Jump to content

limited

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי limited

  1. מחליפים? ומתי?
  2. a3 tfsi 2.0 2009 דגם מנוע ccz השאלה כמובן אם מחליפים טיימנג ומתי רצועה שרשרת? תודה
  3. a3 2009 חייב מראה שלמה מספר מקט 8R0 857 511 1YE צבע קרם הפכתי את העולם ואני לא מוצא חישפתי בטי גי אין להם יש עוד מקום כמו טי גי?
  4. מדובר ברכב 2000 סמק audi a3 2009 tfsi הרכב עם 120 אלף קמ ויש מידי פעם השהיה בעברת הילוכים מי R ל D והפוך השאלה שלי כזאת אפשר להסתפק בהחלפת שמן גיר ? להחליף קלאצים? וכמה עולה החלפת קלאצים כולל שמן ועבודה ואיפה מומלץ לעשות את העבודה תודה
  5. אז השמן הזה מתאים לרכב?
  6. איך השמן הזה לרכב שלי?
  7. חג שמח לכולם ברשותי אודי a3 שנת 2009 מנוע tfsi 2000 cc איזה שמן הכי ממולץ גם חברה וגם צמיגות תודה
  8. ברשותי audi tfsi 2009 a3 2000 cc איזה גיר משודך לרכב הזה? לגבי האחריות המורחבת של צמפיון על הגיר היא תקפה על שני הגירים הנל??
  9. מדובר ברכב הנ"ל עם הגיר dsg 6. אני לא מכיר כל כך את הגיר הזה , העם אמור להיות רעידות בזינוק בעליה בהילוך ראשון? וכל פעם שמעבירים לp או r לא משנה מאיזה הילוך ומתי, יש קליק כזה רעש מוזר. עם מישהו יכול לעזור עם הגיר הזה אני השמח מאד ולגבי שמן המנוע ברכב , איזה הכי ממולץ לישתמש תודה ויום טוב
  10. פתחתי היום את תא הכפפות ונתקלתי בכפתור הנל משהוא שקשור לדיבורת של הרכב לא מבין איך לישתמש להפעיל אותו עם אפשר בכלל ולגבי שמן מנוע לרכב מה הכי ממולץ והצמיגות שלו
  11. שלום לכולם ברשותי a3 tfsi 2009 כנראה אני צריך לקודד מפתח אחד שלא רוצה להניע את הרכב מהבנתי ברשת כי יש אפשרות לעשות את זה לבד בלי ללכת למוסך כנראה בגלל שהחלפתי את הכיסוי של השלט בחדש אז יש צורך לקודד מחדש השלט פותח תרכב וסגור פשוט המפתח מסרב להניע מופיע לי בלוח שעונים sfae שאני מנסה להניע תודה לעוזרים
  12. טוב אז לאחר כמה חודשים לא נעימים וכמה נסיונות של בעלי מקצוע לנסות לפתור את הבעיה הנל ללא הצלחה עיפתי ונכנסתי לרון כמובן מה שהיה צריך להעשות בהתחלה אבל המח היהודי מנסה לעשות חראטות ולחסוך החלפת מח גיר לחדש מהקופסא + שנה אחריות והגיר כמו שיצא מהחברה תענוגגגג רון גם החליף שמן פעמים בשביל להוציא את כל השבבים מהגיר ואחרי 1000 קמ של נסיעה על מח גיר חדש הרכב נוסע תענוג שחקת אותה רון תודה רבה
  13. דומה מאד לרעש שלי תבדוק תאלטרנטור טוב טוב רוב הסיכוים שזה מימנו רפידות שלו נגמרו כנראה
  14. audi a3 fsi 2000 שנת 2006 זה תקופה שיש לי רעש מאזור המנוע בנסיעה, בניוטרל אין רעש. כמו שריקה כזאת שמישתנה בעברת ההילוכים כאשר ההילוכים עולים הרעש משתנה איתו יש לציין שהגיר לא עובד כמו שצריך יש דפיקות מידי פעם בעיקר שהרכב קר תודה לכל העוזרים
  15. עופר קצב מזגנים שיושב במושב גנות 0505285041 לאחר ביקור אצל 3 מזגניסטים שכל אחד ניסה לדחוף לי מדחס חדש מחיר של 3 אלף האדון הנ"לֹ סידר לי בעלות קטנה את המיזוג ברכב החליף לי חלק שיושב על המדחס מין שסתום כזה תמונה מצורפת הבנאדם יותר צדיק מחיים הכט
  16. עוד מישהו שניתקל באותו בעיה אולי
  17. מישהו?????
  18. שלום לכולם ברשותי הרכב הנ"ל מדחס המזגן לא מתפקיד כראוי המדחס מקרר רק שהחום מנוע מגיע ל90 ונטות חדשות גז יש פילטר חדש תודה לעונים
  19. צהרים טובים לכולם אתמול תוך כדאי נסיעה נדלקה מנורה בלוח של הטורים היום נדלקה עוד נורה באמצע של הלוח מכוונים אפשר קצת עזרה לגבי כל הבלאגן הזה תודה ואחלה יום לכולם תמונה מצורפת
  20. אותו סיפור גם אצלי באודי היצרן רושם כל 180 אלף בלי הגבלה של זמן ובארץ כל מוסך עושה מה שבא לה
  21. רון אמר לי כל 120 אלף בלי קשר לזמן
  22. תודה רבה מרק על המסמך אז השאלה שלי עכשיו למה כל מוסך ממליץ על משהן אחר
  23. הרכב עבר 82 אלף קמ
  24. שלום לכולם אני דיי מבולבל בנוגע למתי צריך להחליף חגורה טימניג מוסך 1 אמר להחליף כל 120 מוסך 2 אמר כל 6 שנים או 120 מוסך 3 אמר כל 3 שנים או 60 אני חייב לדעת מה בדיוק צריך לעשות אני לא רוצה לגרום נזק כבד למנוע ואם אפשר לדעת כמה עולה כל הסיפור הרכב המדובר הוא audi a3 fsi 2006 2000 סמק
×
×
  • תוכן חדש...