Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

יש לי טנדר איסוזו דימקס 2007 הצורה הישנה, מנוע 3.0 TDI גיר אוטומתי, הרכב עם 185.000 KM,

הבעייה היא שאם אני נוסע במיוחד בעליה ואני נוסע לאט ואז אני נותן גז חזק אז הגיר מוריד הילוך מ 2 ל 1 אבל אני שמע מיד " תק" אבל ממש שומעים אותו,

וזה בא במיוחד אם אני נוסע בעליות, אם אני נוסע בכביש ישר ונותן גז ויורד מ 2 ל 1 אז לפעמים הוא עושה "תק" ולפעמים לא.

 

 

ועוד דבר, שמתי לב שהרבה פעמים אם אני נוסע בכביש פתוח ונותן גז חזק אז לפני שהגיר מעלה הילוך הסל"ד מגיע ל 3000 ואז כאילו הוא מעלה היולך "כאילו קפיצה קטנה" אבל מיד הוא ממשיך באותו הילוך עד הקוו האדום ואז הוא מעביר הולך תקין,

מה זה יכול להיות?

יש בעיות בגיר או שזה ככה טבעי?

 

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

אולי צלבים בדרייבשפט?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

משהו בתפקוד של השסתומים.

 

רוב הסיכויים שהשמן ישן וגמור, תבדוק מפלס ותוסיף אם חסר, תבדוק אולי להחליף את כל השמן גיר.

פורסם

ואללה האמת קניתי את הרכב לפני חודשיים ולא החלפתי שמן גיר בכלל,

עשיתי טיפול 10K בחברה אחרי כמה ימים מהקנייה והם לא אמרו לי שצריך להחליף שמן גיר,

ומה זה צלבים בדרייבשפט? ואיך בודקים אותם?

 

טוב בכל מקרה עוד כמה ימים אני חייב לעשוות טיפול 10K בחברה אז אני אבקש גם שיחליפו שמן גיר+מסנן.

 

לגבי השמן גיר איזה שמן חייב להיות? יש שמן מקורי של איסוזו? ומה כתוב עליו על הקופסא שלו?

 

 

ועוד שאלה, שמן מנוע איזה הכי מתאים? 10W40 חצי סינטטי? או 15W40? או בכלל שמן אחר?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

מה הדרך הכי נכונה לבדוק את מפלס שמן הגיר?

 

בדקתי אתמול לפני ההתנעה בבוקר כאשר הרכב היה קר לגמרי אז המפלס שמן על המדיד היה גבוהה מאוד והוא עבר את ה H( יש H למצב חם ויש C למצב קר)

 

אז האם זו בדיקה נכונה?

ולמה יש יותר מדי שמן לפי המדיד? האם זה בריא ותקין?

 

או יש שיטה אחרת לבדיקת כמות השמן?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

צריך לבדוק עם רכב מונע, ב N.

פעם אחת כשהרכב "קר" ומונע - המפלס צריך לעמוד על COLD

ופעם שנייה שהרכב בטמפרטורת עבודה ומונע- HOT

פורסם

חברים, בדקתי את השמן במצב COLD והיה נמוך מאוד כמעט ואין שמן על המדיד,

במצב חם עדיין לא בדקתי ,

אבל זה כבר אומר שחסר שמן בגיר?

 

ואיזה שמן גיר צריך בדיוק? יש יצרן מיוחד או דגם מיוחד?

צריך גם פילטר חדש?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

×
×
  • תוכן חדש...