Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול קיבלתי דוח על מעבר באור באדום שלא בצדק עברתי בירוק מלא.

זה היה ליד הסנימה סיטי בראשון עשיתי פרסה בירוק מהבהב.

הרכב שעבר לפניי, גם עשה פרסה ועשה רוורס בצומת על מנת להשלים את הפרסה.

עשיתי גם רווס לתת לו להשלים, הרמזור בנתיים התחלף לאדום והייתי כבר בתוך הצומת השלמתי את הפרסה.

אחרי הפרסה עצר אותי שוטר, ואמר לי שעשיתי את הרוורס הייתי צריך לעמוד לא להמשיך הסברתי לו שהייתי כבר בתוך הצומת.

והייתי חוסם את התנועה אם לא הייתי ממשיך הוא התעקש ולא וויתר נתן לי דוח ו10 נקודות אני נהג חדש עד ינואר.

האם כדאי לשלוח בקשה לישפט ולהסביר לשופט את הסיפור? האם אני יקבל הערכה לנהג חדש?

 

ועוד משהו בדוח רשום שהרכב בצבע אפור והוא בצבע שחור בכלל זה יכול לעזור לי במשהו?

 

אני מצטרף תמונות של הצומת.

 

http://www.uploads.co.il/page.php?page=Images&image=860

http://www.uploads.co.il/page.php?page=Images&image=859

פורסם

דבר ראשון -אתה כן יכול לבקש להישפט, ולדחות את בקשת המשפט מעבר לתקופה שבה תהיה נהג חדש. רק קח בחשבון שהשופט יכול להחמיר איתך במשפט, ולתת לך עונש שהוא גדול מהקנס.

דבר שני -הדו"ח הזה הוא חוקי לחלוטין, נהג מקצועי אמור לדעת לזהות מתי אפשר להיכנס לצומת, ואתה נכנסת לצומת שלא הייתה פנויה, כדי לגנוב רמזור, וכן, אתה אמור להסתכל שמאלה אם הנהג שלפניך עושה פרסה, זה שהוא עושה פרסה לא חוקית לא אומר שאתה לא עשית עבירה. הרווחת 2 דקות והפסדת 1000 ש"ח לדעתי זה לא שווה את זה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בקרבת 30 יום שלח מכתב רשום עם אישור מסירה ותבקש כי יבטלו את הדו"ח .

 

עד שתקבל תשובה יעבור זמן , סביר שהתשובה תהיה שלילית.

 

אז יהיה לך זמן של 30 יום נוספים לשלוח בקשה להישפט שוב מכתב רשום עם אישור מסירה.

 

עד שתקבל זימון למשפט ינואר כבר יחלוף.

 

ובישיבת ההקראה תסגור עם התובע על הקנס המקורי, וכך נחלצת מהארכת הנהג החדש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

התשובה לשאלתך היא כן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

המורה נהיגה אומר שאני לא יקבל הארכה במשטרת התנועה אומרים תתקשר למשרד התחבורה.

אני לא מוצא תשובה חד משמעית לשאלה שלי מישהו יכול לעזור?

פורסם

לא בטוח בכלל שמגיע לך דוח.

למיטב את הרוורס ביצעת כשאתה כבר מחוץ לצומת, והרמזור כבר מאחורייך.

 

סרוק את הדוח ותעלה לכאן כדי שאפשר יהיה להתרשם מה ראה השוטר.

פורסם
אתמול קיבלתי דוח על מעבר באור באדום שלא בצדק עברתי בירוק מלא.

זה היה ליד הסנימה סיטי בראשון עשיתי פרסה בירוק מהבהב.

הרכב שעבר לפניי, גם עשה פרסה ועשה רוורס בצומת על מנת להשלים את הפרסה.

עשיתי גם רווס לתת לו להשלים, הרמזור בנתיים התחלף לאדום והייתי כבר בתוך הצומת השלמתי את הפרסה.

אחרי הפרסה עצר אותי שוטר, ואמר לי שעשיתי את הרוורס הייתי צריך לעמוד לא להמשיך הסברתי לו שהייתי כבר בתוך הצומת.

 

 

http://www.uploads.co.il/page.php?page=Images&image=860

http://www.uploads.co.il/page.php?page=Images&image=859

 

יגאל, הבנת לא נכון.

עשה פרסה בירוק מהבהב, בסדר.

הרכב שלפניו עשה רוורס בתוך הצומת, לכן פותח השרשור עשה רוורס וחזר אחורה כדי לתת לו להשלים, הרמזור בינתיים התחלף לאדום, ופותח השרשור היה בתוך הצומת, כשהרמזור אדום, מעבר לכך לפי דברי השוטר כנראה שהוא היה בתוך הצומת, אבל בצורה שלא מפריעה לרכבים ממול לעבור, ולכן השוטר אמר לו "היית צריך לחכות", אבל הוא בחר לנסוע באור אדום מלא.

הכל מוצדק לחלוטין.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יגאל, הבנת לא נכון.

עשה פרסה בירוק מהבהב, בסדר.

הרכב שלפניו עשה רוורס בתוך הצומת, לכן פותח השרשור עשה רוורס וחזר אחורה כדי לתת לו להשלים, הרמזור בינתיים התחלף לאדום, ופותח השרשור היה בתוך הצומת, כשהרמזור אדום, מעבר לכך לפי דברי השוטר כנראה שהוא היה בתוך הצומת, אבל בצורה שלא מפריעה לרכבים ממול לעבור, ולכן השוטר אמר לו "היית צריך לחכות", אבל הוא בחר לנסוע באור אדום מלא.

הכל מוצדק לחלוטין.

 

כשהוא עושה פרסה הוא לא יכול לדעת לאיזה צבע הרמזור מתחלף , הוא יכול לדעת רק את מצב הרמזור ברגע שבו הוא התחיל את הנסיעה

לאחר שהתחיל את הפרסה הנהג נמצא עם הגב לרמזור ולכן לא יכול לדעת מה מצב הרמזור והאם התחלף כשהיה בתוך הצומת או מחוץ לצומת.

בכל אופן , אחד מיסודות העבירה הוא שהרכב נכנס לצומת באור אדום השוטר חייב לציין את המרחק מהצומת בו היה הרכב כשהרמזור התחלף לאדום.

פורסם
כשהוא עושה פרסה הוא לא יכול לדעת לאיזה צבע הרמזור מתחלף , הוא יכול לדעת רק את מצב הרמזור ברגע שבו הוא התחיל את הנסיעה

לאחר שהתחיל את הפרסה הנהג נמצא עם הגב לרמזור ולכן לא יכול לדעת מה מצב הרמזור והאם התחלף כשהיה בתוך הצומת או מחוץ לצומת.

בכל אופן , אחד מיסודות העבירה הוא שהרכב נכנס לצומת באור אדום השוטר חייב לציין את המרחק מהצומת בו היה הרכב כשהרמזור התחלף לאדום.

 

אז שילך ללמוד לנהוג. לא יודע מה איתך, אבל אני יודע שאם אני עושה פרסה באור ירוק מהבהב (כפי שציין פותח השרשור), אז בערך תוך 2-3 שניות הרמזור יהיה אדום.

אז למה מראש להיכנס לצומת לא פנויה? וגם אם הוא עשה פרסה, תמיד אפשר להציץ במראות ולראות צבע הרמזור, או אפילו להוציא את הראש ולהסתכל אחורה. אגב, במקרה הזה, זה כלל לא רלוונטי, כי הוא נכנס לצומת בירוק מהבהב, לכן הוא ידע בודאות שהוא נוסע רוורס כשהרמזור כבר אדום.

לפי מה שהוא כתב, הוא היה בתוך הצומת כשהרמזור התחלף לאדום, זה מספיק כדי להיות אשם. אם אתה חושב שיש דרך לבטל את הדו"ח בגלל טעות של השוטר במילוי הדו"ח, אז בהצלחה אני רק אשמח בשביל פותח השרשור, אבל להגיד "לא בטוח שמגיע לך דו"ח" זו טעות, כי כן מגיע לו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני סבור שעלייך להגיש בקשה להישפט וזאת משתי סיבות

האחת - אתה נהג חדש ונמצא על סף סיום התקופה, לתשלום הדו"ח

(שפרושו הרשעה בעבירה בטיחותית חמורה) יהיו השלכות מצד רשות הרישוי!

השניה - אתה מתאר מצב בו בעצם לא התקיימו יסודות העבירה אשר

בגינה קיבלת את הדו"ח. מצב הדברים מתאים יותר, אם בכלל, לעבירה על תקנה

65 לתקנות התעבורה (עבירה בדרגת חומרה נמוכה הרבה יותר גם מבחינת

השלכותיה ומבחינת הקנס והניקוד).

 

אין שום מניעה שתעמוד על זכותך לקבל את יומך בבית המשפט, עם זאת, אני מציע

לך עוד קודם לכן להתייעץ באיש מקצוע מתחום התעבורה.

 

אל תשכח.. יש לך 90 יום להגשת הבקשה להישפט

 

עו"ד אסף שמיר.

פורסם

האם לא מסתכנים בכך שהשופט ירשיע בגין כניסה לצומת חסום?

(עבירה קלה יותר, בעיקר בשביל נהג חדש), אבל בכל זאת סיכון קיים

פורסם

נוסיף לו גם פניית פרסה תוך חסימת הצומת וכן את רצח ארלוזרוב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...