Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורות חיווי audi a3 2000 cc fsi 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים לכולם

אתמול תוך כדאי נסיעה נדלקה מנורה בלוח של הטורים

היום נדלקה עוד נורה באמצע של הלוח מכוונים

אפשר קצת עזרה לגבי כל הבלאגן הזה

תודה ואחלה יום לכולם 8) תמונה מצורפת

IMG_0413.jpg

פורסם

נורית ההתראה במרכז התצוגה בציור של מנורה עם X משמעה נורה שרופה. בדוק ביסודיות את כל מערכת התאורה החיצונית ,

כולל אורות חנייה, קדמיים - נמוך/גבוה , אורות בלימה כאשר חנייה פועלות, תאורת מספר אחורי, מאותתים.

אם החלפת נורה לנורה לא תקנית בהספק(לד לדוגמא) גם אז ידלק חיווי זה.

 

בלי שום קשר לזה הנורה במד הסל"ד נותנת התראה של CHECK ENGINE, יעני, בדוק מנוע. בד"כ היא מחווה על בעייה

כלשהי במערכת הפליטה (ממיר) , או ההזרקה / ניהול מנוע.

 

אין מנוס מהתחברות (רצוי במוסך עם ציוד אבחון הולם) לסורק תקלות ואבחון מדויק למהות המדוייקת של התקלה.

×
×
  • תוכן חדש...