Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצב מדוגם קילומטרג' נמוך מאדם מבוגר

 

בעד ונגד

 

נגד הגיר הרובוטי עד כמה גרוע?

 

השימוש לגברת ל 12-15K קילומטר בשנה.

 

אמינות נוחות חשובה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ההילוכים הרובוטיים גרועים למי שמתעקש להלחם בהם.

 

מי שרוצה או מוכן להבין שמדובר בהילוכים ידניים עם החלפה עצמאית, מסתדר אתם היטב.

 

ולכן: אני מציע שהגברת תנסה לנסוע קצת ברכב המדובר או ברכב אחר עם אותם הילוכים (טויוטה).

 

ירצו - יאכלו, לא ירצו - לא יאכלו.

 

דני

פורסם

תודה

 

איך הרכב בכללי פרט לבעייתיות של הגיר?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לאמא שלי היה יאריס רובוטית שנת 2007.

במשך 3 שנים היא עשתה קרוב ל-100,000 ק"מ - ללא תקלה אחת.

 

על התיבה הרובוטית אין צורך להרחיב - לא נוחה אך ברגע שמכירים את חסרונותיה (ויתרונותיה - בדמות חסכון בדלק) אפשר להסתדר איתה לא רע בכלל.

 

היאריס מרווחת יחסית לקטגוריה ונוחה ומשופעת בשטחי אכסון ומצויינת גם בנסיעות בינעירוניות ארוכות.

 

אם תיבת ההילוכים לא מפריעה לכם - לדעתי מדובר באחלה קניה (מה גם שהרכב ספג כבר ירידת ערך משמעותית בגלל התדמית הגרועה של הגיר).

 

בהצלחה!

פורסם
תודה

 

איך הרכב בכללי פרט לבעייתיות של הגיר?

 

רכב טוב בסך הכל. היאריס אולי לא הכי מרווחת או הכי מאובזרת אבל למעט הגיר הרכב נוח לנסיעה, חסכוני בדלק, לא יקר לאחזקה ולא סובל מהרבה תקלות ומחלות.

אני ממליץ לא לוותר לסוכנות על נסיעת מבחן של הגברת עם הרכב. עד כמה שזכור לי, גם היבואן שמכר את הרכב כחדש חייב את הלקוחות לבצע נסיעת מבחן לפני שהם רכשו את הרכב. על אחת כמה וכמה אתה, כלקוח משומש.

×
×
  • תוכן חדש...