Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי מגבר של אלמני 1000W אין לי מושג כמה RMS.

מחובר אליו סאב של פיונר שלפי מה שאני יודע הוא 800W וגם כאן אין לי מושג כמה RMS.

מחובר אליו קומפוננט 4 ורבע אינץ' של אלמני שככל הנראה הקרוס הימיני הלך לעולמו וובגלל זה גם כל הצד הימיני מת. (הצד הימיני עובד אבל לא שומעים את הגבוהים טוב והנמוכים גם כן ושומעים חלש ולא נקי).

לכן אני רוצה לקנות סט חדש 6.5 אינץ' אבל אני לא יודע איזה סט מתאים למגבר שלי.

אשמח לחוות דעת מקצועית :wink:

פורסם

אין לי בעיה להשקיע עוד 100-200 שקל , השאלה שלי היא האם המגבר שלי יוכל להחזיק את הקומפוננט הזה וששום דבר לא יישרף או יכנס לפרוטקשן. זה כל החשש שלי , אני רוצה להיות רגוע מבחינת זה.

הפרוטקשן מפחיד אותי כי היו לי בעיות כאלה בעבר.

פורסם

המגבר שלך אינו אמור להכנס לפרוטקשן מהגברת הסט הנ"ל.

אם היו לך בעיות פרוטקשן עם המגבר הנ"ל

יתכן שהם באות מחיווט מתח לקוי ,או חיווט סאב לקוי במידה ומדובר בדגם שבא עם שני סלילים.

פורסם

אז אתה אומר שאני יכול להיות רגוע עם הקומפוננט הזה של מורל שהוא לפי מה שאני יודע 140 RMS וסאב של 800W עם המגבר שלי ?

הקומפוננט יכול להרס או להשרף כתוצאה מהמגבר ? אני שואל כי הסט לא זול וחבל אם ייהרס.

אה ועוד שאלה בקשר לגודל של הוופר , אני לא בטוח במאה אחוז שזה 6.5 אבל תהיה בעיה לשים 6.5 אם החור שם נגיד 6 ?

פורסם

לא צריכה להיות בעיה לעבוד עם המגבר על הקומפוננט הנ"ל

אם תעבוד על גיין סביר הסט לא אמור לההרס או להשרף.

בנוגע למידבאס ,תברר טוב מה המידות ברכב לפני שאתה רוכש גם גודל רמקול וגם עומק התקנה.

פורסם

יש לך מושג מה העומק של הדוטק ? מחר אני אמדוד בדיוק ונראה איך זה מתאים

מקסימום אם לא אפשר לעשות הגבהה עם פלטה של עץ , לא נראה לי בעייה.

תודה על הייעוץ , עזרת לי מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...