Jump to content

SHIRAN44

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SHIRAN44

  1. באמת אין כל כך הרבה קלנועיות על הכביש.. הנקודה היא ואני עונה כבר לכל הנושא של השרשור הזה, שאין להם ברירה לנהגי הקלנועיות הם רוצים להיות ניידים גם בגיל הזה וגם הרי כולנו נרצה שיתאפשר לנו להיות ניידים בגיל הזה.. יש הרבה יותר אופניים על הכביש, יש הרבה יותר אנשים שעולים שיכורים על הכביש, אז בואו נעזוב לעת עתה את הקלנועיות ולסיום ציני, מפני שיבה תקום.. ומנהיגת שיבה תאט... משחק מילים לא מוצלח במיוחד
  2. אתה צודק (למרות שמעולם לא ראיתי את הקלנועיות בנתיב של כביש מהיר אולי בשוליי הכביש)
  3. לפגוע בקלנועית חלילה, זה יכול להיות גם בתוך העיר... בכל אופן אני חושבת שה"אמבוש" שאתם עושים על קלנועיות הוא לא הוגן (אני יודעת שזה נובע ממקום טוב, כן?) אין מה לעשות גם בגיל 70-80 רוצים להיות ניידים. במקום להוריד אותם מהכביש אנחנו צריכים ללמוד לנהוג לאט יותר ובסבלנות
  4. מסכימה איתך לגמרי, זה לוקח בדיוק כמה שניות לעקוף את אותה קלנועית. חוץ מזה, אולי זה אפילו חשוב לנו כנהגים, כי זה יעזור לנו להיות ערניים יותר בנסיעה, לדעת שהכביש הוא לא שלנו ויש עוד אנשים..במהירויות שונות...
  5. אתה צודק, גם הרבה פעמים מכוניות חונות על המדרכה, ממש כך. כאשר קלנועית/ רוכב אופניים (זה קורה לי הרבה יותר) מפריע לי בנהיגה אני כועסת אך אין מה לעשות. אנו צריכים תמיד להפעיל שיקול דעת ולהיות זהירים בכביש, לא פעם נסעתי לפני נהג מכונית שנסע על 50 בכביש מהיר, זה גם מטרד ואף לא חוקי, למרות זאת אני צריכה להתאים את אופן הנהיגה שלי לסיטואציה, תמיד.
  6. אינני חושבת שזו תופעה כלומר, לא קרה לך שהתעצבנת על נהג אופנוע או אוטובוס שחתך אותך? יכול להיות שאותו אדם באמת לא כשיר לנהיגה אבל יכול להיות שהוא פשוט טעה.. זה גם לצערנו קורה בכביש... סקרנת אותי לדעת מהם החוקים לנהיגה בקלנועית....הולכת לבדוק
×
×
  • תוכן חדש...