Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר לי אבל רק עכשיו מרגיש לי נוח לספר על זה.

לפני שלושה חודשים בבוקרו של יום עמוס במיוחד , נסעתי לבסיס (אשר נמצא במרחק של 15 ק"מ מהבית).

בדרך על יד מושב חגור נעצרתי לפני רמזור אדום.

מקדימה היה רכב, ואני בשלוות בוקר שכזו מסתכל ברוגע על המראה האחורית ורואה רכב מזדה דוהר לכיוון שלי.

מה אני עושה? עוד שניה הוא פה , אין לאן לברוח, מקדימה יש רכבים.

 

משהו בי הבין שאני לפני תאונה, שאין מצב שהוא מצליח לעצור ושהוא הולך להיכנס בי.

לחצתי חזק יותר על הבלמים, בתקווה שלא אעוף על הרכב מקדימה.

 

משהו בי קצת חשש. אבל לא היה הרבה זמן.

תוך שניה הוא כבר פגע בי והעיף אותי על הרכב קדימה.

ולפתע אתה מרגיש כמו בתוך כלוב, מרגיש את המכה הראשונה שהוא נכנס בי, ואז את השניה שאתה נכנס ברכב אחר.

 

אני רוצה להודות לרכב שלי.

יצאתי משם ללא פגע, אפילו הגב לא כאב.

התאונה הזאת לא יכלה לעבור בצורה טובה יותר.

 

כמה ימים אחרי זה ישבתי וחשבתי לי , על איך שאני משקיע באוטו, איך שאני שומר עליו, איך שאני לא חוסך בשום דבר.

והנה עברתי תאונה והרכב שמר עלי.

אולי ישמע מצחיק, אבל בין שלושת הרכבים אני יצאתי הכי חלק מזה.

למרות שקיבלתי את המכה הכי חזקה.

 

כשיצאתי מהרכב, רצתי לרכב מקדימה, הייתה שם בחורה שקיבלה את התאונה הזאת הפתעה.

הצעתי לה עזרה וראיתי שהיא סה"כ בסדר, לא חטפה מכה קשה כל כך.

 

ניגשתי אל האדיוט שנכנס בי, שאלתי אותו שאלה אחת "למה?"

הוא ענה - "לא שמתי לב."

לציין ששניה אחרי התאונה הוא עוד ישב בתוך הרכב עם הפלאפון בידו.

 

הודתי לאל שהוא נכנס בי ולא באיזה רוכב אופנוע או בהולך רגל.

 

לקחתי את היפה שלי למוסך של הביטוח , ד"ר פח.

והוא עשה אותה חדשה. החליף מכסה מנוע ודלת תא מטען.

הרכב עבר בדיקה מכאנית ולא מצאו כל נזק.

 

למעשה מאז גם אני נסעתי איתו משהו כמו 5K ולא נצפה נזק מכני כל שהוא.

 

כל כך כואב, אבל תודה לאל שזה נגמר ככה.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם
שחכת נתון חשוב,איזה רכב שמר עליך כל כך טוב בתאונה רב נקודתית כזאת?

פיג'ו 206.

לגבי ירידתי ערך, קיבלתי חצי אחוז.

 

מצאתי עכשיו את התמונות (אני הרכב הירוק, והפוגע הוא במזדה):

2012-02-28 07.23.03.jpg

תאונה.jpg

תאונה2.jpg

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

קודם כל, טוב שלא נפגעת.

לפי התמונות, לא נראה שהתאונה היתה קשה. אני קצת מופתע שהוא הצליח לדחוף את הרכב שלך לתוך הרכב שהיה לפניך מבלי לשבור ולו פנס אחד, אצלו או אצלך.

אולי כדאי שתבדוק את הבלמים שלך, יתכן שהם חלשים מדי.

פורסם
קודם כל, טוב שלא נפגעת.

לפי התמונות, לא נראה שהתאונה היתה קשה. אני קצת מופתע שהוא הצליח לדחוף את הרכב שלך לתוך הרכב שהיה לפניך מבלי לשבור ולו פנס אחד, אצלו או אצלך.

אולי כדאי שתבדוק את הבלמים שלך, יתכן שהם חלשים מדי.

הפלסטיק של הפנסים שלי לא נשבר אבל החליפו לי את שניהם, הפסיקו לעבוד לאחר התאונה.

ובכל אופן, המכה שחטפתי היה מאוד קשה.

התחושה היא ממש לא נעימה להרגיש את עצמך "עף" בתוך הכיסא. שהחגורה אוחזת בך מצד אחד ומהצד השני אתה מרגיש את הכיסא תופס אותך.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

מה זה אומר הפסיקו לעבוד? נשבר קונטור? נקרע חוט הלהט של הנורה?

זה כמובן נחמד להחליף את הפנסים על חשבון הביטוח של הפוגע, אבל מה היתה הסיבה?

פורסם

משהו בי הבין שאני לפני תאונה, שאין מצב שהוא מצליח לעצור ושהוא הולך להיכנס בי.

משהו בי קצת חשש. אבל לא היה הרבה זמן.

תוך שניה הוא כבר פגע בי והעיף אותי על הרכב קדימה.

תיאור של חוסר אונים מוחלט, כאשר אין לך מה לעשות,

והכל מתרחש כל כך מהר.

טוב שהסתיים כך ולא בפגיעה בנפש.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כמו שאומרים תמונה אחת שווה אלף מילים.

מכל ההודעה הראשונה הצטיירה לי תמונה של טוטאל לוס. מהתאונות האלו שחצי שלדה בולטת מחוץ למרכב, שעוצמת המכה כ"כ חזקה עד שהגג קיבל דיפורמציה.

 

לא כך הדבר וטוב שכך.

פורסם

הרגת אותי..

על פי התיאורים שלך הייתי בטוח שנכנסו בך במהירות 60-80 קמ"ש.

על פי התמונות נראה שנכנסו בך בחניה. :roll:

קצת הגזמת.

פורסם

האמת שזה היה די מהר, אין לי מושג כמה .

לא משנה המהירות, מה שהרג אותי זה עצם זה שהוא נכנס בי.

פגע לי בבובה שלי, בהרבה מאוד שעות עבודה. בכל ההשקעה והשמירה.

 

וזה כל כך הכעיס אותי, כל כך עצבן.

 

עוד יותר גרוע החוא בכלל לא ראה אותי...

היה עסוק בפלאפון.

סה"כ הייתה תאונה קלה , אבל עדיין.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

יצאת בזול.

 

באבא שלי נכנס מישהו שדיבר בטלפון ושני הרכבים גמרו כטוטאל לוס (מאליבו בת שנתיים של אבא שלי ואלמרה ישנה של הדביל).

 

הוא תבע את הנזק שלו ובבית המשפט לא התבייש לשקר ולטעון שלא דיבר בטלפון (בחור חובש כיפה שחורה בגודל של צלחת של יס). אחרי שהשופט האמין לו (אנחנו לא הבאנו עדים כי מי שניהל את המשפט זו חברת הביטוח) ביציאה החוצפן עוד ניגש וביקש סליחה ששיקר ועוד הוסיף שלנו ולחברת הביטוח יש כסף ולא נרגיש את ה 13K.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא צריך להתעסק בתפל. היום ה״לא שמתי לב״ זה עיקם פח של פג׳ו אחת, מחר אותה סיבה תעקם את חייה של משפחה שלמה שיקריה אבדו לה בגלל שאיזה נהג מזדה מזדמן ״לא שם לב״.

אני מקווה שהוא קיבל על הראש מספיק כדי לשים לב.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

זו דווקא לא דוגמה לחוסר אונים מוחלט, ולחשיבות של שמירה על עירנות גם בעמידה ברמזור.

 

הכנת הגוף לפגיעה, ולחיצה על הבלמים כדי לנסות למנוע פגיעה נוספת הן פעולות בעלות משמעות. כך שגם אם התאונה בלתי נמנעת, על התוצאות שלה אפשר להשפיע ולהקטין את הנזק.

 

הכנת הגוף יכולה למנוע את אפקט צליפת השוט של הצוואר, וטלטול הגוף.

 

וכבר נתקלתי בתאונה דומה בה הרכב הנפגע עמד ראשון ברמזור ונדחף לתוך הצומת שבה תנועה חוצה. עמידה על הבלמים היתה יכולה למנוע זאת.

×
×
  • תוכן חדש...