Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורמולה ישראל 2012 שינוי כיוון


kobi911
שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

בשנה שעברה פורמולה ישראל קיבלו ממני ביקורת חריפה מאוד...

על התנהלות לא מקצועית חוסר שקיפות ומיונים לא רציניים ....

השנה מסתמן שינוי לטובה והפקת לקחים, מיונים שמראים יכולת נהיגה נטו

עם שקיפות וזמנים און ליין, אז פורמולה ישראל שצריך לפרגן אני

גם יודע, סחתיין על הכיוון החדש ועל היכולת להקשיב להפנים ולתקן...

אני, בשם הספורט המוטורי והתחרות נרשם למיונים בתקווה גם להצליח.

נפגש שם בהצלחה לכולם.

 

בברכה שנה טובה

קובי כהן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קובי, שמת לב שכתבתי בשרשור נפרד שלמיונים אפשר לגשת יותר מפעם אחת ?

מה שאומר שמי שיכול להרשות לעצמו - קונה לעצמו יתרון משמעותי (ברור שבנסיון שני או שלישי תעשה זמן יותר טוב משמעותית).

פרט לזה כרגע נראה שאכן הופקו לקחים חשובים והכיוון יותר מוצלח.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

misterb

זה עניין בעיתי קצת כי אז באמת בעלי הממון ועודף הזמן יוכלו לשפר...הרי ברור שיותר נסיונות ויותר אימון שווה שיפור,אני בעד

מגבלה מסויימת...

 

נ.ב.

מה השם האמיתי שלך?

 

 

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן שלומי הרבה זמן לא נפגשנו...

 

בכל אופן אני מגיע הפעם בא ב"אנרגיות חיוביות" ואתן את הקרדיט למארגנים,אם הפעם אתאכזב או אריח קומבינה,מבחינתי לא תהיה

פעם שלישית ואני בטוח שגם מבחינת אחרים.

 

 

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

חברים אני רוצה לתת שאפו גדול לבועז מאירי ירון אדרי ולצוות פורמולה בכלל, על קיום תחרות הוגנת ביותר, חוקים ברורים,שקיפות מלאה וזמנים און ליין מול העיניים,היום הגעתי סקפטי והסקפטיות התחלפה

באמון מלא בצוות...היה שם מה שנקרא פייר פייט,מומלץ.

 

 

בברכה

קובי כהן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הגעתי למיונים כמלווה לחברה.

ברגע הראשון שמגיעים ניתן לחוש בשינוי הכיוון של פורמולה ישראל.

בשונה משנה שעברה המיונים מתבצעים בקבוצות קטנות בכל פעם, מנוהלים ומתודרכים ע"י צוות מקצועי ומוסמך , בשקיפות מלאה עם שעוני זמן במקום בולט.

המסלול מסודר בצורה יעילה ובטיחותית, מה שמאפשר "לתקתק" מקצים ולא למרוח שם את כל היום.

מדובר בתחרות ג'ימקאנה במסלול ארוך יחסית (בין 32 ל40 שניות). תחרות ראש בראש בשני מסלולים זהים (מראה) ונפרדים, שהמנצח עולה לסיבוב הבא ולמתמודד השני ניתנת הזדמנות נוספת במקצה נוסף.

יוצא אם כך שכל אחד נוהג בשני מקצים לפחות ,וגם אם לא הלך לך טוב בהתחלה יש אפשרות להתמודד שוב ולהשתפר ממקצה למקצה.

מבחן מאוד תכליתי ,המאפשר לזהות יכולת נהיגה ויכולת הסתגלות מהירה לרכב ומסלול לא מוכרים.

 

ולא השנה לצערי אין אופניים 360*

:wink:

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

חברים מעבר לרצון והחלום להגיע לפורמולה באילת...הדרך לשם והאדרנלין בתחרות ראש בראש על מסלול ומכונית זהים

לא פחות חשובה ולא פחות מרגשת,כאן מדובר ביכולת הנהג נטו ובקור הרוח שלו,התנאים שווים לכולם ויש לציין שאקווריום פחות שקוף מהמיונים השנה ...ושהטוב ביותר ינצח :wink:

 

 

 

חג שמח

קובי כהן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לא יודע מה היה שנה שעברה, כי לא הייתי, אבל השנה הרגיש שהארגון באמת רציני וטוב.

גם מי שלא עולה לשלבים הבאים, זו עדיין בין הזדמנויות היחידות (החוקיות) שיש במקמותינו להתחרות נגד מישהו, וזה (לדעתי לפחות) שווה את התשלום, גם אם לא בונים על להגיע לאילת בסוף :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מסכים איתך הארגון השנה באמת רציני והתחרות קשה בדרך לאילת,ודווקא יש כאלו שגם בונים על אילת :wink:

 

 

 

נפגש באילת אני מקווה...

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מסכים איתך הארגון השנה באמת רציני והתחרות קשה בדרך לאילת,ודווקא יש כאלו שגם בונים על אילת :wink:

 

 

 

נפגש באילת אני מקווה...

קובי

 

אני לאילת כבר לא אגיע ;)

אבל שיהיה לך בהצלחה!

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגע חזרתי ממיונים - היה מדהים באמת ביחס למה שקראתי על שנה שעברה.

 

באמת לוקח זמן להסתגל לרכב, ולמי שיש את הפאביה בדגם כזה, יש יתרון גדול ביכולות התרגול והלמידה לקראת המירוץ.

 

המירוץ באמת הוגן, אבל עדיין לא לגמרי - די שנכשלים בשלב מאוחר יותר (שלב שלישי לפני ה FINAL אצלי) - ונפסלת.

למשל במקרה שלי בגלל ההתרגשות שחררתי קלאץ' מהר מדיי מה שעלה לי בשתי וחצי שניות הפרש בזינוק - ורק בגללן לא הגעתי לסוף.

 

ככה שזה המון טכניקה וגם משמעת עצמית שלא לעשות טעויות טיפשיות...

ישנו גם לא מעט אלמנט של מזל - אחד סיים שני בהפרש של פחות משנייה, אבל הראשון הפיל קונוס, ולכן בזמן הכולל הפסיד!

 

בהצלחה למי שממשיך לאילת :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היחידה הנשאלת האם שווה לעשות ג'ימקאנה על רכב שמסופק לך בצורה מקצוענית יחסית, ואפילו מקצוענית ביותר, ממה שאני רואה ושומע, בתמורה לשלוש מאות ומשהו ש"ח...

לי לפחות, זה נראה ממש מציאה.

אתה מקבל רכב, מסלול מקצועי, מדידה מקצועית, סיקור - והזדמנות פז לתחרות מקצוענית בפורמולה...

באמת נראה ממש שווה את ההשקעה.

פשוט להעתיק ולבצע. זה מה שהמלצתי ל LTDA (רק היום בפגישה ברשות) וזה מה שאני ממליץ לכל מועדוני הספורט העממי בארץ.

לשבור את הקפאון. יש מתכונת מאושרת לאירוע. תעתיקו ותבצעו. אני נרשם ראשון עם הטויוטה האוטומטית או עם ה 106S16...

מה שיתנו - אני לוקח.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון למיטב ידיעתי יש כבר יוזמה לג'ימקנה עם רכבים פרטיים שאמורה להיות בקרוב, אין לי פרטים.

יש הבדל גדול בין ג'ימקנה שבה מספקים לך את הרכב לבין כזאת שהרכב הוא שלך.

קודם כל - התנאים זהים לחלוטין, וזה מאפשר לבודד את כישורי הנהיגה בלבד. כשבאים עם רכבים שונים, תמיד יש

את התירוצים של מנוע, צמיגים, גיר וכו'.

 

הבעיה שלארגן ג'ימקנה כזאת זה די מורכב, בגלל החוק. אם בעבר יכולת לשכור רכבים כאלה (כמו שעשו בזמנו במסלולים עם TRI),

היום אי אפשר כי צריך להוציא לרכבים רישיון ספורטיבי, ולשם כך אתה צריך להיות בעל הרכב.

זאת אחת הסיבות אגב שהפביות של הפורמולה נרכשו ע"י ההפקה במלואן, ואח"כ ימכרו (עם 2000 ק"מ, כמו חדש :))

אגב, מאותה סיבה אני לא יכול להשתתף עם רכב ליסינג בג'ימקנה, באסה.

 

כדי לממן דבר כזה שיהיה רווחי צריך הפקה בסדר גודל ענק, כמו של פורמולה ישראל, זה לא יעבוד בארוע חד פעמי.

בכל אופן גם לדעתי 350 ש"ח זה סכום הוגן לגמרי למה שמקבלים, מה גם שהיה אפשר להשיג קופון של 1+1, שזה בכלל שווה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...