Jump to content

limited

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי limited

  1. שלום לכלום יש לי רעש שאני מסובב את ההגה במקום לא בנסיעה של קליקים כאלה הרעש רק בסיבוב הגה ימין בנסיעה לא שמעתי את הרעש אני יודע שהגומיה של הציריה קרועה טיפה ראיתי בעצמי הגומיה הקרועה היא בצד שמאל מיתחת לנהג אם זה מהגומיה או יש אפשרות למשהו אחר תודה ולילה טוב
  2. גם אצלי קיים הדבר בצורה שונה שאני נוסע ב40 קמש בהילוך 3 ונותן קצת גז יש רעש מכה קלה מין טיקטוק כזה הרכב שלי אודי a3 fsi 2006
  3. המנוע הוא fsi בלי טורבו והרעש הוא מין זימזום כזה אז אני מניח שזה משאבת דלק והרעש תמידי עד שאני מניע את הרכב אם יש לך הסבר אחר שתף אותי
  4. מה המיקום של המשאבה באודי a3 2006 המשאבה עובדת כל הזמן רצוף איך שאני פותח סיוץ זה נורמלי?
  5. אין כמה פניני חוכמה לעוד כמה אנשים?
  6. מדובר בaudi a3 2006 fsi דגם מנע blr רכשתי את הרכב לפני כחודש ואני רוצה להבין כמה דברים 1. האם המנוע מרעיש קצת יותר מהרגיל? 2. בהנעה בבוקר המנוע קצת מגמגמם עד שהטורים יורדים ואז מיתאזן ישתמשת ב k44 וזה שיפר את המצב איך אני לסדר את זה? 3. שוב בהנעה בבוקר הסטרטר יותר ארוך מהרגיל אבל רק בבוקר 4. לעיתים רחוקות מאד יש מין מכה קלה מאד בגיר בין 1 ל2 ובין 3 ל2 לא נראה לי שהחליפו שמן גיר המנוע עבר 82000 קמ תודה לעזורים
  7. לא אין טורבו המנוע הוא 150 כח fsi
  8. ערב טוב אמרו לי שיש בעיה של כוסית דלק ברכב הנל משהו יכול לפרט
  9. משהו יודע איזה מפתח פותח את הקליפר של הברקסים הקידמים ואיזה מיספר הוא בדיוקֿ? הרכב הוא audi a3 fsi 2006 תודה וערב טוב
×
×
  • תוכן חדש...