Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד היום כשהייתי מכבה את המנוע הרדיו היה נכבה גם כן. פתאום הוא מסרב להכבות וממשיך לעבוד כל הזמן.

מה כבר אפשר לעשות? אני חייב לפעול מיד אחרת אני לא אוכל להתניע את האוטו מחר בבוקר.

מדובר ביונדאי אקסנט מודל 2000

פורסם

זה דבר שלא יכול להשתנות ביום,פשוט חיברו אותו לא נכון.

יש פלוס אחרי סוויצ' ופלוס קבוע,צריך לחבר אותו לפלוס אחרי סוויצ',כשאתה מוציא מפתח הרדיו מפסיק לקבל מתח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תבחר:

ניתוק הקונקטורים השחורים מהמערכת מאחור.

הוצאת הפיוז האדום שיושב שם ליד הקונקטורים.

ניתוק החוט הצהוב.

ניתוק החוט השחור.

 

אני אישית הייתי מנתק את הקונקטורים עצמם, יש שם 2 כאלה שיוצאים בלחיצה על הקליפס שלהם בצד כי יכול להיות שהמערכת עצמה נידפקה ויש בעיה פנימית אצלה והחוטים והחיווט בסדר גמור.

פורסם

אני לא מבין על סמך מה אתם קובעים שהמערכת מסוכנת.

אבל נניח ואני אוציא כסף על מערכת+רמקולים:

כמה זה יעלה פחות או יותר?

איך אני יכול לדעת שמדובר במשהו איכותי?

אני יכול לקנות ולהרכיב לבד? כי אני רואה שההתקנה היא בעצם חיבור פלאג, קונקטורים ופיוז.

זה מסובך להעביר לרכב עתידי?

פורסם

לא מסובך אם אתה עוקב אחרי התרשים שאתה מקבל עם המערכת החדשה. צבעי החוטים בדרך כלל זה אוניברסאלי. לא מורכב במיוחד. עשיתי זאת לא מעט פעמים.

×
×
  • תוכן חדש...