אתה צודק, גם הרבה פעמים מכוניות חונות על המדרכה, ממש כך. כאשר קלנועית/ רוכב אופניים (זה קורה לי הרבה יותר) מפריע לי בנהיגה אני כועסת אך אין מה לעשות.
אנו צריכים תמיד להפעיל שיקול דעת ולהיות זהירים בכביש, לא פעם נסעתי לפני נהג מכונית שנסע על 50 בכביש מהיר, זה גם מטרד ואף לא חוקי, למרות זאת אני צריכה להתאים את אופן הנהיגה שלי לסיטואציה, תמיד.