Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על קסנטיה 95 יד 5 260000 ק'מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למשפחתי יש קסנטיה שנת 95, אצלנו מיומה הראשון. שני ליטר, ידנית.

היא עברה כבר 220 אלף קילומטרים, כולם בנסיעה בין עירונית (לEG, די אם אומר שאת ה307 רכשנו בא.ר.ז גולן, אז כנראה שאנחנו לא רחוקים).

 

מה היתרונות? אתה כבר יודע, אבל אני רק אחדד:

* נוחה להפליא.

* מנוע מוצלח (גמיש, חסכוני, ומה לעשות - גם אמין).

* מרווחת.

* עמידה למדי, אחרי כל הזמן הזה. תא הנוסעים עדיין בחתיכה אחת, ומלבד כמה נוריות שרופות,

היא מחזיקה טוב.

 

מה החסרונות?

* היא קיבלה משהו כמו שני כוכבים בNCAP. כמובן שזה לא הוגן להשוות אותה למכוניות חדשות, שהרי היא הוצגה כבר ב93-94.

* חריקות משונות במרכב.

* אה, זהו.

 

הבעיות מסתכמות בנוריות שלעיל, ובעיה קלה של מנגנון הפתיחה של הבגאז'.

המנוע הזה שימש בעוד מכוניות מלבד הקסנטיה, כך שלא צריך לפחד.

צריכת הדלק, על פי מי שמשלם, עומדת על 1:12. בין עירוני, כמובן. טובה יותר משל 307 שני ליטר ידנית, בתנאי נסיעה זהים.

שים לב שאם לא החליפו "בומבות" (בולמי הזעזועים) היא תהיה נוחה בערך כמו קארטינג - כלומר, שום פעולת ספיגה כלשהי. זה לא סיפור יקר להחליף, כדאי לעשות את זה.

המערכת ההידראולית לא הייתה קטסטרופה כמו בBX, ובסך הכל די אמינה.

 

בסופו של דבר, כנראה שמבחינת אמינות זו לא טויוטה קורולה, אבל אתה מקבל המון אוטו, במעט מאוד כסף, ואם אתה נוסע הרבה - זו עסקה מאוד משתלמת ונעימה.

אני לא בקיא בכל אחת ואחת מהתקלות שהיו באוטו, אבל כנראה שאם משהו רציני היה קורה הייתי שומע על זה - ובסך הכל, הכל בסדר.

 

וודא שאתה מוצא אחת שטופלה על ידי בעלים אוהבים, באופן ביזארי למדי לא חסרים אוהדי סיטרואן שרופים ורבים מהם מצאו דרכם אל הקסנטיה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...