Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

התקנתי היום סוף סוף ברכב את כל הציוד שלי.

HU:פיוניר דאבל דין 3300BT

COMP1: DLS R6A מקדימה

COMP2: ROCKFORD T-1652S

 

הרכבתי את הציוד ללא מגבר אלא כמו שהוא.

הדאבל דין מותקן כבר מספר חודשיים ברכב והיום לאחר התקנת שתי הסטים של הקומפוננט כמעט ולא הורגש שינוי.

הסט של DLS לא עוצמתי כמו שחשבתי שהוא והסט של רוקפורד מתנהג מאוד יפה ושומעים ממנו מצוין ואפילו הוא מצליח להתעלות על הסט של הDLS.

אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בכיוון המערכת כי כמו שזה נראה כרגע זה הדבר היחיד שמונע ממני שמיעה נקייה ואיכותית כרגע.

בקרוב אני מתכוון להוסיף מגבר אבל זה משהו שיקח מספר שבועות לפחות אז בנתיים אשמח לכל עזרה שאוכל לקבל ממכם.

פורסם

בגדול תנסה לבצע חיתוך לקומםוננט ( תחפש בהגדרות סאונד hpf תשחק איתו , ותראה מה נשמע יותר טוב)

 

קומפוננט עם/בלי מגבר זה עולמות אחרים , לי בהתחלה לא היה מגבר , אחרי ההוספה הקומפוננט התעוררו לחיים , תשקול הוספת מגבר

SCANSPEAK

פורסם

בגדול אני מתכוון בקרוב להוסיף מגבר אבל עד אז אני ממש לא מרוצה, החיתוכים של הקומפוננט הם על 80hpf אבל יש גם כיוונים נוספים שאיתם שיחקתי ובכל זאת לא הגעתי לאיזה כיוון שמרצה אותי...

פורסם

מה קורה טל?

כמו שאמרתי לך אז בטלפון, שני הסטים שלך הם סטים חזקים, בלי מגבר לא תוכל לנצל אותם ולדעתי לא תרגיש שיפור משמעותי מהרמקולים המקוריים, אוליי תקבל טרבל טוב יותר מהטוויטרים אבל לא יותר מזה.

תוסיף מגבר, אפילו פשוט יחסית ותקבל תוצאה טובה לדעתי, חוסר בנמוכים תמיד ישאר לך בלי סאב.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

אהלן אסיף.

הסטים הם אומנם סטים חזקים אבל יש שתי אופציות,1.שהDLS מאכזב. 2.הROCKFORD פשוט סט מדהים.

השלב הבא לדעת אם נפלתי עם הDLS או שלא יהיה כאשר אני יוסיף מגבר ואת זה אני מתכוון לעשות בקרוב.

הבעיה היא שלפעמים יש יותר מידי באס ולפעמים חוסר בבאס. העברתי אפילו יותר עוצמה לרמקולים הקדמיים של DLS בגלל שזה נשמע כאילו הרוקפורד מעלימים אותם אם לא.

מבחינת חיתוכים אם אני שם על 80 אז אין מספיק בא ועל 63 הבאס יותר מידי חזק וזה בנוסף לאופציה שיש במערכת ללPOWER BASS.

פורסם

שלום טל,

 

מה היא נצילותם של הסטים?

 

קח בחשבון שסט בעל נצילות גבוהה "ירגיש" פחות גרוע ללא מגבר

 

אם אתה בעיצומו של פרוייקט, אל תשבור את הראש - תהייה סבלני.

כשיבוא המגבר, אתה תהנה יותר מהתוצאה.

 

טל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

היי טל.

האמת שאין לי שמץ לגבי נצילות. לגבי הרוקפורד אפשר לבדוק בזאפ. לגבי DLS בטח יש באתר שלהם.

אני ממש לא מבין בנציליות אז ככה שזה לא אומר לי כלום.

פורסם

אוקיי,

אני אנסה לקמט את התמצית של התשובה לעברים מדוברת :)

 

יש לך 2 סטים של רמקולים - ויש מצב שאלו הסטים שאתה הכי תהנה להאזין להם בכל חייך.

 

אבל אתה לא תדע איך הם נשמעים בלי מגבר.

 

בקיצור:

תתאפק עד שיגיע המגבר, כי קיצורי דרך (שיהיה בנתיים) פשוט אין בתחום הזה.

 

טל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

ערב טוב טל

יש לך שני סטים טובים מאוד דגש על הDLS סט מצוין עובד מדהים על הגברה מניסיון

לגבי נצילות :

רוקפורד 89DB

DLS 90DB

אל תתייאש תחכה למגבר כמה שבועות כמו שאמרת,

זה יעשה לך ניסים ונפלאות ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...