Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קירטועים בפיאסטה 88 עם פילטר פתוח.


נדב50
שימו לב! השרשור הזה בן 4136 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי ששמתי לפיאסטה פילטר פתוח k&n התחילו קירועים ברמה מטורפת והרכב איבד הרבה כוח.

שיחקתי קצת עם ההצתה וזה השתפר אך הסחיבה שלו חלשה.

יכול להיות שצריך לכוון את האוויר בקרבורטור?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם זה פילטר bolt-on, כלומר שפתוח לאויר החיצוני, אז זה יכול להיות בגלל שמן הסתם ביטלת את הכניסה של אויר חם מסעפת הפליטה ולכן הקרבורטור קופא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

אינני מאמין, שהמעבר למסנן אוויר בילט אין מסוג פתוח, הוא הסיבה לקרטועים, אם כי אינני דוגל במעבר למסנן אאויר פתוח בכלל.

לגבי ההערה שחוסר החימום מסעפת הפליטה שגורם ללקפיאת הדלק בקרבורטור, בארץ שלנו בכלל ובפיאסטה, חימום הדלק בקרבורטור על ידי הזרמת אדים חמים מהסעפת הוא שולי, והא בוודאי לא הסיבה לקרטועים.

כוון ההצתה הוא גם לא הסיבה.

לשם הנסוי והתהייה, החזר זמנית את המסנן המקורי בחזרה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה נקנה חדש?

אם כן, זה אמור להגיע עם חלק נוסף שאמורים להתקין בקרבורטור (נקרא Primary main jet בגודל

המתאים למנוע שלך).

האם זה הותקן ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום פילטר של K&N לא מגיע עם דיזה זו או אחרת, מה גם שאי אפשר להתאים דיזה לאוטו ישן במצב לא ידוע בלי בדיקה על דינו או לפחות בניסוי וטעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום פילטר של K&N לא מגיע עם דיזה זו או אחרת, מה גם שאי אפשר להתאים דיזה לאוטו ישן במצב לא ידוע בלי בדיקה על דינו או לפחות בניסוי וטעיה.

 

אתה טועה.

אתה יכול לבדוק באתר של K & N.

אני הזמנתי לי לאסקורט לפני כ-10 שנים והחלפתי את הדיזה בעצמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמר צביקה, תחזיר בחזרה את הפילטר הקודם ותראה אם הבעיה חוזרת. אני אישית חושב שזה מהפילטר. בגלל ששינית את הפילטר יחס האויר דלק השתנה גם הוא. באופנוע שלי כאשר מחליפים את הפילטר המקורי לפילטר של K&N או חברת שיפורים אחרת מופיעה הודעה של תקלה במערכת ההזרקה. הפיתרון באופנועים עם מערכות הזרקת דלק היא לשנות למחשב עם מפת הצתה שונה כגון פוואר קומנדר ואחרים. בקיצור אצלך זה ידרוש כיוון הצתה ומשחק עם כמות הדלק. אני אישית בפיאסטה שלי לא מתיימר להפוך אותה למה שהיא לא. בקיצור, תחזיר את הפילטר הקודם רק בכדי לראות שהקירטועים האלה הם לא צירוך מקרים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הפילטר המקורי אין קירטועים

חזרתי ננסיעה נטולת קירטועים עם הפילטר הפתוח

משכתי את הצוק' עד הסוף, רק ככה אין קירטועים והאוטו נהיה מטוס, וכמובן יוצא ענני עשן שחור מהאגזוז.

מה אני אמור להבין מזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדב שלום רב !

נסיעה עם מסנן אוויר פתוח, גורמת בהכרח לשנוי ביחס אוויר דלק אופטמלי של 1:14.7 , ואפשר הספקת אוויר הדורש להשוות את יחס הדלק בהתאם.

אי לכך העשרת תערובת בקרבורטור אמורה לפתור את בעיית הקירטועים, על חשבון תצרוכת דלק גבוהה בהרבה מהנדרש, מיותרת, שתגרום לשחיקת המנוע עקב בלאי עצום.מנוע אטמוספרי שואף אוויר לפי נפח,ולא לפי משקל, עודף חמצן, דורש העשרת דלק,וכאשר אתה מונע זאת, המנוע מקרטע, מסקנה חזור למסנן האוויר המקורי, כפי שכבר מישהו המליץ לך, זה מה שהמליץ מהנדס הרכב,כדי להוציא ביצועים אופטימלים מהרכב.

רכבך הוא לא רכב ספורט או מרוצים, ולכן לא מומלץ לו מסנן אוויר פתוח.

העשרת הדלק על ידי משיכת הצוק, שגרמה להעשרת יתר, ובכך גרמה לעשן שחור בגלל תערובת עשירה, פחות חמצן ויותר דלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר לרכב ספורט ומירוצים

הכוונה שלי שהיחס אוויר דלק השתנה? אם אני צריך להעשיר את התערובת ע"י כיוון בורג הקרבורטור?(איפה הוא נמצא לא מצאתי אותו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4136 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...