מדובר בaudi a3 2006 fsi דגם מנע blr
רכשתי את הרכב לפני כחודש ואני רוצה להבין כמה דברים
1. האם המנוע מרעיש קצת יותר מהרגיל?
2. בהנעה בבוקר המנוע קצת מגמגמם עד שהטורים יורדים ואז מיתאזן
ישתמשת ב k44 וזה שיפר את המצב איך אני לסדר את זה?
3. שוב בהנעה בבוקר הסטרטר יותר ארוך מהרגיל אבל רק בבוקר
4. לעיתים רחוקות מאד יש מין מכה קלה מאד בגיר בין 1 ל2
ובין 3 ל2 לא נראה לי שהחליפו שמן גיר
המנוע עבר 82000 קמ
תודה לעזורים