Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על קסנטיה 95 יד 5 260000 ק'מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מטופלת , ידנית , מנוע 1.8 , מוכר רוצה 24 אבל גמיש , הגדם הוא גדם מויחד , עם כרית אוויר , חלון גג , בקרת אקלים

 

לדברי מוכר הרכב מטופל באהבה ושנה אצלו , צריכת דלק 12 ש''מ לליטר , מוכר עקב מעבר לדיזל

 

אני יודע שהרכב הוא מאוד נוח ונותן תמורה טובה לכסף .

 

השאלה מה קורה בתחזוקה וחלפים , ומה לגבי הרכב הספציפי הזה ? כדאי לחפש קסנטיה עם פחות קילומטרז' ויד נמוכה ?

פורסם
מטופלת , ידנית , מנוע 1.8 , מוכר רוצה 24 אבל גמיש , הגדם הוא גדם מויחד , עם כרית אוויר , חלון גג , בקרת אקלים

 

לדברי מוכר הרכב מטופל באהבה ושנה אצלו , צריכת דלק 12 ש''מ לליטר , מוכר עקב מעבר לדיזל

 

אני יודע שהרכב הוא מאוד נוח ונותן תמורה טובה לכסף .

 

השאלה מה קורה בתחזוקה וחלפים , ומה לגבי הרכב הספציפי הזה ? כדאי לחפש קסנטיה עם פחות קילומטרז' ויד נמוכה ?

המלצתי להתרחק מהסיבות הבאות:

יקר באחזקה בעיקר בגלל מערכת ההידרו.

יחייב טיפול במוסכי הרשת בלבד - מחיר גבוהה

איכות חומרים והרכבה בינונית - קרי שרידות חלשה לאורך זמן

סחירות גרועה כרכב משומש

למעט סעיף הנוחות וההתנהגות שעומדים לזכותו כל היתר עומדים לחובתו.

 

בתור רכב בן 10 שנים הוא מומלץ למחפשי צרות וחובבי הוצאות בלבד.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
מטופלת , ידנית , מנוע 1.8 , מוכר רוצה 24 אבל גמיש , הגדם הוא גדם מויחד , עם כרית אוויר , חלון גג , בקרת אקלים

 

לדברי מוכר הרכב מטופל באהבה ושנה אצלו , צריכת דלק 12 ש''מ לליטר , מוכר עקב מעבר לדיזל

 

אני יודע שהרכב הוא מאוד נוח ונותן תמורה טובה לכסף .

 

השאלה מה קורה בתחזוקה וחלפים , ומה לגבי הרכב הספציפי הזה ? כדאי לחפש קסנטיה עם פחות קילומטרז' ויד נמוכה ?

מה המחירון וכמה בדיוק הוא רוצה ?

בעיקרון, אם אתה לא גUרU של האוטו הזה, תתייחס בכובד ראש למה שעופר רשם מעליי (תכלס כבר עדיף לך לקחת ZX 1.8 ידנית - ויש כאלה - מאשר זה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מצאתי עוד קסנטיה עם נתונים הרבה יותר טובים , אז למה לא ?

 

למה לא קסנטיה 94 , ידני , מנוע 2000 , יד ראשונה , תרם בדקתי טיפולים אבל דדברי מוכר מטופל

אז למה לא ?

למה 20000 צריך לשלם עבור אונו או איזה פיאסטה ?

אז למה לא קסנטיה ?

 

מה עם טיפולים ( חוץ ממערכת הידרו -תוספת של עוד 1500 ש''ח - כל שאר הטיפולים הם בעלות הממוצעת ) וצריכת דלק ( רוב הנסיעות חיפה נתניה ת''א - כביש מהיר ) ?

פורסם
מצאתי עוד קסנטיה עם נתונים הרבה יותר טובים , אז למה לא ?

 

למה לא קסנטיה 94 , ידני , מנוע 2000 , יד ראשונה , תרם בדקתי טיפולים אבל דדברי מוכר מטופל

אז למה לא ?

למה 20000 צריך לשלם עבור אונו או איזה פיאסטה ?

אז למה לא קסנטיה ?

 

מה עם טיפולים ( חוץ ממערכת הידרו -תוספת של עוד 1500 ש''ח - כל שאר הטיפולים הם בעלות הממוצעת ) וצריכת דלק ( רוב הנסיעות חיפה נתניה ת''א - כביש מהיר ) ?

אם אתה מחפש תמורה לכסף, אז לפחות תעשה השוואה נכונה.

אונו או פיאסטה מאותו השנתון עולות כמחצית המחיר שאתה משלם על הרכב הזה - ועדיין לא ענית לי על השאלה ששאלתי, כמה האוטו במחירון וכמה הוא דורש ?

 

אם אתה נעול על הקסנטיה אז לפחות תגיד ע"מ שלא ננהל פה שיח חרשים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היי איציק , תודה על התגובה

 

כדי לחדד את הדברים אני כבר לא מדבר על קסנטיה יד 5 שפרסמתי לפני ,

 

אלא על קסנטיה

שנת 94 , ידני , מנוע 2000 , יד ראשונה , תרם בדקתי טיפולים אבל לדברי מוכר רכב מטופל ,

הרכב עבר 138000 ( את זה אבדוק בספר טיפולים ) , abs ,חלונות חשמל , מגנזיום

המוכר רוצה 20 , מחירון 22 , וזה רק בטלפון , אני בטוח שאפשרי להוריד עוד ( בגלל הסחירות )

 

מה אני מחפש : אני מחפש תמורה לכסף , צריכת דלק סבירה , נוחות , בטיחות , אמינות כמובן .

בגדול תקציב שלי עד 50000 ש''ח , מאוד רציתי מגאן קופה , אבל קשה למצוא שמורה

בנוסף גם אני מאוד לא רוצה לשלם ירידת ערך של רכבים חדשים .

 

חשבתי על הרבה רכבים ופתאום ראיתי קסנטיה למכירה , אז חשבתי למה לא ? למה צריך סופר מיני צפופה כאשר בכלום כסף אפשר לקבל מכונית מנהלים מפנקת ?

 

אני חושב שקסנטיה , במקרה והיא מטופלת , תתן לי את כל הדרישות שלי , וגם תהיה אמינה

ותהיה רכב לא סתמי . לגבי צריכת דלק מנוע 2000 גיר ידני לדעתי לא תחרוג מ-12 ק''מ לליטר

( יש לי עכשיו ax שנת 89 - 0 תקלות ב13 חודשים , עשיתי איתה כבר 22000 ק''מ ב-13 חודשים - קניתי אותה ב 4000 ש''ח ) - לax צריכת דלק דומה

 

טיפולים : עד כמה שקראתי בפורום ( לאחר חיפוש ) עלויות סבירות אולי קצת מעל הממוצע בגלל מערכת הידרו .

 

איפה אני טועה או אולי פספסתי משהו ?

פורסם
היי איציק , תודה על התגובה

 

כדי לחדד את הדברים אני כבר לא מדבר על קסנטיה יד 5 שפרסמתי לפני ,

 

אלא על קסנטיה

שנת 94 , ידני , מנוע 2000 , יד ראשונה , תרם בדקתי טיפולים אבל לדברי מוכר רכב מטופל ,

הרכב עבר 138000 ( את זה אבדוק בספר טיפולים ) , abs ,חלונות חשמל , מגנזיום

המוכר רוצה 20 , מחירון 22 , וזה רק בטלפון , אני בטוח שאפשרי להוריד עוד ( בגלל הסחירות )

 

מה אני מחפש : אני מחפש תמורה לכסף , צריכת דלק סבירה , נוחות , בטיחות , אמינות כמובן .

בגדול תקציב שלי עד 50000 ש''ח , מאוד רציתי מגאן קופה , אבל קשה למצוא שמורה

בנוסף גם אני מאוד לא רוצה לשלם ירידת ערך של רכבים חדשים .

 

חשבתי על הרבה רכבים ופתאום ראיתי קסנטיה למכירה , אז חשבתי למה לא ? למה צריך סופר מיני צפופה כאשר בכלום כסף אפשר לקבל מכונית מנהלים מפנקת ?

 

אני חושב שקסנטיה , במקרה והיא מטופלת , תתן לי את כל הדרישות שלי , וגם תהיה אמינה

ותהיה רכב לא סתמי . לגבי צריכת דלק מנוע 2000 גיר ידני לדעתי לא תחרוג מ-12 ק''מ לליטר

( יש לי עכשיו ax שנת 89 - 0 תקלות ב13 חודשים , עשיתי איתה כבר 22000 ק''מ ב-13 חודשים - קניתי אותה ב 4000 ש''ח ) - לax צריכת דלק דומה

 

טיפולים : עד כמה שקראתי בפורום ( לאחר חיפוש ) עלויות סבירות אולי קצת מעל הממוצע בגלל מערכת הידרו .

 

איפה אני טועה או אולי פספסתי משהו ?

אחלה, אני מקווה שאתה באמת יודע מה אתה רוצה כמו שאתה כותב :-)

רק דבר אחד נוסף חשוב: אל תצפה לתצרוכת דלק של 12-13 קמ לליטר ממנוע 2 ליטר, בטח שלא ממכונית בת 10.

צפה למשהו באיזור ה 8-9 בעיר ו 12 במקרה הטוב מחוץ לעיר. ה AX הרבה יותר חסכונית מזה - אל תשווה בכלל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היי איציק , תודה על התגובה

 

אתה בטוח שצריכת דלק ככך גבוהה ?? :shock: זה

גיר ידני ( למרות שזה 2000 ) , 8-9 ק''מ זה הרבה מאוד ואני נוסע די הרבה !

זה ממש מתקרב לסופה שהייתה לי בצבא !

 

חוץ מקסנטיה , על איזה רכבים אתה יכול להמליץ ?

אני מאוד רוצה מגאן קופה אבל ממש קשה למצוא אחד שמורה

פורסם
היי איציק , תודה על התגובה

 

אתה בטוח שצריכת דלק ככך גבוהה ?? :shock: זה

גיר ידני ( למרות שזה 2000 ) , 8-9 ק''מ זה הרבה מאוד ואני נוסע די הרבה !

זה ממש מתקרב לסופה שהייתה לי בצבא !

 

חוץ מקסנטיה , על איזה רכבים אתה יכול להמליץ ?

אני מאוד רוצה מגאן קופה אבל ממש קשה למצוא אחד שמורה

דיי בטוח, זו תצרוכת הדלק שמאפיינת את רוב מנועי ה 2 ליטר מאותה התקופה (גם הוולקן 2 ליטר מתאפיינת בתצרוכת דומה - והיא קלה מאוד).

 

תהיה בטוח שאם מדובר במכונית אוטומטית ישנה יחסית, אל תצפה לתצרוכת דלק טובה מ 8-9 קמ לליטר בעיר (אלא אם מדובר במנוע 1300-1400, אבל הביצועים עלובים בהתאם).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני אחרוג ממנהגי, והפעם אהיה זה שמשיב פה בפורום.

 

היתה למשפחה שלי קסנטיה מודל 95 1.8 ליטר אוטומטית במשך 5 שנים. תוכל לקרוא עליה בלינק הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=42523

 

האוטו מאוד נוח ומפנק, ביצועים טובים, שקט מאוד, אתה לא מרגיש את הכביש.

 

א-ב-ל:

 

האוטו שותה הרבה דלק, והדבר הכי חמור: מאוד לא אמין. תוכל לקרוא על התלאות שעברנו איתו בלינק שלעיל. הרבה קילקולים, וכל קילקול זה אלפי שקלים. וכל זה היה כשהאוטו היה בן 5, אני לא רוצה אפילו לדמיין למה אתה תיכנס אם תקנה אוטו בן 10.

 

למען ההגינות, יש לציין כי לחבר טוב שלי יש קסנטיה זהה מודל 96, והאוטו לא עושה לו שום בעיות.

 

בהצלחה.

פורסם
אני אחרוג ממנהגי, והפעם אהיה זה שמשיב פה בפורום.

 

היתה למשפחה שלי קסנטיה מודל 95 1.8 ליטר אוטומטית במשך 5 שנים. תוכל לקרוא עליה בלינק הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=42523

 

האוטו מאוד נוח ומפנק, ביצועים טובים, שקט מאוד, אתה לא מרגיש את הכביש.

 

א-ב-ל:

 

האוטו שותה הרבה דלק, והדבר הכי חמור: מאוד לא אמין. תוכל לקרוא על התלאות שעברנו איתו בלינק שלעיל. הרבה קילקולים, וכל קילקול זה אלפי שקלים. וכל זה היה כשהאוטו היה בן 5, אני לא רוצה אפילו לדמיין למה אתה תיכנס אם תקנה אוטו בן 10.

 

למען ההגינות, יש לציין כי לחבר טוב שלי יש קסנטיה זהה מודל 96, והאוטו לא עושה לו שום בעיות.

 

בהצלחה.

אל תדאג......השם שלו רשום בלובינסקי.....יגיעו אליו.....סמוך עלי.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אני אחרוג ממנהגי, והפעם אהיה זה שמשיב פה בפורום.

 

היתה למשפחה שלי קסנטיה מודל 95 1.8 ליטר אוטומטית במשך 5 שנים. תוכל לקרוא עליה בלינק הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=42523

 

האוטו מאוד נוח ומפנק, ביצועים טובים, שקט מאוד, אתה לא מרגיש את הכביש.

 

א-ב-ל:

 

האוטו שותה הרבה דלק, והדבר הכי חמור: מאוד לא אמין. תוכל לקרוא על התלאות שעברנו איתו בלינק שלעיל. הרבה קילקולים, וכל קילקול זה אלפי שקלים. וכל זה היה כשהאוטו היה בן 5, אני לא רוצה אפילו לדמיין למה אתה תיכנס אם תקנה אוטו בן 10.

 

למען ההגינות, יש לציין כי לחבר טוב שלי יש קסנטיה זהה מודל 96, והאוטו לא עושה לו שום בעיות.

 

בהצלחה.

זכור לך נתון מדוייק של צריכת דלק ? איזה דגם של קסנטיה היה לך ? מה נפח מנוע ? ידני או אוטומט ?

פורסם
כל אלה שפוסלים תקסנטיה אתם לא יודעים על מה אתם מדברים! האוטו ממש בונבוניירה היה לאבא שלי 2 כאלה אחת 95 ואחת מ-99. מכונית מאוד מרווחת, נוחה, מאובזרת וחזקה. האוטו לא עשה בעיות בכלל למי שמהרהר! האוטו לא ראה מוסך בכלל, נאדה, גורנישט! שניהם נחטפו במחיר מחירון היום אנו עם c5.

מנסיון שלך עם קסנטיה מה אתה יכול לספר לגבי צריכת דלק ? איזה מנוע היה לך ואיזה גיר ? רוב הנסיעות שלי הם בכביש מהיר , הרכב שאני בודק הוא ידני מנוע 2000

 

מה לגבי תחזוקה ( שוב , מנסיון אישי שלך ) , ומה לגבי חלפים ? יקרים ?

 

איפה היית מטפל , באיזה מוסך ? ( כי לקסנטיה צריך מוסכניק שידע את העבודה )

 

תודה מראש

פורסם
הקסנטיה המדוברת עליה משנת 95 עם מנוע 1800 מספק עם 112 כ"ס הייתה בעלת גיר ידני צריכת דלק כמו בספר בין 12-13 לא עשתה בעיות, לא עשינו איתה תאונה אז אני לא יודע לגבי חלפים אבל תהיה בטוח שהמחירים יהיו סבירים, אבי מטפל תמיד בא.ר.ז גולן שבחצור מוסך מורשה של סיטרואן פיז'ו, היא נמכרה אחרי 4 שנים ב-50 אלף שח ועד היום אני רואה אותה על כבישים (מכרנו אותה לאחד מהאזור שלנו).

אם אתה רוצה מידע לגבי הקסנטיה מ-99 פשוט תגיד אבל אני לא חושב שזה רלוונטי בגלל שהצורה קצת השתנתה והיא הייתה עם מנוע 2 ליטר והחלפים שונים.

 

תודה על התשובה

 

הקסנטיה שאני ראיתי היא ואבדוק מחרתיים

שנת 94 ,גיר ידני , מנוע 2000 , איפה ניתן למצוא מידע לגבי דלק ?

פורסם

אני יוסיף על מה שרשמתי לך בפרטי

 

הרכב שלי משופר ל-200 כ"ס עם טורבו ואני לא נוסע רגוע וזה בלשון המעטה

הרכב הקודם שלי היה ZXוולקן גם משופרת

הצריכת דלק הממוצעת שלי (ואני בודק כל תדלוק) 8.5

אני משער שבבין עירוניות 2.0 רגילה תעשה 12 ק"מ לליטר

למען כולם אני אחזור ואומר שהקסנטיה נחשבת לאחת הסיטרואנים המוצלחות מאז ומעולם ללא שום בעיות מיוחדות כן כולל המערכת ההדראולית!

וכדי לעצור כאן את זרם ההשתלחויות אוסיף ואציין 2 דברים

1.היו בעברי AX-10 (עד היום במשפחה)

GSA

AX-GTI

קסרה 1.6 אוטומט (עד היום במשפחה)

ZX וולקן 2.0

כך שיש ניסיון לא מועט בסיטרואנים!!!

2.הקסנטיה בניגוד לסיטרואנים האחרות שעברו בחיי אינה מקרקשת,נשברת,מתקלקלת

וכך כל בעל קסנטיה שפגשתי ושאלתי(ואני שואל!)

 

עם זאת כמו בכל רכב אני משער שיש פריטים בודדים לא מוצלחים ומהם צריך להזהר.

בהצלחה

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

×
×
  • תוכן חדש...