Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע הגיע אלי לבית שליח שהביא דו"ח על חנייה שבה חניתי לפני חצי שנה.

אני זוכר בדיוק איפה חניתי ואני גם זוכר בוודאות שהפעלתי פנגו. כשחזרתי לרכב לא היה דו"ח על הרכב, אבל עכשיו זה הגיע.

 

קרה למישהו פה משהו דומה?

פורסם

מצטער אם הניסוח קצת לוקה בחסר, השעה אולי נותנת אותותיה..

 

קרה לי בירושלים לפני כארבעה חודשים.

הפעלתי באפליקציה (באייפוד), הארכתי, קיבלתי אישור באפליקציה (בצורת המונה).

באתי להאריך שוב, גיליתי שאין חניה פעילה, מהר התקשרתי לפנגו להפעיל חניה.

הגעתי עשר דקות אח"כ לאוטו, גיליתי דו"ח בין ההפעלה השניה באפליקציה להפעלה הטלפונית.

 

התקשרתי לפנגו, הופנתי מנציג אחד למשנהו, לאחר יומיים חזרה אלי מנהלת בזמן לא נוח,

ביקשתי ממנה להתקשר בזמן מאוחר יותר, היא בכל ההיסטריה של לסגור פניות פתוחות דיברה מה שדיברה.

סיכמתי שתחזור אלי למחרת, אחרי שבוע וחצי חזר אלי מנהל אחר, ששלח פניה למחלקת תפעול שלהם,

 

בלבלו את השכל על אפליקציה לא מעודכנת, לכן לא יכולתי להפעיל חניה - מעניין ששעתיים וחצי קודם הפעלתי כמו גדול, כמו כן לא קפץ שום עדכון לאפליקציה בעת הפעלתה - דבר שאמור לקרות.

קשקשו משהו על נתונים סלולריים שלא נשלחו - לא הצלחתי מנציגת שירות לקוחות איך אייפוד שולח נתונים סלולריים - קטונתי.

 

 

בקיצור, עד היום אני מחכה שישוב אלי נציג (ארבעה חודשים), בינתיים שילמתי את הדו"ח. (שלושה חודשים לשלם)

גברת מנהלת טענה שלא יבוטל הדו"ח, לכן צריך לשלם אותו ובמידה ואני צודק אקבל צ'ק בדואר.

 

הבעיה פה שמדובר על 100 ש"ח, שכביכול מדובר בדמי כיס, שלא שווים את העצבים ואת הטרחה שבהחזרתם.

כנראה שזה חלק משיטת מצליח שלהם.

פורסם

קרה לי לפני שנה. הפעלתי פנגו בחנייה בראשל"צ ולמרות זאת קיבלתי דו"ח. באיזור האישי שלך באתר של פנגו יש רישום של

 

הפעלת החנייה כולל זמנים. שלחתי לעיריית ראשל"צ מכתב בצירוף צילום מאתר פנגו שאכן הפעלתי חנייה סלולרית והדו"ח בוטל.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

תתקשר לפנגו ותבקש פירוט לאותו התאריך. הייתה לי את אותה בעיה עם סלופארק פעם, פניתי אליהם, קיבלתי מכתב שהסלופארק היה מופעל באותו הזמן, שלחתי את זה לעירייה וביטלו לי את הדוח.

פורסם

אישית היתה לי מלחמה אם שני פקחים שלבסוף הצלחתי להוכיח שהם היו מחכים ליד הטנדר ונותנים דו"ח בדיוק אחרי שהיה נגמר הפנגו. בדיעבד בוטלו כל הדוחו"ת ע"י שני הפקחים האלו.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
קרה לי לפני שנה. הפעלתי פנגו בחנייה בראשל"צ ולמרות זאת קיבלתי דו"ח. באיזור האישי שלך באתר של פנגו יש רישום של

 

הפעלת החנייה כולל זמנים. שלחתי לעיריית ראשל"צ מכתב בצירוף צילום מאתר פנגו שאכן הפעלתי חנייה סלולרית והדו"ח בוטל.

 

כנ"ל מול עיריית ת"א.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

מסיים פעולה כל שלוש שעות. לא פעם היה קורה שלא יכלתי להפעיל בדיוק ברגע הסיום (מדובר על לפני האפליקציה). הוכחתי לעירייה שיש הבדל של פחות מ10 דקות בין הדו"ח לסיום החניה, ולכן לא סביר שהפקח עבר "על הדרך" ליד הרכב שלי כל כך הרבה פעמים. הם עשו את זה "לפנים משורת הדין". סה"כ, כל פעם שבאתי להסדיר עניינים עם העירייה שם, היו נחמדים מאוד.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
מסיים פעולה כל שלוש שעות.

 

איך ולמה מסיים חנייה לבד? זה ספציפי לעיריה מסויימת (מקסימום זמן חנייה מותר)?

 

הפעלה וסיום חניה

 

 

הפעלת חניה ניתן לבצע במספר דרכים:

  • באמצעות אפליקציית האייפון והאנדרואיד.

(עלות הפעלה 50 אג', הארכה וסיום ללא עלות נוספת)

  • בחיוג ל- 4500* ממכשיר הנייד, וביצוע פעולות בהתאם להנחיות המענה הקולי. שימו לב! בסוף התהליך יש לאשר את החניה ע"י לחיצה על מקש 1.

(עלות זמן אויר, בהתאם להסכם עם חברת הסלולר)

  • באופן מקוון, באתר האינטרנט, באמצעות כניסה לחשבונכם

(הפעלת החניה דרך האתר ללא עלות).

  • שליחת SMS ממכשיר הנייד למספר 4500.

(עלות שליחת הודעה 50 אג')

 

יש לשלוח את ההודעה הבאה: התחל שם עיר, לדוגמא: התחל תל אביב

 

אם חניתם בעיר, בה יש אזורים, אזי יש להוסיף את האזור באופן הבא:

התחל שם העיר אזור מספר אזור, לדוגמא: התחל רחובות אזור 1

 

אם ברצונכם לחנות רכב נוסף, המופיע בחשבונכם, יש לעשות זאת באופן הבא:

התחל שם העיר אזור מספר אזור רכב מספר הרכב

לדוגמא: התחל רחובות אזור 1 רכב 7107864

מספרי האזורים מופיעים בטבלת התעריפים.

 

הפעלת החניה תאושר על ידי קבלת SMS אשר יציין את העיר בה בחרתם

לחנות, מספר הרכב וזמן בו תסתיים החניה.

***להפעלה וסיום חניה ב- sms, ניידכם חייב להיות פתוח לספקי תוכן חיצוני.

 

 

סיום חניה ניתן לבצע במספר דרכים:

 

  • באמצעות אפליקציית האייפון והאנדרואיד.
  • בחיוג ל- 4500* מהמכשיר הנייד וביצוע פעולות בהתאם להנחיות המענה הקולי.
  • באופן מקוון, באתר האינטרנט, באמצעות כניסה לחשבונכם.
  • שליחת SMS מהנייד למספר 4500. יש לשלוח את ההודעה הבאה: הפסק



:turn-l:
פורסם

ככל הידוע לי זה לא ספציפי לעירייה מסויימת, אלא פשוט דרך הפעולה. אם לא סיימת את החנייה בעצמך היא תסתיים

1. לאחר 3 שעות, או

2. בשעה שבה מפסיקה אותה החנייה להיות מוגדרת כחנייה בתשלום (לדוגמא: בר"ג החנייה בכחול-לבן חופשית או מוגבלת רק לבעלי תוים לאחר 7 בערב, אז אם חנית בשש, הפנגו יסתיים בשבע).

 

זה מנגנון שמונע מצב שבו אתה משלם שעות שלמות (ואף ימים) על חנייה, רק כי שכחת להפסיק אותה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

בכל הפעמים שהפעלתי פנגו המענה הקולי דיווח לי מהי שעת הסיום של החנייה (שהיא השעה בה החנייה היא בחינם באיזור בו נמצאתי), ופעם אחת גם החנייה הסתיימה בשעה זו על ידי פנגו. מגבלת 3 השעות לא מובנת לי.

:turn-l:
פורסם

לאחר בירור בפנגו עולה כי הדו"ח נרשם דקה לאחר הפעלת הפנגו.

הפנגו הופעל דרך שיחת טלפון (לא באמצעות אפליקציה).

והם אומרים כמובן, שזה עדיין לא התעדכן אצל הפקח כשהוא רשם את הדו"ח.

לדעתי זה בהחלט לא מקרי שהפקח רשם דו"ח דקה אחרי שהפעלתי פנגו. (בטח הוא חיכה מעבר לפינה...)

×
×
  • תוכן חדש...