Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר יצאתי מאוחר יחסית מהבית לעבודה כך שבאזור שעה 10:00 הגעתי למזלג הפיצול בין כביש 1 לנתיב המהיר, שהשימוש בו עלה באותה עת 7 ש"ח בלבד. בלי לחשוב פעמייים עליתי על הנתיב המהיר (מודע לכך שייתכן ואצא "פראייר") ומאוחר יותר חלפתי במהירות של למעלה מ-100 קמ"ש על פני פקק לא קצר של אלפי רכבים זוחלים.

מה שהפתיע אותי (ולא בפעם הראשונה) הוא כמות רכבי הפאר שבעליהם מעדיפים לעמוד בפקק מעצבן כדי לחסוך 7 ש"ח, ובהם מרצדסים, בימרים, אאודי ו-SUVיס חדשים מהניילון ואפילו פורשה 911 חדשה יחסית שהצלחתי לראות. לא מצליח להבין את ההיגיון בזה.

פורסם

איך אתה חושב שהם יכולים להרשות לעצמם רכבי פאר?

קמצנים בונקר.:brickwall:

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם

חלק לא מבוטל מהרכבים שאתה רואה שעומדים בפקק פשוט התחברו לכביש אחרי הכניסה לנתיב המהיר, (למשל כל מי שבא מכביש 4 או מראשון )

ואז כבר אי אפשר להתחבר לנתיב המהיר גם אם הוא עולה 1 ש"ח.

 

חשבת על זה ?

 

הנתיב המהיר פתר בעיה לתושבי מודיעין ומזרחה

ויצר בעיה לתושבי ראשון , רחובות ודרומה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
חלק לא מבוטל מהרכבים שאתה רואה שעומדים בפקק פשוט התחברו לכביש אחרי הכניסה לנתיב המהיר, (למשל כל מי שבא מכביש 4 או מראשון )

ואז כבר אי אפשר להתחבר לנתיב המהיר גם אם הוא עולה 1 ש"ח.

 

חשבת על זה ?

 

הנתיב המהיר פתר בעיה לתושבי מודיעין ומזרחה

ויצר בעיה לתושבי ראשון , רחובות ודרומה

דרך אגב, רכבי הפאר מסתדרים עם ראשון והסביבה לא ?:wink:

פורסם
חלק לא מבוטל מהרכבים שאתה רואה שעומדים בפקק פשוט התחברו לכביש אחרי הכניסה לנתיב המהיר, (למשל כל מי שבא מכביש 4 או מראשון )

ואז כבר אי אפשר להתחבר לנתיב המהיר גם אם הוא עולה 1 ש"ח.

 

חשבת על זה ?

 

הנתיב המהיר פתר בעיה לתושבי מודיעין ומזרחה

ויצר בעיה לתושבי ראשון , רחובות ודרומה

 

חשבתי על זה, אך זה לא נותן מענה מדויק, כי (א) מי שבא משפירים יכול לנסוע מעט דרומה ולהתחבר לנתיב המהיר דרך החניון; (ב) מדי יום אני רואה במו עיני המון רכבי יוקרה שבאים מכיוון ירושלים-מודיעין וממשיכים על הנתיב הציבורי.

פורסם
חלק לא מבוטל מהרכבים שאתה רואה שעומדים בפקק פשוט התחברו לכביש אחרי הכניסה לנתיב המהיר, (למשל כל מי שבא מכביש 4 או מראשון )

ואז כבר אי אפשר להתחבר לנתיב המהיר גם אם הוא עולה 1 ש"ח.

 

חשבת על זה ?

 

הנתיב המהיר פתר בעיה לתושבי מודיעין ומזרחה

ויצר בעיה לתושבי ראשון , רחובות ודרומה

 

זה לא נכון, כל מי שמגיע מהכיוונים האלה יכול להגיע לנתיב המהיר.

 

יכול להיות הם לא יודעים איך להגיע אליו, זה משהו אחר.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם
זה לא נכון, כל מי שמגיע מהכיוונים האלה יכול להגיע לנתיב המהיר.

 

יכול להיות הם לא יודעים איך להגיע אליו, זה משהו אחר.

 

אני אשמח אם תסביר לי ,

אדם פשוט שמגיע על כביש 4 , ושם מתחבר לכביש 1 לכיוון ת"א כיצד אני מתחבר לנתיב המהיר

(ובלי לנסוע עד אחרי נתב"ג ולחזור בחזרה )

 

או לחלופין מי שמתחבר מחלף אחד מזרחה (מצומת בית דגן צפונה ומשם להתחבר לכביש 1 ) כיצד הוא עושה את זה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אני אשמח אם תסביר לי ,

אדם פשוט שמגיע על כביש 4 , ושם מתחבר לכביש 1 לכיוון ת"א כיצד אני מתחבר לנתיב המהיר

(ובלי לנסוע עד אחרי נתב"ג ולחזור בחזרה )

 

או לחלופין מי שמתחבר מחלף אחד מזרחה (מצומת בית דגן צפונה ומשם להתחבר לכביש 1 ) כיצד הוא עושה את זה.

 

 

קצת אחרי מחלף שפירים לכיוון ירושלים בכביש 1 יש יציאה לנתיב המהיר.

 

 

נכון שזה נראה כמו לחזור אחורה אבל זה לא עד נתב"ג.

 

הנה:

 

1349953444931.png

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם
. לא מצליח להבין את ההיגיון בזה.

 

עוד מקרה של עדר בלי רואה צאן..

לגבי רובם (אלה שאכן עמדה בפניהם האפשרות לבחור נתיבים) זה שילוב של חוסר רצוינאליות ו/או אי חשיבה מלכתחילה על האפשרות הזו..

כמו שיעדיפו לבזבז דלק ב 20 שקל בחיפוש חניה ולא לשלם 10 שקלים לחניון..

 

בזכות הטיפשות הזו הנתיב המהיר נשאר פנוי ומאפשר לך להכיש מדי פעם ולחסוך את הפקק..

פורסם

ואני לא מבין את הציבור שמעודד את השיטה של כבישים בתשלום.

מה עשו בנתיב המהיר? לקחו נתיב מהציבור, גרמו לפקקים גדולים יותר בגלל שבקטע הסופי שלושת הנתיבים הקיימים מצטמצמים לשניים.

מה יצא? היזם מרוויח כסף (העשירים מתעשרים) הציבור מפסיד כסף או בצריכת דלק מוגברת בפקק או בתשלום לנתיב המהיר.

 

בעשרים שנות נהיגה אף פעם לא עליתי על כביש ששילמתי עליו כסף. מקווה שאף פעם לא אכנע לשיטה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

זה חוסך לך כסף וזמן בטווח של הנסיעה הנוכחית. זה עולה לך ולציבור הרבה יותר בטווח הרחוק. תקרא שוב את ההודעה הקודמת שלי.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
בעשרים שנות נהיגה אף פעם לא עליתי על כביש ששילמתי עליו כסף. מקווה שאף פעם לא אכנע לשיטה.

בתור נוסע לא בתור נהג וגם באירועים בודדים אלה הבעתי את מחאתי לנהג.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לדעתי הנתיב המהיר הוא פרוייקט חיובי מאוד.

מחירי הנתיב הם בפיקוח המדינה. הם לא נתונים לגחמת היזם.

היזם מבחינתו מרוויח כסף. ומה רע? אנחנו לא מדינה קומוניסטית. זכותו להרוויח.

 

הציבור מבחינתו הרוויח בגדול. הוא הרוויח את האפשרות לבחור באיזה נתיב לנסוע. במקום שתהיה לך רק אפשרות אחת (להיות תקוע בפקק), זכית באפשרות נוספת. אומנם היא עולה כסף, אבל אתה לא חייב להשתמש בה.

הנתיב לא "הופקע" מהציבור. הוא שייך לציבור. הרי זכותך המלאה להשתמש בו או לא להשתמש בו(וממילא עוד 15 שנה בערך, הנתיב יעבור לבעלות המדינה ואז ההכנסות ילכו לקופת הציבור. בדיוק כמו עם כביש 6).

 

המרוויחים הגדולים באמת הם אלה שהחליטו לוותר על המכונית קליל. פשוט להחנות אותה בחינם בחניון ולקחת שאטל לת"א. גם חינם וגם מהיר מאוד ואמין. אני משתמש בשאטלים האלה באופן קבוע והשירות שלהם מצוין.

 

את השירות החינמי הזה מפעיל היזם שמסבסד אותו ע"י אלו שבוחרים לנסוע בנתיב. יש כאן צדק פואטי, שבו העשיר משלם כדי שהעני יוכל לקחת שאטל בחינם, ובאותו זמן לתרום לאיכות הסביבה. מה שגם שמעבר החינם לרכבים עם נוסעים מחנך גם הוא את הציבור לדאגה לאיכות הסביבה וחסכנות.

 

אם היו מבטלים נתיב נסיעה לטובת נת"צ (כמו שקרה בדרך נמיר, ומבוצע כרגע גם בין מחלף ווינגייט להרצליה) לא היינו בוכים על "הפקעה". זה מה שקרה כאן. שינו ייעוד של נתיב כדי להגדיל את מרחב האפשרויות.

 

הגיוני מאוד דווקא.

 

 

 

לנושא השרשור:

גיליתי שאין מתאם בין סוג המכונית להוצאה על משהו מסוים. כלומר, אין חיוב שאדם עם רכב פאר יאכל במסעדת פאר, או יסע לחו"ל ליעד יקר, או ישן רק במלונות מפוארים. פשוט אין קשר בין הדברים.

מה גם, שרבים מרכבי היוקרה המסתובבים סביבנו לא נקנו באמת באופן מלא, אלא ניתנו בתמורה להלוואות ושעבודים רבים. בהרבה מקרים למי שנוהג בהם אין באמת כסף לקנות אותם.

×
×
  • תוכן חדש...