Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי לדים ונשאר לי רק לחבר מפסק,

אני יכול להתשמש במפסק רגיל של + ו -

או שאני צריך משהו עם 2 + ו2 -?

פורסם

כי אולי הוא לא רוצה? אני אישית שמתי מפסק, כי זה יותר נוח, במידה ולא יהיה בא לי שידלקו, או במידה ויהיה בא לי שידלקו כל טווח הנסיעה? אני לא מבין למה אנשים פה לפעמים מנסים לשנות תוכניות...

JL Audio

פורסם

מינוס מחברים ישירות לגוף הרכב.

להשתדל לשים את הפיוז כמה שיותר קרוב למצבר (או לכל מקור מתח שממנו תחליט לקחת מתח)

חשוב שהמפסק שאתה שם יתאים להספק הצריכה (הדרך הכי פשוט היא אחרי שהכל מחובר לוודא שהעסק לא מתחמם)

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

כנראה שאתמול היתה תקלה וראיתי רק את התגובה של bar_d

 

בכל מקרה אני רוצה לחבר את הלדים למצית של הרכב יש שם גם פלוס וגם מינוס לא?

ואני לא חושב שאני אצטרך פיוז בשביל זה כי אם קורה משהו אז הפיוז של המצית ישרף (תקנו אותי אם אני טועה)

פורסם
תן מקור כוח ישיר מהמצבר, אל "תגנוב ממקור אחר"

 

אבל אני מחבר ממש קרוב למצית של הרכב, לא ניראלי הגיוני ללכת למצב שאני מרחק של כמה סנטימטרים מהמצית

 

 

נ.ב. לא עניתם לי במצית יש חיבור אחד + ואחד - נכון?

פורסם

לא.

 

אם תפרק את המצת יתגלו אליך 3 חוטים.

 

אדום שחור וכחול

 

הכחול מעביר מתח + במידה והאורות ברכב דלוקים.

 

בכדי לקבל + ו - קבועים זה אכן האדום והשחור, אבל אם אתה רוהצ שזה יגיב לך לפי זה שהאורות (פנסים, וכן גם תאורה של האוטו כשאתה מדליק את הפנסים אז גם כל מני תאורות בלוח השעונים ובמכווני מזגן) תחבר שחור וכחול.

JL Audio

פורסם

לדים הם לא צרכנים כבדים. אני לא רואה בעיה להתחבר למצת. אם אתה יוצא מהפרופורציות עם כמות הלדים, אז כשתחבר צרכן נוסף למצת , ישרף הפיוז. במקרה הזה פשוט תחליף פיוז ואז תעביר פלוס נפרד ללדים.

 

את המינוס תיקח מהשילדה.

פורסם

הבעיה שאני לא רואה שילדה באזור רק פלסטיקים,

זאת טויוטה קורולה 2003 וזה באזור של המצת אז נראה לי הכי נוח להתחבר למינוס של המצת, מה הבעיה עם המינוס שלו?

פורסם

אין בעיה לך על זה. תבדוק בעזרת טסטר את ברגי הדש בורד, אולי משם אפשר למשוך מינוס. אצלי הברגים מקבלים מינוס.

בנוסף כמו שחשבת למצית יש מינוס וגם פלוס, אני לא זוכר האם התחתית היא מינוס או פלוס.

תבדוק בעזרת הלד וכך תוכל לדעת מאיפה למשוך פלוס למפסק.

בלדים הכבל האדום הוא פלוס.

×
×
  • תוכן חדש...