Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על הדגם 300 החדש - 2012 - 3.6 - Luxury

הדגם היקר - 329,999 ש"ח (לפי אולם התצוגה, ב"אוטו" המחיר הוא 320K)

(הייתי מפרסם קישור, אבל הפורום לא מאפשר לי).

 

אשמח לחוות דעתכם, התקציב הוא 300K ואפשר למשוך למעלה מעט. אשמח לחוות דעת ישירות על הקרייזלר בנוסף.

כידוע הדגם הקודם היה בעייתי, יש סיבה לחשוש?

 

 

*לא מצאתי שום בעיה ברשת למרות שעברה כבר שנה משחרורו בחוץ לארץ.

 

 

תודה מראש :-).

פורסם

תראה תמיד ישנה תחרות וחלק מהרכבים מציעים X חלקם Y ועוד המון.

מה דרישותייך וצרכייך מהרכב?

הC300 החדשה עברה מתיחת פנים ששיפרה את איכות החומרים הפנימיים,מנוע מודרני ועוד .

התמורה למחיר גבוהה , כמו עוד אמריקאיות (ביואיק לה קרוס, קאדילאק CTS..).

אל תצפה לרכב ספורטיבי או בעל תכונות גרמניות.

פורסם
תראה תמיד ישנה תחרות וחלק מהרכבים מציעים X חלקם Y ועוד המון.

מה דרישותייך וצרכייך מהרכב?

הC300 החדשה עברה מתיחת פנים ששיפרה את איכות החומרים הפנימיים,מנוע מודרני ועוד .

התמורה למחיר גבוהה , כמו עוד אמריקאיות (ביואיק לה קרוס, קאדילאק CTS..).

אל תצפה לרכב ספורטיבי או בעל תכונות גרמניות.

 

תודה על התגובה

אני מחפש רכב גדול עם תא מטען גדול... הייתי עם הלוצרן עד עכשיו ואני מחפש להחליף

הקאדילק לא לטעמי, חברים המליצו לא לקחת והמושבים מרגישים לי קשים מידי. בנוסף צריכת הדלק בשמיים

הביואיק לה קרוס קטנה מה300, צורכת יותר דלק והיא גרסה מוקטנת ומחודשת ללוצרן...

 

אני לא צריף רכב ספורטיבי, זה רכב בשביל אבא שלי

 

שאלתי העיקרית היא האם יש סיבה לחשוש מה300 כמו מקודמתה

אני מניח שלפי הודעתך אתה חושב שהיא תתפקד כמו שצריך? בלי מוסך כל חודשיים?

 

תודה

פורסם

אם אתה מחפש רכב נוח עם תא מטען גדול בוא תראה את הוולוו S80.

 

ומוסך כל חודשיים? לא נראה לי ששום רכב חדש יהיה פעם בחודשיים במוסך.

STI 2004

 

 

×
×
  • תוכן חדש...