שנים לפחות)

פורסם
נדב שלום רב !

נסיעה עם מסנן אוויר פתוח, גורמת בהכרח לשנוי ביחס אוויר דלק אופטמלי של 1:14.7 , ואפשר הספקת אוויר הדורש להשוות את יחס הדלק בהתאם.

אי לכך העשרת תערובת בקרבורטור אמורה לפתור את בעיית הקירטועים, על חשבון תצרוכת דלק גבוהה בהרבה מהנדרש, מיותרת, שתגרום לשחיקת המנוע עקב בלאי עצום.מנוע אטמוספרי שואף אוויר לפי נפח,ולא לפי משקל, עודף חמצן, דורש העשרת דלק,וכאשר אתה מונע זאת, המנוע מקרטע, מסקנה חזור למסנן האוויר המקורי, כפי שכבר מישהו המליץ לך, זה מה שהמליץ מהנדס הרכב,כדי להוציא ביצועים אופטימלים מהרכב.

רכבך הוא לא רכב ספורט או מרוצים, ולכן לא מומלץ לו מסנן אוויר פתוח.

העשרת הדלק על ידי משיכת הצוק, שגרמה להעשרת יתר, ובכך גרמה לעשן שחור בגלל תערובת עשירה, פחות חמצן ויותר דלק.

בברכה

צביקה

אם מעשירים את התערובת כדי לשמור על יחס אופטימלי, כיצד זה יגרום לבלאי עצום?

פורסם
סיעה עם מסנן אוויר פתוח, גורמת בהכרח לשנוי ביחס אוויר דלק אופטמלי של 1:14.7 , ואפשר הספקת אוויר הדורש להשוות את יחס הדלק בהתאם.

אי לכך העשרת תערובת בקרבורטור אמורה לפתור את בעיית הקירטועים, על חשבון תצרוכת דלק גבוהה בהרבה מהנדרש, מיותרת, שתגרום לשחיקת המנוע עקב בלאי עצום.מנוע אטמוספרי שואף אוויר לפי נפח,ולא לפי משקל, עודף חמצן, דורש העשרת דלק,וכאשר אתה מונע זאת, המנוע מקרטע, מסקנה חזור למסנן האוויר המקורי, כפי שכבר מישהו המליץ לך, זה מה שהמליץ מהנדס הרכב,כדי להוציא ביצועים אופטימלים מהרכב.

 

צביקה,

בתור אחד שיש לו כבר את הרכב יותר מ-20 שנה, בשימוש יום יומי, ויותר מ-10 שנים פילטר פתוח (שלא נדבר על זה שאני לא הנהג הכי עדין...) - אני לא רואה שום בעיה בהתקנת פילטר פתוח.

כמובן שהיחס אויר דלק משתנה - אך בגלל זה מסופקת דיזה עם הקיט.

לא קירטועים, לא עשן שחור ולא בלאי מוגבר (אני מעל 220,000ק"מ בלי שום בעיה מיוחדת). הרכב פשוט מגיב ונוסע הרבה יותר טוב.

 

נכון, צריכת הדלק עולה:

1. אצלי זה 1:10 אך הנסיעות קצרות (רבע שעה פעמיים ביום) ואני גם לא הכי עדין.

2. יותר כח-יותר דלק, הרי זה מובן, לא (זה הרי לא קסם...)

 

גם ב-K & N ישנם מהנדסים, ולכן יש צורך לקנות דגם המתאים למנוע הספציפי.

פורסם

לפי אתר K & N ישנם 3 דגמים למנוע זה:

1. E-9092 דגם In-box שבעצם מחליף את המסנן המקורי ויושב בבית הפילטר המקורי.

2. 56-9038 דגם Bolt ON - מגיע ללא דיזה.

3. 56-9042 דגם Bolt ON - מגיע עם דיזה.

 

איזה דגם יש לך ?

אני משער שזה מספר 2, נכון ?

לפי הוראות ההתקנה, בדגם זה יש לכייל את הקרבורטור בלבד.

פורסם

לא !

אלא להחזיר את המסנן הפתוח לחנות, ולהמשיך לנסוע עם המסנן המקורי.

המלצתו של שרון , היא לא מתאימה למנוע שלך, ומחייבת במקרה הטוב להשתמש במסנן מספר 1 שמחליף את המסנן המקורי, או 3, הבילט אין , עם דיזה תואמת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...