Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צפיתי בסרט המופת על מוחמד, סרט שעורר מהומות קשות ברחבי העולם הערבי, כולל לינץ' בשגריר ארה"ב ותביעת ענק כנגד גוגל על סך 2 מיליארד דולר.

 

צפיתי ואני מתקשה להבין, מדובר בסרט אינפנטילי על גבול הטימטום שעשוי ברמה עלובה כל כך שאפילו בוגר החוג לקולנוע של ביה"ס תיכון היה מתבייש להציג אותו כעבודת גמר.

 

מישהו יכול להסביר על מה הרעש והמהומה? הסיפור הזה פשוט הזוי.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק מה שרציתי לכתוב.

תעמולה מעפנה, הפקה בשקל, שחקנים מהחוג המקומי.

 

נעלבתי שהערבים נעלבים מזה :D

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הנה התשובה שלך:

 

WvOvb.jpg

 

הפגיעה בשגרירות ארה"ב, אגב, תוכננה הרבה קודם ואין לה קשר ישיר ליציאת הסרט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כיאה לאנשים מתרבות פרימיטיבית, הם אלימים מאוד. זה בדיוק כמו הערס הישראלי הממוצע.

 

ובשביל להתחבר לאופי האלים שלהם מלכתחילה, הם מחפשים את הניצוץ שידליק אותם. חופש ביטוי,הגיון בסיסי, זה דברים שלא מעניינים אותם(אלא אם כן, זה עובד לטובתם כמובן)

 

באמת שזה די מבחיל לחשוב שאלה הם שכנינו ואיתם אנחנו צריכים לעשות/לשמר הסכמי שלום.

פורסם

עם כמה שאני לא מאמין בתיאוריות קונספירציה, אני די בטוח שהערבים עצמם יצרו את הסרט הזה בשביל להתסיס הכל ורוב מה שקורה כרגע הוא די מתוכנן.

 

כבר הרבה זמן הם חיכו לעוד מקרה כמו הקריקטורות הבלגיות, אז או שהם קיבלו עכשיו מה שהם רוצים או שהם פשוט יצרו את זה בעצמם.

פורסם
כיאה לאנשים מתרבות פרימיטיבית, הם אלימים מאוד. זה בדיוק כמו הערס הישראלי הממוצע.

 

ובשביל להתחבר לאופי האלים שלהם מלכתחילה, הם מחפשים את הניצוץ שידליק אותם. חופש ביטוי,הגיון בסיסי, זה דברים שלא מעניינים אותם(אלא אם כן, זה עובד לטובתם כמובן)

 

באמת שזה די מבחיל לחשוב שאלה הם שכנינו ואיתם אנחנו צריכים לעשות/לשמר הסכמי שלום.

 

אני הבן אדם האחרון שיתעסק בענייני דת ואפילו השתדלתי מאוד לשמור מרחק מכל מה שקורה מסביב אבל הפוסט שלך נובע מצביעות נטו. אני לא מאשים אותך, זה גם המצב אצל הרבה אנשים.

כשקוראים לבחור אתיופי שהוא כושי אז קוראים לזה גזענות, כשאומרים היטלר חי קוראים לזה אנטישמיות והסתה נגד היהודים.

אבל לסמלים של האיסלאם מותר ללעוג כי זה חופש ביטוי ?.

נראה אותך אם מחר היו מפיקים סרט על משה רבינו ובו מציגים אותו כרודף שמלות, מתחבר לזונות ומעודד אונס ילדים.

 

אני לא מצדיק את כל הבלגן מסביב אבל מצד שני, כל התגובות המתחסדות מגעילות אותי.

שונא גזענים !.

פורסם
אני הבן אדם האחרון שיתעסק בענייני דת ואפילו השתדלתי מאוד לשמור מרחק מכל מה שקורה מסביב אבל הפוסט שלך נובע מצביעות נטו. אני לא מאשים אותך, זה גם המצב אצל הרבה אנשים.

כשקוראים לבחור אתיופי שהוא כושי אז קוראים לזה גזענות, כשאומרים היטלר חי קוראים לזה אנטישמיות והסתה נגד היהודים.

אבל לסמלים של האיסלאם מותר ללעוג כי זה חופש ביטוי ?.

נראה אותך אם מחר היו מפיקים סרט על משה רבינו ובו מציגים אותו כרודף שמלות, מתחבר לזונות ומעודד אונס ילדים.

 

אני לא מצדיק את כל הבלגן מסביב אבל מצד שני, כל התגובות המתחסדות מגעילות אותי.

 

אבל זה לא שהם עושים את זה בגלל הסרט, הם עשו את זה הרבה לפני בגלל קריקטורות, סרטים, ספרים ואנשים שהביעו דעה שונה משלהם.

 

הנה דוגמה לשוני התרבותי:

בצרפת ועוד מדינות אירופה החליטו לאסור על לבישת בורקה בציבור - המוסלמים פתחו בהפגנות, מאיימים על חייהם של האחראים והאוכפים של החוק וזרקו בקבוקי תבערה לתחנות משטרה שהעזו לעצור נשים שעברו על החוק.

בגרמניה הוחלט שמילת תינוקות אסורה - היהודים מנסים לפעול בדרכים דיפלומטיות על מנת לשנות ואפילו המיעוט הקיצוני שביהודים לא עשה מה שהרבה מהמוסלמים העזו לעשות.

פורסם

SAMEER, בשנת 1979 קבוצת מונטי פייטון הידועה הוציאה סרט שנקרא "חייו של בריאן" או "בריאן כוכב עליון". זוהי הייתה קומדיה סאטירית שצחקה על היהדות ועל הנצרות. שום שגרירות בריטית לא עלתה באש.

 

בשנת 2004, מל גיבסון הידוע לשימצה הוציא סרט בשם הפסיון האחרון של ישו או באנגלית "THE PASSION OF CHRIST". הסרט נעשה בצורה אנטישמית תוך הדגשה שישו נרצח בגלל היהודים. בנוסף, ישו עונה בסרט בכל מיני צורת שלא ידועים כלל וכלל בברית החדשה. כלומר, גיבסון "היצירתי" הוסיף בכוונה אלמנטים של אכזריות רק בכדי ללבות את היוצרים ולעורר שינאה נגד יהודים. אביו של גיבסון היה אנטישמי מובהק ולא הסתיר זאת.

הסרט הוחרם על ידי כל הרבנים אבל עדיין לא היה שום הרג ושום התפרעויות בעקבותיו.

 

בשנת 1988, יצא הסרט "הפיתוי האחרון של ישו" שחולל מהפך בזמנו בדת הנוצרית. גם כן סרט על ישו שהציג אותו כגבר רגיל עם תשוקות לנשים ורגשות אחרות כמו פחד, דיכאון וכיוצא בזה דבר שנגד בהחלט את אישיותו לפי הברית החדשה.

שוב פעם, הסרט חולל ויכוחים לא קטנים בין חופש הביטוי לבין רגשות הדת אבל עדיין שום שגרירות לא עלתה באש ושום אדם לא נהרג.

 

אז מה אתה מבין מזה?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אתה לא יכול להתעלם מהעובדה שבקוראן עצמו כתובים חצי מהדברים שהיו בסרט.

 

מוחמד היה פדופיל שהתחתן עם ילדה.

הוא הטיף להרג כל מי שלא מאמין באיסלאם והאמין שהאיסלאם צריך לכבוש את כל העולם, ואם יש כופרים, אסור שיהיו להם את אותן זכויות וצריך להרחיק אותם מכל סוג של השפעה פוליטית.

 

ללעוג לאיסלאם מבחינתי זה לא בעיה ואני עושה את זה כל פעם שאני יכול, ביחד עם לעג ליהדות, לנצרות, מורמונים ולכל דת אחרת.

 

הבעיה היא בהצדקת האלימות שיש בחברה האיסלאמית ברמה עולמית.

 

הרבה אנשים לא חושבים לבד ובמקרה של האיסלאם זה מתבטא בפאנאטיות ואלימות נגד כל מי שמתנגד לדעות או מאמין באלוהים אחר, כי המנהיגים חופרים כל היום בראש על אלימות ועל עלבון.

 

לפני 4000 שנה בני ישראל רצחו את כל האנשים שהיו באזור כי הם לא חלק מהעם שלהם.

לפני 500 שנה זה היה הנוצרים שהפכו לקנאים ושרפו אנשים סתם.

כיום זה התור של האיסלאם להיות הרעה החולה של העולם ולעצור את ההתקדמות של המין האנושי.

 

הבעיה העיקרית היא ששאר העולם כבר התקדם והבין שזה לא הפיתרון לשום דבר, אז האיסלאם נראה כמו חבורה של ברברים מגעילים שכל מה שרוצים זה רצח ודם (ובמקרים מסוימים, זה נכון).

 

מה לעשות שרוב האנשים שמאמינים באיסלאם לא ממש מאמינים בזכויות אדם, שוויון או ערכים מתקדמים?

 

והנה מה שאני חושב על "כבוד לאיסלאם" או לכל דת אחרת.

 

http://www.youtube.com/watch?v=zqPcjm-X5GQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

דווקא את זה לא אמרתי בשיפוטיות.

 

בעיה שלו אבל הם ממשיכים עם המנהגים הברבריים האלו גם כיום.

זה שזה בעייתי מבחינה מוסרית לא צריך להציק להם, אלא זה מפריע לנו (החברה המערבית).

 

אנחנו פשוט לא באים ושורפים או תולים אותם בגלל זה.

פורסם
אני הבן אדם האחרון שיתעסק בענייני דת ואפילו השתדלתי מאוד לשמור מרחק מכל מה שקורה מסביב אבל הפוסט שלך נובע מצביעות נטו. אני לא מאשים אותך, זה גם המצב אצל הרבה אנשים.

כשקוראים לבחור אתיופי שהוא כושי אז קוראים לזה גזענות, כשאומרים היטלר חי קוראים לזה אנטישמיות והסתה נגד היהודים.

אבל לסמלים של האיסלאם מותר ללעוג כי זה חופש ביטוי ?.

נראה אותך אם מחר היו מפיקים סרט על משה רבינו ובו מציגים אותו כרודף שמלות, מתחבר לזונות ומעודד אונס ילדים.

 

אני לא מצדיק את כל הבלגן מסביב אבל מצד שני, כל התגובות המתחסדות מגעילות אותי.

 

צודק.

 

מעבר לכך, בהסטוריה התנכית היהודית היו הרבה סיפורים על רודפי נשים,ויש הרבה פרשנויות לגביהם.

 

דוד המלך-שלח אדם למלחמה על מנת שיהרג והוא (דוד) יוכל לקחת את אשתו.

 

שלמה המלך-היו לו 1000 נשים-למרות שהדת אוסרת זאת במפורש (אסור למלך להרבות בנשים).

 

הוויכוח הגדול הוא,האם על כל "העלבות" צריך לפתוח במלחמת קודש, או לדעת להבליג ולהבין שיש כל מיני סוגים שונים של בני אדם.

 

הסטוריונים רבים חקרו וחוקרים צורות התנהגות של מנהיגים ומלכים מהעבר, וכל הקיצונים מכל הדתות (כן גם ביהדות) עומדים על הרגליים האחוריות ומשתמשים באלימות כנגד הצד השני, (ראה סיפורי מאה שערים ועוד-שעל כל דמוי קבר הם עושים מלחמות דת).

 

לא רוצה להכנס לוויכוח האם מוחמד היה רודף נשים, או כל דבר אחר שנכתב לגביו על ידי הסטוריונים, אבל להפוך את העולם לחומר נפץ זה לא לעניין.

פורסם
צודק.

 

מעבר לכך, בהסטוריה התנכית היהודית היו הרבה סיפורים על רודפי נשים,ויש הרבה פרשנויות לגביהם.

 

דוד המלך-שלח אדם למלחמה על מנת שיהרג והוא (דוד) יוכל לקחת את אשתו.

 

שלמה המלך-היו לו 1000 נשים-למרות שהדת אוסרת זאת במפורש (אסור למלך להרבות בנשים).

 

הוויכוח הגדול הוא,האם על כל "העלבות" צריך לפתוח במלחמת קודש, או לדעת להבליג ולהבין שיש כל מיני סוגים שונים של בני אדם.

 

הסטוריונים רבים חקרו וחוקרים צורות התנהגות של מנהיגים ומלכים מהעבר, וכל הקיצונים מכל הדתות (כן גם ביהדות) עומדים על הרגליים האחוריות ומשתמשים באלימות כנגד הצד השני, (ראה סיפורי מאה שערים ועוד-שעל כל דמוי קבר הם עושים מלחמות דת).

 

לא רוצה להכנס לוויכוח האם מוחמד היה רודף נשים, או כל דבר אחר שנכתב לגביו על ידי הסטוריונים, אבל להפוך את העולם לחומר נפץ זה לא לעניין.

 

1.סיפורי התנ"ך הם לא עובדות

2.זאת הייתה תקופה שונה

 

הביקורת היא לא כלפי מוחמד אם הוא היה רודף נשים, פדופיל או רוצח. הביקורת היא כלפי איך שהציבור המוסלמי מתנהג אחרי פרסום הסרט.

פורסם
1.סיפורי התנ"ך הם לא עובדות

2.זאת הייתה תקופה שונה

 

הביקורת היא לא כלפי מוחמד אם הוא היה רודף נשים, פדופיל או רוצח. הביקורת היא כלפי איך שהציבור המוסלמי מתנהג אחרי פרסום הסרט.

 

סיפורי התנך מהתקופה "החדשה" יותר הן די עובדות הסטוריות (תקופות המלכים ואילך-השאלה הנשאלת היא רק איך העובדות מוצגות ועל ידי איזה בעל עניין?).

 

כל הסטוריון מתחיל יגיד לך שתפקיד ההסטוריה זה ללמוד את העבר,להשליכו לעבר העתיד וללמוד ממנו על מנת שלא לחזור על שגיאות, ראינו מספיק עובדות הסטוריות שחוזרות על עצמן.

 

מעבר לכך, יש לנו הסכמה בכל מה שקשור לאלימות-קרא בעיון את מה שכתבתי.


×
×
  • תוכן חדש...