Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

 

יש לי אופנוע ים למכירה. הקונה לקח את האופנוע לבדיקה במוסך מורשה של החברה, שילם 500 שקל וקיבלת תוצאות.

בבדיקה עלו על 2 בעיות.

 

1. גומיה

2. ווסת טעינה

חוץ מיזה טענו שהאופנוע במצב מצויין, שמור, מצב מכני מעולה.

בחברה רצו 2000 שקל על הווסת, אני קניתי משומש, אחרי בדיקה הווסת עובד כמו שצריך

אחרי חודשיים וחצי מכרתי את האופנוע , {בזמן הזה האופנוע ישב אצלי במחסן ולא ירד למים}

הקונה התקשר אליי כמה ימיים אחרי הקניה וטוען שהאופנוע לא תקין.

יוצא ש"סידרתי" מישהו שלא באשמתי ומכרתי לו משהו לא תקין

מצד אחד אני אוכל את עצמי, ומצד שני אני לא יכול להחזיר את הכסף שאין לי

סגרתי מינוסים.

מה אני אמור עכשיו לעשות?

האופנוע היה בבדיקה העלו בעיות, סודרו. ועדיין האופנוע לא תקין.

אני יכול לפנות לחברה שבדקה את האופנוע?

אני יכול לבקש משהו מהם?

 

תודה וחג שמח

פורסם
האם יש עדיין אחריות על התיקון

 

 

עשיתי את זה עצמאי

מרכיבים את זה ב2 ברגים ו2 קונקטורים

 

בדקתי את הווסת טעינה הוא עובד ומוציא כמו שצריך

פורסם

אם היית כנה איתו והסברת לו שאתה עשית את התיקון, והוא קנה בכל זאת, זו בעיה שלו.

כל עוד אין הסכם כתוב על תקלות כלשהן אז אתה מבחינתך יצאת בסדר.

 

לא מבין מה הבעיה פה ..

פורסם
אם היית כנה איתו והסברת לו שאתה עשית את התיקון, והוא קנה בכל זאת, זו בעיה שלו.

כל עוד אין הסכם כתוב על תקלות כלשהן אז אתה מבחינתך יצאת בסדר.

 

לא מבין מה הבעיה פה ..

 

 

 

הוא מודע שאני סידרתי את זה לבד.

 

בהסכם רשום שהוא בדק את האופנוע בכול צורה שהוא בוחר ללא תנאי וגבול

והוא מוצא לנכון ליקנות את האופנוע ואין לו שום טענות כלפיי,

 

אני והוא הסתמכנו על הבדיקה של המוסך שחוץ מהתקלות האלה האופנוע כשיר ותקין.

ושהוא ירד איתו למים מיתברר שהוא לא תקין .

 

הבעיה פה שאני עומד במצב לא נעים .

כאילו עבדתי על מישהו ומכרתי לו משהו לא תקין .

ומצד שני הקונה פונה אליי בדרישות .

פורסם

האם התקלה שנותרה לא פתורה היא וסת טעינה ?

אם זו התקלה היחידה עליה יש מחלוקת , עליך לתקן את התקלה הזו מכיוון שהתנאי למכירה היה תיקון התקלה.

 

העובדה שעברו חודשיים וחצי מאז הבדיקה ועד הקנייה אינה פועלת לטובת הקונה.

גם אם האופנוע לא היה במים בתקופה זו, תקלות חדשות עלולות להופיע.

 

האם יש תקלות נוספות שלא אותרו בבדיקה?

×
×
  • תוכן חדש...