Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם מעשירים את התערובת כדי לשמור על יחס אופטימלי, כיצד זה יגרום לבלאי עצום?

יחס התערובת הנוכחי מותאם למסנן מקורי, למסנן אוויר פתוח,הוא מצריך העשרת דלק, שגורמת במישרין, לצריכת דלק גבוהה מהנדרש ברכב כזה, לפיוח הפלגים, ולבלאי מואץ של המנוע.

בקרבורטור שברכב זה, לא ניתן להגדיל או לשנות דיזות, מכיוון שהקרבורטור הוא בעל צווואר וונטורי בעל תת לחץ קבוע, עם דיאפרגמה ומחט קונית, ואין לו נחירי דלק או אוויר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
נו, אז מה אתה רוצה להגיד שמי שקנה את המסנן השני "אוכל אותה", ויאלץ להחזיר אותו לחנות(עבודה בעניים)?

לא עבודה בעינים, חוסר ידע של הקונה בהתאמת מסנן פתוח שהוא לא בילט אין והוא לא מתאים לרכבך, היית אמור להתייעץ עם המוכר לפני הקנייה, או לסרוגין עם חברי הפורום, לפני הקניה ולא לאחריה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מה זאת אומרת לא מתאים? ,סלח לי אבל אני לא כלכך מבין אותך.

עובדה שבחו"ל נוסעים עם אוטו פילטר על אותו מנוע ואין להם שום בעיות איך אתה מסביר את זה.

פורסם
הבעיה היא שכבר קניתי את הפילטר, לא מתוך כווונה לשפר ביצועים אלא מתוך סקרנות, אני לא יודע מהיכן באים הקירטועים.

אני לא בטוח שקיים בכלל אינבוקס לפיאסטה אבל בכל מקרה אני חושב שאתה צודק ,יכול להיות שהוא יותר יתאים,אבל כרגע אני מעדיף להישאר עם הפתוח.

נ.ב : בכל מקרה שבוע הבא הרכב יכנס כנראה לניקוי קרבורטור וכיוון ואז נהיה יותר חכמים.(הוא לא עבר ניקוי כבר כמה שנים לפחות)

מה שהדגשתי באדום הוא הדבר החכם ביותר שתעשה.

עובדה זה אילנה דיין.

עובדה היא שביצועי הרכב ירדו מה שמעיד שהמסנן לא מתאים ולא מועיל לרכבך אלא רק עושה נזק, טפל תחילה בקרבורטור, ואז כשתשפר את ביצועי המנוע, הרכבת המסנן תפגע פחות אני מניח בביצועי הרכב.

שווה לנסות.

בברכה

צביקה

 

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
עובדה היא שביצועי הרכב ירדו

 

צביקה,

הביצועים ירדו מכיוון שהקרבורטור לא מכוייל לפילטר הפתוח החדש.

 

 

חוסר ידע של הקונה בהתאמת מסנן

 

אני לא מכיר את הקרבורטור של הבחור, אך אם מופיע באתר של K&N שדגם זה מתאים למנוע הנ"ל אז אני מאמין שלא רשמו סתם.

כמובן שמלכתחילה הקרבורטור צריך להיות במצב תקין.

 

אני מציע לך להגיע למכון קרבורטורים עם הפילטר הפתוח ולתת להם לנסות לכייל.

כמו כן, אני בטוח שאם תחפש (במיוחד באתרים מבריטניה) תמצא מישהו שכבר התקין אחד כזה ברכב זהה לשלך.

פורסם

הייתי חייב להקפיץ את השרשור.

נסעתי למכון קרבורטורים, הקרבורטור נבדק ונמצא תקין לחלוטין וכי אין צרוך לשפץ אותו מאחר שגם ככה קשה להשיג לו חלקים ושיפוץ רק יגרע ממנו.

נעשה כיוון עדין של הקרבורטור.

עליי לציין כי יומיים לפני זה שמתי גם תוסף לדלק ולשמן של motor up.

מאז האוטו השתנה לחלוטין.

מדהים, הנסיעה מצויינת ללא שום קירטועים, הסלד יציב,המנוע יותר שקט , אין רעדיות, כלום.

גם אם הפילטר הפתוח.

שילוב של הדברים האלה נתן לאוטו חיים חדשים.

מיותר לציין שהאוטו עבר טיפול לפני זה, של פלאגים, חוטים, פילטר אויר,כייון הצתה ושסתומים.

בינתיים אני מבסוט

תודה רבה לכולם.

נדב

פורסם

נדב שלום רב !

אני שמח בשבילך שבעייתך נפתרה בעזרת כוון בלבד, בדיעבד העובדה שהרכב נסע היטב, ערב הרכבת המסנן הפתוח, מחזקת את העובדה שהקרבורטור לא היה מכויל למסנן, כפי שכתב כבר שרון, לכן היה צורך בהעשרת תערובת דלק, עכשו יש לבדוק האם זה לא פוגע בתוצאות צריכת הדלק לרעה.

בדוק תצרוכת דלק וחזור לעדכן בנושא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...