Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני מאוד מתלבט בין קניית סאב 8 או קניית סאב 12 כרגע עומד אצלי סאב 8 ישן הוא מורכב באוטו במקום יעודי עם יציאת רמקול לתוך תא הנוסעים .

הסאב כרגע מזייף רועש וישן מאוד.

 

אני שומע מוזיקה בעוצה בינונית לא מגזים.

 

השאלה מה ההבדל שיהיה נגיד אם אני שם סאב 8 לדוגמא

סאב וופר ‏8 ‏אינטש GTO804 JBL

 

לבין לקנות סאב

סאב וופר ‏12 ‏אינטש GT51204BR JBL

 

כמובן ה 8 יושב על מגש אחורי במקום יעודי ולא תופס מקום בבגאז לעומת ה 12 שצריך תיבה ומקום

פורסם

איך נסביר את זה במשפט?



 

מאוורר גדול עושה יותר רוח.

 

כמות האוויר שסאב 8 אינטש יכול להזיז היא קטנה בהרבה מזו שסאב 12 אינטש יכול להזיז.

 

בכדי להפיק סאונד או אולי אפילו וויברציות בתחום תדר נמוך מ40 הרץ בצורה טובה, חזקה ונקייה אתה צריך לעלות בקוטר הממברנה מעבר ל8 אינטש.

 

סאב וופרים 10 אינטש לרוב ינגנו טוב עד אזור תדר ה30 הרץ כאשר מדובר כמובן, בגבול התחתון.

 

12 אינטש כבר יכולים לשחזר בצורה טובה צלילים באזור ה25 ואפילו 20 הרץ (שזה גם סף השמיעה הנמוך של האוזן האנושית).

 

מבחינת ההבדלים - סאב 12 ירד נמוך יותר כמו שכבר הוזכר וגם יפיק סאונד ברמה שאתה כבר מרגיש אותו יותר מאשר שומע אותו, לא לכל אחד זה "נשמע" טוב ולא כל אחד אוהב את זה.

 

אני דווקא מאוד אוהב סאב וופרים במידות של 10 עד 8 אינטש כאמצעי שמשלים לסט הקדמי את אזור הבאס שנמוך מ50 הרץ עד 30 הרץ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבנתי תודה.

 

עכשיו הזכרת את השלמת הצליל .

 

ואם אני שם גם 8" וגם" 12 מה האפקט ? או שזה לא נותן לי כלום.

 

ואם כן אז יש אפשרות לשים 2 סאבים על אותו המגבר בעל 2 יציאות?

פורסם

אני לא רואה מה הטעם לעשות דבר כזה בתוך רכב.



 

לגבי שני סאב וופרים על אותו המגבר - זה אפשרי במידה והמגבר יורד להתנגדות שבה תחבר את הסאבים או במקביל מספיק חזק בכדי לספק לשניהם את ההספק במידה וחיברת אותם בטור בכדי שההתנגדות תעלה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תלוי מה אתה שומע עם זה ראפ , אז אתה צריך לשים 12 או 15

עם לא אז תשים 8 וגם תחסוך מקום

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם

אפשר לשמוע ראפ גם עם סאב וופר 8 אינטש ולהנות.



 

זה לא קשור לסוג המוזיקה זה קשור לאופי הבאס שאתה אוהב לקבל.

 

גם במוזיקה קלאסית אני יכול להבטיח לך שיש המון המון באס, נכון, זה נשמע לך מגוחך - עד הפעם הראשונה שאתה תשמע כמו שצריך הקלטה של תזמורת שברקע שלה מנגנים על BIG DRUM

 

זה עניין של תהודה בתדרים מסויימים ובעוצמות מסויימות - חלק אוהבים, חלק לא.

 

לי למען האמת די נמאס מזה שכל הרכב רועד כשאני שומע טרק של גיטרה באס -> זה לא נכון בפועל ובמקום לסרס סאב 12 או סאב 10 אינטש הרבה יותר חכם פשוט להביא סאב 8 אינטש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דימה, אתה טועה ומטעה. אני מבקש שמי שאין לו מה לתרום לשרשור זה או אחר ימנע מתגובה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אפשר לשמוע ראפ גם עם סאב וופר 8 אינטש ולהנות.

 

 

זה לא קשור לסוג המוזיקה זה קשור לאופי הבאס שאתה אוהב לקבל.

 

גם במוזיקה קלאסית אני יכול להבטיח לך שיש המון המון באס, נכון, זה נשמע לך מגוחך - עד הפעם הראשונה שאתה תשמע כמו שצריך הקלטה של תזמורת שברקע שלה מנגנים על BIG DRUM

 

זה עניין של תהודה בתדרים מסויימים ובעוצמות מסויימות - חלק אוהבים, חלק לא.

 

לי למען האמת די נמאס מזה שכל הרכב רועד כשאני שומע טרק של גיטרה באס -> זה לא נכון בפועל ובמקום לסרס סאב 12 או סאב 10 אינטש הרבה יותר חכם פשוט להביא סאב 8 אינטש.

 

 

אחרי התגובה של הרעש לדעתי אני ילך לכיוון ה 8"

 

יש המלצה עבור סאב 8" דייקן ? חיפשתי בזאפ והוא נתן לי רק 7 אפשרויות.

פורסם

בקום לדבר על מה יכול לעשות מה.

אני מציע שתיגש לדילמה שלך מכיוון אחר.

 

מה אתה אוהב בצליל שהמערכת שלך מייצרת?

 

אתה אוהב שהוא מפרק כל בורג באוטו או שאתה אוהב שהוא מדוייק ועדין?

 

קח בחשבון שכל סאב איכותי יפיק את הצליל שהוא תוכנן להוציא כאשר הוא יהיה בתיבה שבנויה טוב ונכון.

וישם עוד המון דברים לקחת בחשבון.

 

לכן אם בעצתי אתה שואל,

קודם תיסגר על על מה אתה רוצה במערכת שלך.

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

לשמחתך הרבה - למצוא סאב 8 אינטש מדוייק זה קל, מהסיבה הפשוטה שיחסית לסאב וופרים זו ממברנה ממש קטנה וזה אומר שכסאב וופר, מדובר בסאב וופר שיהיה לו קל מאוד להיות זריז.



 

השאלה באמת היא אם אתה מחפש דגש על הפאנצ' והאגרסיביות שלו או יותר על הרוך והליטוף.

 

וזה לא שאתה לא יכול לקבל את שניהם אבל יש גם אילוצים.

 

כמה מקום יש לך, עומק ההתקנה של הסאב.

איזו הגברה יש לך או אולי - עד כמה אתה מוכן להכביד על מערכת החשמל של הרכב.

 

היות ואני מבין שהסאב הזה יושב במקום ייעודי - אתה צריך לבדוק קודם כל איזה עומק ואיזה קוטר של מגנט יכול להכנס שם - זה כבר יצמצם לך את האפשרויות בצורה דרסטית - לדעתי.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מעדיף א הצליל העדין והאיכותי.

 

המקום היעודי זה לא בעיה מכיוון שהסאב יושב על מגש אחורי ויש המון מקום למגנט.

 

ההגברה היא 760 W של פיונר ישן אבל עושה את העבודה לדעתי

פורסם

אפשר לשמוע ראפ גם עם סאב וופר 8 אינטש ולהנות.

 

 

זה לא קשור לסוג המוזיקה זה קשור לאופי הבאס שאתה אוהב לקבל.

 

גם במוזיקה קלאסית אני יכול להבטיח לך שיש המון המון באס, נכון, זה נשמע לך מגוחך - עד הפעם הראשונה שאתה תשמע כמו שצריך הקלטה של תזמורת שברקע שלה מנגנים על BIG DRUM

 

זה עניין של תהודה בתדרים מסויימים ובעוצמות מסויימות - חלק אוהבים, חלק לא.

 

לי למען האמת די נמאס מזה שכל הרכב רועד כשאני שומע טרק של גיטרה באס -> זה לא נכון בפועל ובמקום לסרס סאב 12 או סאב 10 אינטש הרבה יותר חכם פשוט להביא סאב 8 אינטש.

 

קודם כל אפשר לשמוע ראפ גם עם סאב של 6 תלוי איזה תדרים אתה רוצה שהסאב ישדר

והבן אדם עוד לא אמר מה הוא רוצה מהסאב בכלל

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם

מוראל לאחרונה יצאו לשוק עם סדרת הסאבים החדשה שלהם שנקראת פרימו



 

יש להם סאב 8 אינטש והוא מיועד לעמוד בהספק של עד 200 וואט סה"כ - ההימור שלי זה שהסאב הזה כנראה יקלע בול לאופי הצליל שאתה מתאר.

 

בנוסף לכך - מפעל ישראלי.

 

השאלה היא אם נתוני הגודל הפיסי שלו - עומק התקנה וקוטר מגנט - יכנסו לך שם או שאתה בכלל צריך סאב שטוח.

 

סאב וופר של JL מסדרת W3 או W1 יכולים להיות מאוד מתאימים לזה גם כן.

 

דימה - אפשר לשמוע ראפ גם עם אזניות - מה אנחנו בתחרות how low can you go ? :)

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא פשוט רשמו שאני מטעה אנשים , כאשר הבן אדם עוד לא אמר מה הוא מצפה מהסאב

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם

דימה,



 

אתה רשמת "תלוי מה אתה שומע עם זה ראפ , אז אתה צריך לשים 12 או 15

עם לא אז תשים 8 וגם תחסוך מקום"

 

מה שמבינים בשביל מה שרשמת זה שצריך סאב 12 או 15 אינטש בכדי לשמוע ראפ - זו הטעייה.

 

הכוונה שלך היתה ברורה, אל תבין לא נכון - מוזיקת ראפ אמורה להרעיד שכונות בהוויה שלה - לא כל אחד אוהב את זה ולא כל אחד צריך לשמוע ככה את הראפ שלו. בדיוק מהנקודה הזו גם כן מתחילים הרבה מאוד וויכוחים שקשורים לנושא מאוד שנוי במחלוקת שנקרה "נאמנות למקור".

 

הכל בסדר פשוט תשים לב איך אתה כותב ואת מה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...