Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יסלחו לי כל הבעלבתים שרכשו או ירשו את הכביש מי השד יודע מי, אבל הכביש לא רק של המכוניות.



 

בטח בעיר וכפליים ליד בתי ספר, קופ"ח, בתוך שכונה צפופה, הרכב הוא זה שצריך להתחשב בכל השאר. אני משוכנע שכמעט כל מי שבוחר לנהוג בקלנועית לא עושה זאת משיקולי נוחות כי אם מכורח. הגבל את עצמך ל כ 100 מטר הליכה בין הפסקה להפסקה + תחבורה ציבורית, ונסה להיגע לקופ"ח. אתה יודע למה הם לא על המדרכה, כי העירייה שותלת עמודי חשמל עצים ותמרורים כך שלא נשאר מקום לעבור. כי כניסות ויציאות מחנייה (של מכוניות) לא מאפשרות מעבר של קלנועית.

הוא הדין גם לגבי אופניים - לא ניתן פרקטית לנסוע על גבי המדרכה.

צמתי בארץ בנויות לאפשר לנהגי המכוניות לעבור דבר ראשון. הולכי רגל שצריכים לעבור צומת באלכסון בד"כ יעמדו ב 4 רמזורים אדומים בדרך. אם יש עגלה של תינוק זה בכלל סיוט כי אין מקום על איי התנועה לכל העגלה.

הנוהג ברכב נהנה מהכי הרבה יתרונות על הכביש: הוא הכי מוגן, הכי מהיר, הכי משכיל בכל הנוגע לנהיגה, ולרוב גם בריא יותר ובעל שיקול דעת טוב יותר מהנוסע בקלעית או הילד על הקורקינט.

 

לכן - על תעקוף קלנועית ב 65 קמ"ש וגם לא ב60 אפילו שרשמית מותר לך. תרבות מוטורית מכיר? זה קודם כל תרבות! אח"כ מוטורית.

 

לפני שבועיים דיווחתי על קלנועית שנוסעת על כביש 5 מעל גשר מורשה לכיוון הכפר הירוק , וזאת בערך בפעם ה5 מאז שאני נוסע שם יום יום כבר 4 שנים . אז תסלח לי אבל הם לא צריכים לנסוע על כבישים בין עירונים או מהירים .

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סלח לי..אבל המשפט הזה גרוע והזוי.

 

אז הכביש מלא ברכבים, המדרכה פנויה, אולי אני אסע שם ויעקוף את כולם מהמדרכה??

 

 

צריכים להיות חוקים, תקנות. כלי כזה וכלים אחרים שהוזכרו פה לא צריכים להיות על הכביש, כמו שאני לא אמור להיות על מדרכה כי "אני צריך להגיע ממקום למקום".

 

 

 

 

 

 

קרה. אבל - מישהו שעל אופנוע, אוטובוס, רכב - אני לפחות יודע שיש לו (לפחות על פי החוק) ביטוח, כשירות נהיגה - הן בריאותית והן חוקית, רישיון נהיגה, טסט לרכב ועוד ועוד.

בנוסף אני יודע שהכלי שברשותו יכול להגיע לפחות ל 60 קמ"ש (שזה גם הכביש שנסעתי).

לא מדבר פה על מקרים קיצוניים של אנשים ללא רישיון או ביטוח - מדבר על הכלל.

 

לקלנועית אני לא יודע מה יש, בטוח שלא הרבה - בנוסף זה כלי איטי שלא מתאים לכביש, שנוהגים עליו בדרך כלל אנשים מבוגרים שאינם כשירים לקבל רישיון נהיגה (ראייה, שמיעה וכו')

 

כן יש פה הבדל גדול.

 

כן.. אך הנקודה שלי, האם אילו אנשים אשר מודעים לחוקים או לא? וכן, תלוי באיזה כביש מדובר- כביש מהיר או עירוני.

בכביש עירוני, אמנם זה מעצבן אך לפעמים אין להם באמת ברירה ואנחנו צריכים להיות סבלניים לגביי זה.

פורסם

יסלחו לי כל הבעלבתים שרכשו או ירשו את הכביש מי השד יודע מי, אבל הכביש לא רק של המכוניות.



 

בטח בעיר וכפליים ליד בתי ספר, קופ"ח, בתוך שכונה צפופה, הרכב הוא זה שצריך להתחשב בכל השאר. אני משוכנע שכמעט כל מי שבוחר לנהוג בקלנועית לא עושה זאת משיקולי נוחות כי אם מכורח. הגבל את עצמך ל כ 100 מטר הליכה בין הפסקה להפסקה + תחבורה ציבורית, ונסה להיגע לקופ"ח. אתה יודע למה הם לא על המדרכה, כי העירייה שותלת עמודי חשמל עצים ותמרורים כך שלא נשאר מקום לעבור. כי כניסות ויציאות מחנייה (של מכוניות) לא מאפשרות מעבר של קלנועית.

הוא הדין גם לגבי אופניים - לא ניתן פרקטית לנסוע על גבי המדרכה.

צמתי בארץ בנויות לאפשר לנהגי המכוניות לעבור דבר ראשון. הולכי רגל שצריכים לעבור צומת באלכסון בד"כ יעמדו ב 4 רמזורים אדומים בדרך. אם יש עגלה של תינוק זה בכלל סיוט כי אין מקום על איי התנועה לכל העגלה.

הנוהג ברכב נהנה מהכי הרבה יתרונות על הכביש: הוא הכי מוגן, הכי מהיר, הכי משכיל בכל הנוגע לנהיגה, ולרוב גם בריא יותר ובעל שיקול דעת טוב יותר מהנוסע בקלעית או הילד על הקורקינט.

 

לכן - על תעקוף קלנועית ב 65 קמ"ש וגם לא ב60 אפילו שרשמית מותר לך. תרבות מוטורית מכיר? זה קודם כל תרבות! אח"כ מוטורית.

 

אתה צודק, גם הרבה פעמים מכוניות חונות על המדרכה, ממש כך. כאשר קלנועית/ רוכב אופניים (זה קורה לי הרבה יותר) מפריע לי בנהיגה אני כועסת אך אין מה לעשות.

אנו צריכים תמיד להפעיל שיקול דעת ולהיות זהירים בכביש, לא פעם נסעתי לפני נהג מכונית שנסע על 50 בכביש מהיר, זה גם מטרד ואף לא חוקי, למרות זאת אני צריכה להתאים את אופן הנהיגה שלי לסיטואציה, תמיד.

פורסם
כמו כן רוכבי האופניים. תעיפו את עצמכם על המדרכה כבר!

נוסעים לי באמצע הכביש, או בצד הכביש שאני נאלץ לנסוע בנתיב הנגדי כי אין מספיק מקום לנסוע.

לא אכפת לי שאתם צריכים לעלות על המדרכה, לרדת ואז שוב לעלות, ככה כל הנסיעה, לא אכפת לי!

יש לכם בעיה, לכו ברגל או אל תצאו מהבית בכלל, לא רוצה לעשות תאונה בגללכם.

 

אז אנא מכם, זה מתחיל להימאס אז בצורה קצת גסה, תעיפו את עצמכם למדרכה.

 

מסכים איתך ב1000% רוכבי האופניים נמאסתם ועוד אחרי זה מאשימים את הנהגים כשרוכב אופניים נדרס

 

ולגבי הקולנועיות יצא לי פעמיים ליראות מישהו נוסע על דבר כזה מחוץ לעיר שזה בכלל נוראי אחד בירידות של טבריה (WTF?)

69camerosig.jpg
פורסם

לי מפריעים: המשאיות, האוטובסים, המוניות, הנהגים הצעירים, הנהגים הזקנים וכל הנהגים ששם הפרטי לא מתחיל באות ר'.

אם נעיף את כולם מהכביש, איזה כיף יהיה לי...

 

על מנת שיהיה ברור, כל הקטע הראשון נכתב בבדיחות הדעת.

על הכביש רשאי לנסוע כל מי שהרשות החליטה שהוא רשאי, אם לא נראה לי כלי הרכב שעליו מישהו נוהג (אופנים, גלשן ממונע וכיוב'), צבע העור של הנהג (שחור, לבן, אדום, צהוב), מין הנהג (זכר, נקבה, בבון מצוי).

הבעיה היא שלי בלבד ולא של אף אחד אחר, הכביש שייך לכולם כמו האוויר (המזוהם) שאנו נושמים.

פורסם
לי מפריעים: המשאיות, האוטובסים, המוניות, הנהגים הצעירים, הנהגים הזקנים וכל הנהגים ששם הפרטי לא מתחיל באות ר'.

אם נעיף את כולם מהכביש, איזה כיף יהיה לי...

 

על מנת שיהיה ברור, כל הקטע הראשון נכתב בבדיחות הדעת.

על הכביש רשאי לנסוע כל מי שהרשות החליטה שהוא רשאי, אם לא נראה לי כלי הרכב שעליו מישהו נוהג (אופנים, גלשן ממונע וכיוב'), צבע העור של הנהג (שחור, לבן, אדום, צהוב), מין הנהג (זכר, נקבה, בבון מצוי).

הבעיה היא שלי בלבד ולא של אף אחד אחר, הכביש שייך לכולם כמו האוויר (המזוהם) שאנו נושמים.

 

נראה כאילו כל ההודעה נכתבה בבדיחות הדעת.

 

זה אומר, לפי מה שאתה כותב - שגם הולכי רגל ואנשים שרצים יכולים להיות על הכביש, כי זו בערך מהירות של קלנועית (מהירות ריצה של בנאדם).

 

אני טוען שבהעדר חוק - כן, כולם יכולים להיות, מה לעשות?

 

האם זה חכם? האם זה נכון? ממש לא.

כביש מיועד לדברים מסוימים, כמו שמדרכה מיועדת לדברים מסוימים.

אני לא רואה רכב, אופנוע או כלי תחבורה אחר נוסע על מדרכה, וכך גם ההפך - אני לא רואה מצב בו אופניים נוסעים באמצע הכביש, או קלנועית נוסעת באמצע הכביש, חוסמת נתיב שלם ולא יכולה לעמוד בתנאי הדרך.

 

אתה יכול להסכים ואתה יכול שלא, אבל היגיון אין בזה - ואם כן, אשמח שתגיד לי מה ההיגיון שכלי כזה יעלה על כביש בו יש תנועה.

דרך אגב - מישהו אמר "להעיף את כולם" ??

התלוננתי על קלנועיות - ואפשר להוסיף לזה גם אופניים - וסלח לי, אבל זה ממש לא "כולם".

פורסם

יונתן, דברי לא נכתבו דווקא אליך, הם נכתבו באופן כללי לגבי דברים שנאמרו בשרשור.

 

היכן כתבתי שהולכי רגל רשאים ללכת או לרוץ על הכביש?

 

לגבי קולנועית אני מסכים שלא ייתכן שינהג אדם בכלי רכב כל שהוא מבלי ידיעה מינמילית של חוקי התנועה, וכבר קרה לי שהפתיע אותי נהג קולנעית שכזה שבא מולי נגד כיוון התנועה.

 

לגבי אופניים, המחוקק קבע שהם חייבים לנסוע על הכביש, לכן שם מקומם. אף אחד לא יכול לגרש אותם משם.

 

צריך לגלוש בפורמים השונים על מנת לראות איך בהתאם להתמקצעות הפורום יש "שנאה" כלפי אחרים.

בפורם שלנו נהגי הרכב הפרטי שונאים את האופנועיסטים, רוכבי האופנועים שונאים את נהגי הרכב הפרטי, אך כולם שונאים את רוכבי האופניים.

בפורום האופנים, השטיחונים שונאים את הכבישונים, הכבישונים שונאים את השטיחונים, אך כולם שונאים את נהגי הרכבים.

וכל הלאה, והלאה... ולזאת הייתה כוונתי.

פורסם

אגב, אל תשכחו שחלק גדול מדוהרי הקלנועית הם אנשים מבוגרים שנשלל מהם רישיון הנהיגה מטעם רשות הרישוי, והם, כמו אנשים מבוגרים רבים, לא מסוגלים לקבל את העובדה שלעת זקנה חושיהם קהים, ולא חדים כבעבר, וכתוצאה מכך הם עושים הרבה שטויות ועולים על הכביש (עם קלנועיות או אפילו עם רכבים) גם כשאסור להם.

פורסם
אגב, אל תשכחו שחלק גדול מדוהרי הקלנועית הם אנשים מבוגרים שנשלל מהם רישיון הנהיגה מטעם רשות הרישוי, והם, כמו אנשים מבוגרים רבים, לא מסוגלים לקבל את העובדה שלעת זקנה חושיהם קהים, ולא חדים כבעבר, וכתוצאה מכך הם עושים הרבה שטויות ועולים על הכביש (עם קלנועיות או אפילו עם רכבים) גם כשאסור להם.

 

 

יאללה, בוא נחסל אותם ונגמור עניין!

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

פורסם
יונתן, דברי לא נכתבו דווקא אליך, הם נכתבו באופן כללי לגבי דברים שנאמרו בשרשור.

 

היכן כתבתי שהולכי רגל רשאים ללכת או לרוץ על הכביש?

 

לגבי קולנועית אני מסכים שלא ייתכן שינהג אדם בכלי רכב כל שהוא מבלי ידיעה מינמילית של חוקי התנועה, וכבר קרה לי שהפתיע אותי נהג קולנעית שכזה שבא מולי נגד כיוון התנועה.

 

לגבי אופניים, המחוקק קבע שהם חייבים לנסוע על הכביש, לכן שם מקומם. אף אחד לא יכול לגרש אותם משם.

 

צריך לגלוש בפורמים השונים על מנת לראות איך בהתאם להתמקצעות הפורום יש "שנאה" כלפי אחרים.

בפורם שלנו נהגי הרכב הפרטי שונאים את האופנועיסטים, רוכבי האופנועים שונאים את נהגי הרכב הפרטי, אך כולם שונאים את רוכבי האופניים.

בפורום האופנים, השטיחונים שונאים את הכבישונים, הכבישונים שונאים את השטיחונים, אך כולם שונאים את נהגי הרכבים.

וכל הלאה, והלאה... ולזאת הייתה כוונתי.

 

אני יודע שהם לא דווקא אליי :-D

ולא כתבת - אני פשוט רשמתי שמהירות קלנועית שווה למהירות ריצה של בנאדם, וכמו שלא הגיוני שעכשיו אנשים יתחילו לרוץ על הכביש, ככה לא הגיוני שקלנועית תסע על הכביש.

לגבי אופניים - מסכים שהמחוקק קבע - אבל משרד התחבורה צריך לבטל את הדבר הזה. זה אסון.

אני לא מדבר על כבישים עם שוליים, שזה עוד מתקבל על הדעת. אני מדבר על כבישים ללא שוליים, מה שאומר שרוכב אופניים ממש על הכביש עצמו.

 

ברור לי שאין 100%, גם רוכב אופנוע יכול לעשות טעויות כמו שנהג ברכב.

אבל קלנועיות ואופניים מראש נועדו להיכשלות - כי אין להם שום פרמטרים לפתיחה. לאופנוע חייבים קסדה, ביטוח, רישיון וכו' לאופניים וקלנועית לא.

 

זה מצחיק (מעציב) שבאותו כביש, אותו אספלט נוהגים אנשים שמותר להם הכל, ואנשים שכפופים לחוק.

כביש זה כביש, איך שלא תהפוך אותו, הוא מסוכן, ומסכן - ולכן כל מי שנוהג עליו צריך להיות כפוף תחת אותו חוק.

ושאני אומר, מותר הכל, אני מתכוון לזה - מהרמה הבריאותית שלא כשירה ועד להסתכל על התמרורים ולא להבין מה הם אומרים - כי אף אחד לא בדק האם נהג קלנועית או רוכב האופניים יותר מה הם אומרים.

 

אגב, אל תשכחו שחלק גדול מדוהרי הקלנועית הם אנשים מבוגרים שנשלל מהם רישיון הנהיגה מטעם רשות הרישוי, והם, כמו אנשים מבוגרים רבים, לא מסוגלים לקבל את העובדה שלעת זקנה חושיהם קהים, ולא חדים כבעבר, וכתוצאה מכך הם עושים הרבה שטויות ועולים על הכביש (עם קלנועיות או אפילו עם רכבים) גם כשאסור להם.

 

אכן כך! על זה בידיוק אני מדבר.

ובחסות החוק, כי אין חוק (כנראה), אז מצאו שיטה, נקנתה קלנועית (עוד מעט גם קורקינט) ונסע על הכביש בכיף. לא צריך שיעורי נהיגה, כשירות רפואית, טסט, ביטוח..

פורסם
לא רק של מכוניות.

של כל כלי התחבורה שיכולים להיות על כביש.

בוא נסכים כי קלנועית, אם כל הרצון הטוב, לא יכולה להיות על הכביש:

1. אין חובת ביטוח.

2. אין חובת קסדה - כמו בכלי דו גלגלי.

3. אין הגנה כלשהי בקלנועית.

4. מהירות נמוכה מאוד מהמותר.

5. שום בדיקות רפואיות.

6. שום הכשרה לנהיגה על כביש! - טסט, תאוריה, חוקי דרך.

7. שום חוק תנועה - אם ידבר בטלפון, אני בספק אם מישהו יעצור אותו.

8. אין שום אישור תקינות של משרד התחבורה (טסט לרכב?) - מחר הדבר הזה יכול להיות קטלני על כביש, כמו סוללה חלשה (סתם דוגמא).

 

אריאל - אתה מדבר על ענייני נוחות, אני מדבר פה על עניין של חיים או מוות, על בטיחות, על אנשים שנמצאים על הכביש בלי שום אישור על כך, בלי שום בדיקה רפואית, מבלי לדעת האם הוא מכיר או לא מכיר תמרור כזה או אחר - אני מדבר על חיים או מוות, לא על נוחות

ולכן עליך כנהג \ רוכב להזהר מפניהם. צפה שקלנועית לא תראה אותך, לא תאותת ולא תתן זכות קדימה. אף אחד לא מעדיף להיות אם קלנועית על הכביש, זו בד"כ תוצאה של נסיבות חיים לא משהו. אם קצת (ממש קצת) התחשבות אין בעייה לעקוף אותם בבתחה, גם אם זה עורך 10 -20 שניות יותר.

להגיד שקלנועית זה לנוחות זה בערך כמו לטעון שקטטר זה לאנשים שמתעצלים ללכת לשרותים, או כסא גלגלים זה לאלו שלא אוהבים ללכת.

הסייג היחיד הוא שזה באמת לא תחליף לאוטו כי אם תחליף לרגליים ולכן אין זה נכון לאפשר להם לעלות על כבישים בין עירוניים מהירים.

ולכל מי ששולח את כולם למדרכה, איפה אתם גרים? אני יעבור לשם. בשכונה שלי המדכה חסומה כל 10-20 מטר בזבל פחים עצים עמודי חשמל רכבים אופנעים בורות ועוד אין סוף מפגעים, כך שאפשר רק ללכת עליה אבל בטח לא לסוע.

פורסם

הסייג היחיד הוא שזה באמת לא תחליף לאוטו כי אם תחליף לרגליים

 

גם ההולכים על הרגליים לא אמורים לעשות זאת על בכביש.

יש לטפל בגורמים החוסמים מדרכות בחומרה - אבל זו אינה הצדקה להתנהגות מסוכנת מצד נוסעי הקלנועיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

generally speaking,

כבישי ארצנו מלאים בשלל נהגים וכלי רכב. אין זה הוגן להצביע דווקא על נהגי הקלנועיות כסיבה לתחלואי התעבורה.

כל עוד הוא בנתיב שלו יש לו זכות בדיוק כמוך על הכביש.

ואם מדובר בנהג אידיוט ועושה רושם שהוא כזה - אין זה תפקידך להעיר לו ברמזור... הסיכון בלהעיר לאחרים על נהיגתם לא שווה את התועלת שבזה. לספור עד עשר ולהתעלם.

אני רק אומר את זה מתוך כנות והתחשבות בסביבה.

 

עכשיו, במאמר מוסגר, מתאור המהלך כולו ובעיקר את האיתותים והמבטים במראות... כמעט שכחנו לציין להזיז את הראש ולהסתכל לצד... הרי זאת בדיוק הטעות של נהג הקלנועית(!!), אז אם אתה רוצה ללמוד מזה לקח, תרגיש חופשי.

 

מעברי נתיבים - באופן כללי - צריכים להעשות תוך תכנון מראש.. נכון שפה הופתעת ע"י נהג הקלנועית אבל לפעמים עדיף להתנגש מקדימה מאשר לעבור נתיב במהירות בלי להסתכל.. ואני לא אומר שזה מה שעשית.

 

בתקווה כי פעם הבאה לא תיהיה מופתע.

פורסם
ולכן עליך כנהג \ רוכב להזהר מפניהם. צפה שקלנועית לא תראה אותך, לא תאותת ולא תתן זכות קדימה. אף אחד לא מעדיף להיות אם קלנועית על הכביש, זו בד"כ תוצאה של נסיבות חיים לא משהו. אם קצת (ממש קצת) התחשבות אין בעייה לעקוף אותם בבתחה, גם אם זה עורך 10 -20 שניות יותר.

להגיד שקלנועית זה לנוחות זה בערך כמו לטעון שקטטר זה לאנשים שמתעצלים ללכת לשרותים, או כסא גלגלים זה לאלו שלא אוהבים ללכת.

הסייג היחיד הוא שזה באמת לא תחליף לאוטו כי אם תחליף לרגליים ולכן אין זה נכון לאפשר להם לעלות על כבישים בין עירוניים מהירים.

ולכל מי ששולח את כולם למדרכה, איפה אתם גרים? אני יעבור לשם. בשכונה שלי המדכה חסומה כל 10-20 מטר בזבל פחים עצים עמודי חשמל רכבים אופנעים בורות ועוד אין סוף מפגעים, כך שאפשר רק ללכת עליה אבל בטח לא לסוע.

 

 

הייתי רוצה לקרוא את תגובתך ביום בו אנשים יחליפו את רכבם לקלנועית, וינועו כמו כולם על הכבישים.

אולי אז תנסה לנהוג ותראה שהם לא בידיוק מתאימים שלם :-D

הינך מבין את העיקר, והעיקר אינו 10-20 שניות, וגם לא 5 דקות, אני בנאדם סבלני.

לא התלוננתי (וקרא שוב את כל השרשור) על הזמן. על הכביש יש לי זמן ללא הגבלה, שם צריך להיות זהיר והזמן לא משנה.

 

הבעיה הייתה אחרת - הבעיה הייתה כלי תחבורה שעולה לכביש, ואינו יכול **בשום פרמטר** לנוע בו.

כשאני אומר שום פרמטר, אני מתכוון לכך - ורשמתי את הנקודות למעלה.

אני לא מדבר פה על זמן. אני מדבר על שלל חוקים אשר חלים על עליי ועליך בתור נהגים שעולים לכביש. כמו שלא תיתן לילד בן 11 לעלות על כביש (ואתה לא תיתן, נכון?) כך לא תיתן לאדם מבוגר שאינו כשיר לעלות על הכביש.

שיקול הדעת של שניהם מוטל בספק, רמת הידע בתמרורים ובחוקי התנועה - גם.

 

כן תנהג בזהירות אם תראה כאלה בכביש (למרות שאין היגיון שיהיו שם) - וכך גם אני נהגתי 8)

אבל השרשור לא נועד כדי לעשות "נו נו נו" לאותו נהג קלנועית ספציפי, אלה לעלות את הסוגיה המוזרה הזאת בכבישי ארצנו.

פורסם
ולכן עליך כנהג \ רוכב להזהר מפניהם. צפה שקלנועית לא תראה אותך, לא תאותת ולא תתן זכות קדימה. אף אחד לא מעדיף להיות אם קלנועית על הכביש, זו בד"כ תוצאה של נסיבות חיים לא משהו. אם קצת (ממש קצת) התחשבות אין בעייה לעקוף אותם בבתחה, גם אם זה עורך 10 -20 שניות יותר.

להגיד שקלנועית זה לנוחות זה בערך כמו לטעון שקטטר זה לאנשים שמתעצלים ללכת לשרותים, או כסא גלגלים זה לאלו שלא אוהבים ללכת.

הסייג היחיד הוא שזה באמת לא תחליף לאוטו כי אם תחליף לרגליים ולכן אין זה נכון לאפשר להם לעלות על כבישים בין עירוניים מהירים.

ולכל מי ששולח את כולם למדרכה, איפה אתם גרים? אני יעבור לשם. בשכונה שלי המדכה חסומה כל 10-20 מטר בזבל פחים עצים עמודי חשמל רכבים אופנעים בורות ועוד אין סוף מפגעים, כך שאפשר רק ללכת עליה אבל בטח לא לסוע.

 

מסכימה איתך לגמרי, זה לוקח בדיוק כמה שניות לעקוף את אותה קלנועית. חוץ מזה, אולי זה אפילו חשוב לנו כנהגים, כי זה יעזור לנו להיות ערניים יותר בנסיעה, לדעת שהכביש הוא לא שלנו ויש עוד אנשים..במהירויות שונות...


×
×
  • תוכן חדש...