Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון סקרתי והתעניינתי לגבי מגבר ורמקולים לאוטו ואני מעוניין להשקיע בזה.

בדקתי כל מיני מוצרים ואני מעוניין בחוות דעת נוספות. אז ככה, אלו המוצרים:

 

Pioneer 6"x9" TS-A6990R - 6" x 9" 5-Way Speaker, 400 Watts Max. Power

 

Rockford Fosgate 551X 4-Channel Amplifier

http://www.rockfordfosgate.com/ez2/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10061237&CategoryDesc=Power%20Amplifiers

 

עם HU של פיוניר.

 

ללא רמקולים קדמיים , רק אחוריים .

 

מה אתם אומרים?

 

תודה, ויום טוב!

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

תודה על התגובות,

 

דבר ראשון, " לנסר " יש לך 400 וואט בלי מגבר? ושומעים טוב ? וחזק?

 

דבר שני, רועי - הבעיה היא שאין לי כל-כך מקום להתקין רמקולים קדמיים.

ואתה מתכוון לרק קדמיים , או גם קדמיים וגם אחוריים?

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

למה אתה לא רוצה רמקולים קדמיים?

ולמה אין מקום?, מה המידה של הרמקול קדימה?

אם כבר אתה משקיע וומביא מגבר טוב, אז למה שלא תשים קומפוננט קדימה ובעתיד סאב?

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

עקרונות הסאונד

בכלל וברכב בכלל מושתתות על

העובדה האנטומית שהאוזן בנויה לרכז גלי קול הבאים

מקדימה.כמו שאתה יושב מול תזמורת או להקה תמיד עם האוזניים קדימה

כך גם ברכב הצלילים צריכים לבוא מקדימה.לכן צריך לשים רמקולים קדמיים(עדיף

קומפוננט) וסאב מאחור.כך תקבל את הסאונד הטוב ביותר.

פורסם
תודה על התגובות,

 

דבר ראשון, " לנסר " יש לך 400 וואט בלי מגבר? ושומעים טוב ? וחזק?

 

דבר שני, רועי - הבעיה היא שאין לי כל-כך מקום להתקין רמקולים קדמיים.

ואתה מתכוון לרק קדמיים , או גם קדמיים וגם אחוריים?

כן יש לי את ה400 וואט בלי המגבר ושומעים טוב וחזק

פורסם

אני התכוונתי לרמקולים מקדימה וגם רמקולים מאחורה לדעתי רמקולים מאחורה זה מוסיף הרבה אבל צריך גם להרגיש צללים בחלק שאתה יושב בו גם אם הם יהיו יותר חלשים מהצלילים שבאים מאחורה

פורסם

לנסר, הבעיה היא שאין לי מקום לרמקולים בדלתות.

הבנתי שאפשר לשים בדשבורד ? (וואט דה פאק? איך?) - יש למישהו תמונה של זה?

 

מה אתם אומרים על לבנתיים רמקולים של פיוניר 400 וואט ללא מגבר , כי אם אני הולך על הרעיון אז עוד כמה חודשים אני בארה"ב כדי להביא מגבר.

השאלה אם לבנתיים ישמעו טוב וחזק עם פיוניר 400 וואט ללא מגבר, עם HU עם הספק של 50x4 ?

 

שוב תודה, ויום טוב.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

ישמעו נחמד חפיף כזה אני לא יגיד לך יפה או חזק כי זה לא....

 

עדיף שתקנה פה מגבר כי גם ככה עם המכס זה יוצא אותו הדבר...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...